Mode & Beauty alle pijlers

de harembroek en andere lelijke modedingen.

04-06-2010 21:37 329 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind em verschrikkelijk lelijk tenminste. Zoiets kun je volgens mij alleen dragen als je 16 bent, en nog rondhupst in maatje 36. Zag laatst een stevige vrouw van een jaar of 40 in zo'n ding lopen. Ik vraag me dan altijd af wat ze 's ochtends gedacht heeft toen ze voor de kast stond. "Goh, wat zal ik vandaag eens aan doen. Weet je wat, ik trek die leuke harembroek met dat shirtje aan. Lekker modieus".



Goed, ieder z'n ding natuurlijk. En misschien beledig ik nu wel allemaal stevige vrouwen van begin 40 op het vivaforum die zelf zo'n broek geweldig vinden. Hahaha.



Net als skinny jeans. Zoiets staat fantastisch als je, wederom, maatje 36 hebt. Bij alles boven die maat vind ik het al niet mooi meer. Zit me trouwens ineens te realiseren dat de skinny jeans zo 2009 is, of kan het dit jaar ook nog?
Alle reacties Link kopieren
skinnies, harembroeken, uggs... ach.. ik vind het belangrijker dat iets bij je past. en bij je lichaam dan vooral. zie wel eens van die vrouwen met best een leuk figuur maar die hijsen zichzelf dan in zo'n moeke spijkerbroek met hoge taille, foute zakken en toelopende pijpen. da's jammer denk ik dan.
Alle reacties Link kopieren
Wat verstaan jullie precies onder een harembroek?



Ik ken ook broeken die hebben gewoon een normaal kruis en toch strakke pijpen aan de onderkant, die vind ik wel heel erg leuk, is dat ook een harembroek? Nee toch?
Alle reacties Link kopieren
nee, dat is een wortelbroek, toch??
Alle reacties Link kopieren
quote:maedl schreef op 26 juli 2010 @ 10:28:

nee, dat is een wortelbroek, toch??Oke wat een naam haha, nog nooit van gehoord Die broeken vind ik idd wel heel leuk.
harembroek:

Alle reacties Link kopieren
staat heel raar die harembroek.



wortelbroeken vind ik ook leuk, mits je figuur ok is.
Alle reacties Link kopieren
Verschrikkelijk die harembroek. Lijkt me ook zo vreselijk lopen. Kletsen de benen lekker tegen elkaar op, zoals dat ook bij rokken is
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder (56) heeft een harembroek en ik vind dat hij leuk bij haar staat. Had het niet verwacht en dacht dat ik rollend en lachend op de grond zou liggen als ik haar ermee zag. Maar nee, leuk.
Ook wel bekend in de prachtige versie van MC Hammer:

Alle reacties Link kopieren
quote:lichtpuntjes schreef op 26 juli 2010 @ 10:34:

Verschrikkelijk die harembroek. Lijkt me ook zo vreselijk lopen. Kletsen de benen lekker tegen elkaar op, zoals dat ook bij rokken is Het scheelt dat mijn moeder zulke magere benen heeft dat haar bovenbenen nooit tegen elkaar schuren. En nee, helaas heb ik dit bouwmodel niet van haar geërfd. Snik.
Hier ben ik nog niet aan toe:

Maar dit vind ik wel weer mooi:

Ik vind harembroeken ook voor stevige mensen prima kunnen.



Wat ik echt lelijk vind voor grote en kleine maten is de boyfriend jeans. Wat een afgrijselijk onvrouwelijk ding zeg! Ik vind hem bij niemand mooi of diegene nou dun is of dik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss Moneypenny schreef op 26 juli 2010 @ 10:38:

Maar dit vind ik wel weer mooi:

[afbeelding]Deze mevrouw krijgt er wel gruwelijk korte beentjes door...
Ik heb birckenstocks waar ik nooit op loop(moest vd podoloog, zitten bij mij voor geen meter), skinnyjeans (zonder kontzakken en een licht glansje waaahhhh) 2 harembroeken (lange en een korte) en ga nu naar de stad voor een veel te grote broek boyfriendjeans die ik dan ga combineren met een strak shirtje en een colbertje/blazer. En ik heb maat 42 :D
quote:Melpomene schreef op 27 juli 2010 @ 11:49:

[...]





Deze mevrouw krijgt er wel gruwelijk korte beentjes door...Volgens mij heeft ze gewoon hele korte beentjes
Ik zag laatst met het hele warme weer een korte broek variant van de harembroek (dus met het kruis op de knieën maar met de pijpen tot iets boven de knie) en ik moest me echt inhouden niet heel hard te gaan lachen.



Echt ik heb van mijn leven nog nooit zo iets lelijks gezien. Wie verzint nu zoiets?
quote:iris1969 schreef op 27 juli 2010 @ 17:53:

Ik zag laatst met het hele warme weer een korte broek variant van de harembroek (dus met het kruis op de knieën maar met de pijpen tot iets boven de knie) en ik moest me echt inhouden niet heel hard te gaan lachen.



Echt ik heb van mijn leven nog nooit zo iets lelijks gezien. Wie verzint nu zoiets?Sint en Piet!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vrij groot met lange benen en een zwaar bovenlichaam (lolly, voor de T&S insiders), een harembroek brengt mijn proporties in verhouding, vind ik zelf.

Dus ja, ik maak mij schuldig aan het hebben en dragen van harembroeken.

Is wat mooi of lelijk is niet heel erg afhankelijk van of het iemand stáát of niet? Ik wil zelf bijvoorbeeld niet dood gevonden worden in een tuniek, die staan me echt niet, maar tunieken an sich vind ik helemaal niet leleijk.

Wat ik persoonlijk geen gezicht vind zijn die ondefineerbare, wat de kat net heeft uitgespuugd, 'poederkleuren' die nu in de winkels hangen. Die kleuren zijn zooooo nietszeggend.
Alle reacties Link kopieren
Even een oud topic oppakken:

Ik zie de laatste weken allemaal hippe dames in een soort pyamabroek of housebroek met OERLELIJKE koppijnprint rondlopen, als een testbeeld met sneeuw ofzo. Waar komt dat nou weer vandaan?!?



Geweldig wat mensen durven te dragen omdat het mode is...hebben jullie die broeken ook al op straat gezien?
Alle reacties Link kopieren
Ja heb ze gezien, wil er zelf ook 1 aanschaffen :d vind ze erg leuk! En niet omdat het mode is, maar omdat ik het zelf gewoon leuk vind!



En ach ja.. Ik denk dat het gezegde " over smaak valt niet te twisten" op dit topic van toepassing is...
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik welke je bedoelt. Ze lijken inderdaad erg op een pyjamaboek, ik vind ze ook niet mooi.
Alle reacties Link kopieren
Harembroeken vind ik leuk. Bij mij staan ze niet. Ben te klein en ik vind dat je er een rete strak shirtje boven moet doen. Helaas is mijn bovenlijf dat niet:) die piyama broeken vind ik lelijk. Maar ik moet altijd eerst even wennen dus misschien vind ik ze over een jaar fantastisch. (beetje veel "vind ik" )
Alle reacties Link kopieren
Ik vind een harembroek wel leuk,met all stars en een effen tabktop,skinny jeans draagik alleen in de winter,met platte stoere zwarte laarzen eroverheen,en een lang(er) vest of trui.

Ik vind die 7/8 jeans broeken zo spuuglelijk, en jeans met een "licht uitlopende "pijp, koop dan een hippe flared!
Alle reacties Link kopieren
Vergeten: ik bedoel dan een effen harembroek,niet zo'n pyama broek printje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven