Mode & Beauty alle pijlers

De fashionista's zijn mutsen #44

30-12-2010 17:25 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren




De fashionista's hebben hun pumps en frivole jurkjes voorlopig aan de besneeuwde wilgen gehangen. Op zevenmijlslaarzen en met warme muts op leuteren ze hier verder over alles wat er (in meer of mindere mate) toe doet.



Link naar het vorige topic: #43
Alle reacties Link kopieren
Heee Rens!



Ah joh, we snappen heus dat je het druk hebt als kersverse moeder! Hoe gaat het??
Alle reacties Link kopieren
hoi renske!

leuke aankopen!

*sluit zich aan bij roz haar vragen en sops haar opmerking*
Alle reacties Link kopieren
Ik ga er vandoor! Toedeledokie!
Alle reacties Link kopieren
Alles goed hier! Kweetwel is een heerlijk vrolijk en makkelijk meisje. Forumtijd schiet er alleen bij in: op werk doe ik niet meer en 's avonds wat drukker met Kweetwel en op tijd naar bed enzo. En lekker bankhangen met Kaktus is ook belangrijk .



*knip, zie hyves*
Alle reacties Link kopieren
cute:

Alle reacties Link kopieren
mooie jurken







( zoek iets om te dragen met een brede rode riem, vandaag gekocht en evt een rood vestje )
Alle reacties Link kopieren
quote:princessetamtam schreef op 14 januari 2011 @ 20:56:

cute:

[afbeelding]

Leuk, jammer van de schoenen.



PTT, ik ga je idee jatten denk ik. Vind het zo leuk.





Is dit niet iets PTT? Attitude Holland, 39,95.









Ook leuk:

Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
die zijn leuk, idd, ceci, ik wil graag in een winkel iets kopen ( niet online ), heb gelukkig nog tijd, kan dat nog lang aan toch ?



je kunt geen idee van mij pikken dat ik van de jaren 50 gestolen heb trouwens, volgens mij toch niet .
Alle reacties Link kopieren
Of dit









Alle reacties Link kopieren
quote:princessetamtam schreef op 14 januari 2011 @ 21:57:

die zijn leuk, idd, ceci, ik wil graag in een winkel iets kopen ( niet online ), heb gelukkig nog tijd, kan dat nog lang aan toch ?Zeker, 't is een klassieker.
Alle reacties Link kopieren
de olijfgroene jurk is mooi!
Alle reacties Link kopieren
tot morgen dames!
Alle reacties Link kopieren
en

Slaap lekker!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
Alle reacties Link kopieren
Wakker worden!



Vandaag drukdrukdruk, moet wassen, drogen en opvouwen.

Wil mijn kamer uitzuigen, schoonsoppen en poetsen. Misschien dat ik nog even de ramen doe hier.

En tussendoor komt mijn pakketje van Wehkamp ook met 3 boardshorts!



Doeiiiiii
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig Roz! Ik heb net mijn kledingkast uitgemest. Heb een grote tas met vesten en tunieken die ik wegdoe. Goed he!



Ik heb me voorgenomen om niet meer zoveel te kopen, maar dan wel écht leuke dingen. Ik ben nogal geneigd om te kopen omdat het zo weinig kost, maar dat ga ik niet meer doen. Dus alleen maar leren tassen en schoenen, en verder items die ik écht wil hebben en goed te combineren zijn. In het kader van schoon schip, minder uitgeven en andere stijl aanmeten. Of zoiets
Alle reacties Link kopieren
Goed Rens! Ik heb ook nog een tas staan die ik even in de kledingbak moet gooien.



Voornemen om minder te kopen, en als ik wat koop iets wat ik écht graag wil heb ik ook wel eens geprobeerd, maar dat lukt niet echt



Heb je verhaal gelezen op Hyves, maar we horen het op de meet ook wel denk ik?
Alle reacties Link kopieren
En ik heb trouwens ook al de droger en wasmachine aangezwengeld en de schone was gevouwen en opgeruimd. En het is nog niet eens half elf



Zo douchen en als beloning ga ik vanmiddag even shoppen. moet wat praktische dingen hebben, en wil ook nog even kijken voor een nieuwe ketting. Helaas weet ik wat ik wil, dus dat zal wel drama worden. En ik neem Kweetwel mee, in het kader van opvoeding. Tot nu toe vindt ze winkelen heel erg leuk trouwens, ze heeft nog nooit een kik gegeven en lacht vrolijk in de rondte. Scheelt dat ze dat bijna altijd doet, maar ik gooi het erop dat ze winkelen geweldig vindt.
Alle reacties Link kopieren
Ja, komt volgende week wel
Alle reacties Link kopieren
Kweetwel is gewoon een fashionista in spe
Alle reacties Link kopieren
O, en in het kader van alleen kopen (en houden) wat ik echt leuk vind, heb ik de afgelopen weken wat tassen op mp gezet. Heb er drie verkocht voor samen 50 euro. Mooi meegenomen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rozigst schreef op 15 januari 2011 @ 10:27:

Kweetwel is gewoon een fashionista in spe Uiteraard, dat kan niet anders met mij als moeder . Haar outfit vandaag is ook weer zooo cute. Echt, I maillots voor babies.
Alle reacties Link kopieren
Word het niet tijd voor een foto op onze Hyve?

Tassen op MP zetten is een goed idee! Dat wou ik ook doen om mijn Fred te kopen, alleen 300 euro vond ik eigenlijk tóch een beetje teveel van het goede.

Misschien dat ik hem ooit nog wel eens koop maar nu even niet.



Zucht, hij is wel mooi



Gister moest ik oppassen, op een jochie van 2 die niet wakker is geweest, en zijn broer van 11 was er ook. Wat zijn kinderen van die leeftijd eigenlijk leuk!
Alle reacties Link kopieren
Hallooo



Ik zit weer frisch en fruitig achter de pc. Mn oorlel is ontstoken en heeft wat quasimodo vormen aangenomen aangezien mn lymfekier daarachter nu een grote bobbel is. Vanmiddag ff betadine halen voor de ontsteking, dat werkt altijd wel. Anders maandag ff langs de HA. MOET DIT NU?!?! Zo voor de drukte? Zucht. Vandaag wil ik wel ff ontspannen trouwens. Maak mijn portfolio af, en dan vanmiddag ff lunchen in de stad met ouders en zusje en lekker winkels kijken. Dan ( als het nog niet af was) portfolio afmaken. En daarna wordt het maximaal leren



Rens, ik heb ook een zak met kleding dat ik eig wel wil verkopen, maar hoe zet jij het op MP? Alle items apart? Of gewoon van alles bij elkaar een foto van maken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven