Mode & Beauty alle pijlers

CG krullen kneden

25-11-2020 08:55 16 berichten
Ik douche 's avonds voor ik naar bed ga en doe dan leave in conditioner en gel in mij haar. Vaak is het nog vochtig als ik ga slapen. Ik slaap dan met een satijnen bonnet.
's Ochtends is mijn haar dan uiteraard droog en heb ik mooie individuele krullen. Maar wél mooie, individuele geplette krullen!
Ik heb geen tijd om 's ochtends de krullen met water te heractiveren.

Wie weet waar ik 's ochtends het beste mijn krullen mooi in kan kneden? Ik gebruik sowieso van die volume-talkpoeder.
Toch met wat water of een sprayflesje gevuld met beetje water en wat van je CG methode spul?
Maar waarom persé met nat haar slapen?
Alle reacties Link kopieren
Huh, hoezo heb je smorgens geen tijd om wat water in je haar te doen? Dat hoort toch gewoon bij het ochtendritueel, net als tanden poetsen?
Er is een heel cg-topic... misschien daar even posten?!
BosscheBol1984 schreef:
25-11-2020 08:55
Ik douche 's avonds voor ik naar bed ga en doe dan leave in conditioner en gel in mij haar. Vaak is het nog vochtig als ik ga slapen. Ik slaap dan met een satijnen bonnet.
's Ochtends is mijn haar dan uiteraard droog en heb ik mooie individuele krullen. Maar wél mooie, individuele geplette krullen!
Ik heb geen tijd om 's ochtends de krullen met water te heractiveren.

Wie weet waar ik 's ochtends het beste mijn krullen mooi in kan kneden? Ik gebruik sowieso van die volume-talkpoeder.
Maar dat is toch een kwestie van 20 seconden? Tenminste als ik het plop en het zit dan plat in de ochtend dan hang ik ondersteboven met natte handen en dan crunch ik het naar boven toe. Rustig losschudden en klaar.
Of je plopt met wat water of je kneed met wat anders, allebei prima maar zie het verschil in tijd niet zo.
Ja maar dan moet ik op de fiets met nat haar van het heractiveren! Ik ben 's ochtends echt in 10 min. van huis weg.
Kneed je het met een krullen creme.
Alle reacties Link kopieren
Eerder opstaan dan.
ik geef mn bek ook maar een douw
BosscheBol1984 schreef:
25-11-2020 10:02
Ja maar dan moet ik op de fiets met nat haar van het heractiveren! Ik ben 's ochtends echt in 10 min. van huis weg.
Dan heb je toch gewoon geen tijd voor je haar?! Of je staat eerder op of je gooit je haar in een knot.
Luci_Mster2 schreef:
25-11-2020 10:02
Kneed je het met een krullen creme.
Oh dan kan ik wel proberen, heb je mss iets wat je zou kunnen aanraden?
Alle reacties Link kopieren
Het ligt een beetje aan je haar maar ik zou krullen creme iets aanmaken met water, bij mij verzwaard het al snel.
BosscheBol1984 schreef:
25-11-2020 10:43
Oh dan kan ik wel proberen, heb je mss iets wat je zou kunnen aanraden?
Boucleme of innersense vind ik wel fijn. Op droog haar meng ik die wel altijd met wat water.
*Sally* schreef:
25-11-2020 11:02
Boucleme of innersense vind ik wel fijn. Op droog haar meng ik die wel altijd met wat water.
Bedankt!
Even kijken hoe dat werkt/wat het is.
Alle reacties Link kopieren
Sowieso niet met nat/vochtig haar gaan slapen.
En idd in de ochtend met vochtige handen eventueel met wat curl crème je krullen kneden. Da's zo droog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven