Mode & Beauty alle pijlers

de harembroek en andere lelijke modedingen.

04-06-2010 21:37 329 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind em verschrikkelijk lelijk tenminste. Zoiets kun je volgens mij alleen dragen als je 16 bent, en nog rondhupst in maatje 36. Zag laatst een stevige vrouw van een jaar of 40 in zo'n ding lopen. Ik vraag me dan altijd af wat ze 's ochtends gedacht heeft toen ze voor de kast stond. "Goh, wat zal ik vandaag eens aan doen. Weet je wat, ik trek die leuke harembroek met dat shirtje aan. Lekker modieus".



Goed, ieder z'n ding natuurlijk. En misschien beledig ik nu wel allemaal stevige vrouwen van begin 40 op het vivaforum die zelf zo'n broek geweldig vinden. Hahaha.



Net als skinny jeans. Zoiets staat fantastisch als je, wederom, maatje 36 hebt. Bij alles boven die maat vind ik het al niet mooi meer. Zit me trouwens ineens te realiseren dat de skinny jeans zo 2009 is, of kan het dit jaar ook nog?
Alle reacties Link kopieren
quote:amandroe schreef op 04 juni 2010 @ 21:55:

Ik vind deze schoenen lelijk, zag ze laatst ook al tot net onder de knie.

[afbeelding]



Ik vind harembroeken ook niet mooi. Vond skinny-jeans ook niet mooi maar inmiddels wel.



Hahahaha ik stond gister naast een meisje voor het stoplicht en die had ongeveer deze schoenen in het bruin en ik heb echt aan haar gevraagd waar ze die gekocht had.

(zonder dat dichte stuk om de enkels alleen een brede band). Vond ze prachtig.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Tabé iedereen, ik ga heerlijk de stad in, flaneren in mijn minirok met pumps.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sunny1 schreef op 04 juni 2010 @ 21:56:

[...]





'T is echt waar (die trol dan niet). Heb 3 harembroek, 3xuggs, 3 x birkies en 2 skinny's.Ik stel een permaban voor!
Alle reacties Link kopieren
quote:nouschi schreef op 04 juni 2010 @ 22:00:

[...]





Hahahaha ik stond gister naast een meisje voor het stoplicht en die had ongeveer deze schoenen in het bruin en ik heb echt aan haar gevraagd waar ze die gekocht had.

(zonder dat dichte stuk om de enkels alleen een brede band). Vond ze prachtig.Iedereen zo zijn ding he
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
Alle reacties Link kopieren
quote:yathibiyya schreef op 04 juni 2010 @ 22:00:

I love the harembroek! En ze zitten heerlijk!



Vriendinnen en zus moesten er niks van weten, maar ook zij zijn nu overstag..





Yath



Wij moeten snel weer een wijntjes drinken!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:Zamirah schreef op 04 juni 2010 @ 22:00:

[...]





Dat je dat onthoudt.



Jaloers?Euh. Neuj. Maar of het nou een topic is dat over Israel gaat, over Joran van de Sloot of over een man met een stijve piemel in de sauna: jij moet altijd eventjes vermelden dat je maat 36 hebt.... Good for you!
over die witte (oude, ik las het wel) benen onder een kort rokje: bah! Mijn eigen dilemma is dan ook: ik heb mooie lange slanke benen, echter kleurtje melkfles. Ik draag nu dus altijd een legging onder jurkje/rokje als het heel mooi weer is, terwijl ik dat eigenlijk niet mooi vind. Iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
En overhemden met korte mouwen bij mannen... Liefst geruit.



Idd lekker ff mopperen hierzo, laat ons ff joh
Alle reacties Link kopieren
quote:Zamirah schreef op 04 juni 2010 @ 22:01:

Tabé iedereen, ik ga heerlijk de stad in, flaneren in mijn minirok met pumps. Veel plezier!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nou nou september, dat is ietwat overdreven, vind je niet?



Maar gut. Have fun Zamirah, flaneer ze !
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Alle reacties Link kopieren
Zelfbruinende bodylotion.
Alle reacties Link kopieren
quote:krokusje schreef op 04 juni 2010 @ 22:01:

[...]





Ik stel een permaban voor!
Alle reacties Link kopieren
quote:SeptemberGirl schreef op 04 juni 2010 @ 22:03:

[...]





Euh. Neuj. Maar of het nou een topic is dat over Israel gaat, over Joran van de Sloot of over een man met een stijve piemel in de sauna: jij moet altijd eventjes vermelden dat je maat 36 hebt.... Good for you! Jij weet meer dan ik! En dan ook nog exact de topics..
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Birkenstocks erg fijn lopen trouwens.
Alle reacties Link kopieren
quote:Whiskers schreef op 04 juni 2010 @ 22:04:

Zelfbruinende bodylotion. Wel goed scrubben, anders krijg je tijgerprint benen.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is septembergirl een beetje jaloers....
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
quote:Zamirah schreef op 04 juni 2010 @ 22:05:

[...]





Jij weet meer dan ik! En dan ook nog exact de topics.. Figure of speech darling.... (WOW!)
quote:Sunny1 schreef op 04 juni 2010 @ 22:05:

[...]





Wel goed scrubben, anders krijg je tijgerprint benen.Mooi bij mijn verder ook lakenwitte voorkomen
Alle reacties Link kopieren
quote:amandroe schreef op 04 juni 2010 @ 21:59:

[...]





1) We zeiken niemand persoonlijk af.

2) Vrijheid van meningsuiting is aan de orde in Nederland

3) Laat ons nou lekker...Afzeiken (ook al is t niet persoonlijk) onder de noemer vrijheid van meningsuiting schuiven vind ik nu zo'n lekker lafjes non argument maar ok, ik laat je lekker.. als dat jou gelukkig maakt
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het altijd een beetje sneu te beweren dat bepaalde kledingstukken je alleen maar staan wanneer je slank bent.



Dat is namelijk helemaal niet waar. Maar zoals het Nederlands gepeupel altijd tracht, een ander afzeiken. Zo heerlijk.. (?).
Alle reacties Link kopieren
quote:Zamirah schreef op 04 juni 2010 @ 22:05:

Ik vind Birkenstocks erg fijn lopen trouwens.Hahaha. Ik hoop wel dat je ze dan combineert met de harembroek! Kan ik daar lekker een topic over openen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sunny1 schreef op 04 juni 2010 @ 22:00:

[...]





Te kleine maat/te lang bovenlijf/jumpsuit te heet gewassen/voegt niemand? Geen idee wat het is met die dingen.Zullen we n straatonderzoek instellen?? Gewoon met een meerkeuze lijst die mensen aanspreken
Alle reacties Link kopieren
quote:Zwart schreef op 04 juni 2010 @ 22:07:

[...]





Afzeiken (ook al is t niet persoonlijk) onder de noemer vrijheid van meningsuiting schuiven vind ik nu zo'n lekker lafjes non argument maar ok, ik laat je lekker.. als dat jou gelukkig maakt Gáán we weer... Op elk topic dat ik kom tegenwoordig zit er wel iemand die gaat lopen klagen over dat ze het er niet mee eens is wat er besproken wordt. Als je het niet ok vindt, dan lees je toch niet mee..
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
quote:Zamirah schreef op 04 juni 2010 @ 22:07:



Dat is namelijk helemaal niet waar. Maar zoals het Nederlands gepeupel altijd tracht, een ander afzeiken. Zo heerlijk.. (?).Nederlands gepeupel?? Wat ben jij dan?? Een Duitse jonkvrouwe?
Alle reacties Link kopieren
quote:Zwart schreef op 04 juni 2010 @ 22:08:

[...]





Zullen we n straatonderzoek instellen?? Gewoon met een meerkeuze lijst die mensen aanspreken Of de modepolitie er op af sturen en ze bekeuren, want het is natuurlijk schandalig he!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven