Mode & Beauty alle pijlers

Cowboylaarzen (voor onder een jurkje)

11-04-2014 15:49 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Ik zie het al weken helemaal voor me, deze zomer wil ik voor het grootste deel doorbrengen in zwierige zomerjurken met daaronder cowboylaarzen. Ik ben al lekker aan het googlen maar kan weinig mooie laarzen vinden. Dus denk ik meteen....waarschijnlijk ben ik de enige gek die het (nog) leuk vind om dit te dragen. Wat vinden jullie van die combinatie? En hebben jullie tips waar ik mooie, betaalbare laarzen zou kunnen vinden? Ik vind nu alleen Sendra maar die vind ik niet zo mooi....Alvast bedankt!
Ik heb mijn laarzengekocht bij boots and bangles. Online, maar ze hebben ook een winkel ingroningen geloof ik. Bootsandbangles.nl zal de site zijngeloofik...
quote:Enn schreef op 11 april 2014 @ 21:45:

[afbeelding]Enn, heb jij toevallig nog enig idee waar je deze hebt gevonden? Ik wil ze! Ze zijn alles wat ik wilvoor deze zomer
Alle reacties Link kopieren
quote:DappereGerbera schreef op 16 april 2014 @ 23:41:

[...]





Enn, heb jij toevallig nog enig idee waar je deze hebt gevonden? Ik wil ze! Ze zijn alles wat ik wilvoor deze zomer Ik heet dat wel geen Enn

Zalando



Als je met rechts op een afbeelding klikt, dan kun je google laten doorzoeken op die afbeelding.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
quote:masque schreef op 11 april 2014 @ 16:00:

[...]



Maakt niet uit, is de vraag niet..



Hier ben je ook aan het terechtwijzen? En wederom fout gelezen want het antwoord is onderdeel van de vraag.



Kansloos zeg........(ik kopieer je eigen woorden!)
Alle reacties Link kopieren
quote:troelalaaaatje schreef op 17 april 2014 @ 18:07:

[...]





Hier ben je ook aan het terechtwijzen? En wederom fout gelezen want het antwoord is onderdeel van de vraag.



Kansloos zeg........(ik kopieer je eigen woorden!)Sorry hoor, maar het wordt echt een beetje vervelend dat je mij volgt en overal terug komt met dezelfde opmerking omdat je het niet met mij eens was.. begint een beetje op pesten te lijken zo.. Plus als iedereen hier een herksenjacht gaat beginnen om het feit dat 2 mensen het niet met elkaar eens zijn op het forum dan wordt het er gauw minder leuk op hea..
Alle reacties Link kopieren
Als jij het leuk vind om te dragen moet je het gewoon doen.

Jij voelt je daar happy in, dus gewoon doen.
Laat iedereen in ZIJN waarde
Alle reacties Link kopieren
Grappig, ik had net dezelfde vraag in mijn 'laarzentopic onder jurkje; kan het deze zomer nog?' gepost. Ik ben er dus ook nog niet uit. Leuke cowboylaarzen zijn moeilijk. Heb de mijne in een tof tweedehands zaakje in Berlijn op de kop getikt, maar daar heb je weinig aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag het net! Maar ik heb al een paar gevonden, zie een paar posts eerder, ga ze vanmiddag ophalen (zou ze van de week al krijgen maar nu zijn ze er echt. Ben zo benieuwd!).



Nu dus nog op zoek naar leuke jurkjes/rokken, vooral dat laatste is lastig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven