Mode & Beauty alle pijlers

Cien Cellular Beauty, echt zo geweldig?

10-12-2019 15:27 21 berichten
Ik zag dat ze het weer hebben bij de Lidl en ik hoorde dat mensen er echt lyrisch over zijn. Heb een potje dagcreme en de oogcreme mee genomen maar ik zag ook vrouwen die een hele lading mee namen.

Nu vraag ik me af, is dat spul echt zo geweldig of komt dat gewoon omdat een of andere krant ooit gezegd heeft dat het op een hele dure creme lijkt?

Ga het morgen zelf uitproberen en ik ben benieuwd.
Voor de prijs vind ik het wel hele fijne crème. Jonger word je er helaas niet van. Hij is niet heel vettig dus voor mij soms niet genoeg voor 's winters.
Ik had de folder nog niet gezien, dus ik ga nu ook even een paar potjes halen :proud:
Alle reacties Link kopieren
Welnee,
Ik heb het ook eens gekocht.
Ben er niet door verbeterd, jammer wel 😄
Ook niet zo heel geschikt voor een huid die snel geïrriteerd kan raken.
De potten staan bij mij nog ergens half vol in de kast.

Ik keer weer terug naar de vertrouwde pcl-e crème van biodermal die wel echt wat doet voor mijn huid.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag dat bij mijn moeder in de badkamer staan. Ik heb het opgesmeerd. Er zit parfum in en dat is niet heel fijn voor een gevoelige huid.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind vooral de nachtcrème echt heel fijn. Het zal niet veel meer doen dan een andere crème hoor, maar ik vind 'm heel fijn.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Iemand een ingrediënten lijst? Meestal is het drama met dit soort producten namelijk. Ik las al parfum. Mijn glazen bol zegt; heel veel water, siliconen, alcohol, parfum en natuurlijk een beetje shea butter :-D Maar misschien ben ik wel veel te sceptisch.
Alle reacties Link kopieren
Beautylab heeft hier een goede blog over geschreven:
https://www.beautylab.nl/spotgoedkope-l ... a-prairie/

Zelf vind ik het serum wel fijn, maar aan de vettige kant. Crèmes nog niet geprobeerd.
Je moet niet alles geloven wat je denkt
Ik heb het zelf nooit gebruikt, maar ik zag wel marktplaats ermee vol staan. Ze hadden een paar maanden geleden een giftsetje met de dag- en nachtcrème voor 8 euro en deze werden op marktplaats verkocht voor minimaal 20 euro :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
10-12-2019 16:35
Iemand een ingrediënten lijst? Meestal is het drama met dit soort producten namelijk. Ik las al parfum. Mijn glazen bol zegt; heel veel water, siliconen, alcohol, parfum en natuurlijk een beetje shea butter :-D Maar misschien ben ik wel veel te sceptisch.

https://www.beautylab.nl/spotgoedkope-l ... a-prairie/
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weer 6 potjes aangeschaft. Prima spul zeker voor deze prijs.
Ik kon er niet tegen, kreeg er uitslag van. Niet geschikt dus voor mijn gevoelige huid.
Ben in ieder geval blij dat ik maar 1 potje heb genomen want ik heb een gevoelige huid en als er teveel parfum in zit dan is de kans groot dat ik er ook niet tegen kan.
Alle reacties Link kopieren
Potje is onhygiënisch en de ingrediënten zijn razendsnel uitgewerkt omdat de dop er steeds afgaat en er zuurstof bijkomt. Snap niet dat ze dat niet in een tube doen.
Always look on the bright side of life
Flowerspowers schreef:
10-12-2019 23:34
Potje is onhygiënisch en de ingrediënten zijn razendsnel uitgewerkt omdat de dop er steeds afgaat en er zuurstof bijkomt. Snap niet dat ze dat niet in een tube doen.
Idd zeg! Maar het ergste is dat zelfs de mega dure merken ook nog steeds zoveel potjes blijven gebruiken, ik dat snap ook echt niet.
Alle reacties Link kopieren
Hobbelster schreef:
11-12-2019 13:31
Idd zeg! Maar het ergste is dat zelfs de mega dure merken ook nog steeds zoveel potjes blijven gebruiken, ik dat snap ook echt niet.
Ja, bizar! Valt mij ook op.

De 'Skin Caviar' van La Prairie komt ook in een potje. Voor de liefhebber, hij is momenteel in de aanbieding bij Douglas: 763,99 euro voor 100 ml.

https://www.douglas.nl/productbrand_039 ... gKOmvD_BwE
Ja ik vind het ook apart dat dure merken ook nog potjes gebruiken. Pompje of tube werkt veel hygiënischer en zuinig. Vind het bij goedkope merken niet erg dat het een potje maar een tube of pompje is fijner.

Eerste indruk van oogcreme: prima.
Eerste indruk van dagcreme: Heb het idee dat dat het niet helemaal goed intrekt of een vettig laagje achter laat maar dat kan komen omdat ik er nog producten onder gebruik (een serum en hyaluronzuur lotion) .
Beide crèmes trekken bij mij juist wel snel in, maar niet elke huid is hetzelfde natuurlijk.
Als een crème in een tube zit weet ik al dat het een te dunne crème voor mij is.
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
11-12-2019 16:04
Beide crèmes trekken bij mij juist wel snel in, maar niet elke huid is hetzelfde natuurlijk.
Bij mij ook. Geen vettige laag, heel fijn.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een pompflesje serum gekocht. Nog niet geprobeerd.

Ik koop nooit cremes in potten. Echt werkzame stoffen kunnen niet in een pot (volgens Jetske Ultee).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een extreem gevoelige huid en kan bijna geen een crème verdragen maar deze dagcrème doet het bij mij juist erg goed! Geen allergische reactie en ik geloof zowaar dat mijn huid er beter uitziet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven