Mode & Beauty alle pijlers

De trends en mode herfst en winter 2017/2018

07-08-2017 09:27 1211 berichten
Dat wat we zomer moeten noemen loopt qua trends en mode alweer op z'n eind en de eerste herfstitems liggen alweer in de winkel.

Dit is een topic voor betaalbare en draagbare mode en ik nodig alle modefreaks uit om veel te posten ter inspiratie en onoverkomelijke kooplust.

Dit zijn de kleuren die ik op heb kunnen diepen voor het komende seizoen:

Afbeelding
Ik begin met een klassieke mantel van Esprit, niet trendy, maar een blijvertje waar je je geen buil aan kunt vallen.

Afbeelding
We zullen veel terugzien in deze stijl van de winter. Deze zijn van Vero moda.

AfbeeldingAfbeelding
De parka komt ook weer terug, maar dan in een veel luxere uitvoering.
Ik ben helemaal weg van deze ven River island.

Afbeelding
Bomberjacks zijn het ook helemaal dit seizoen, zowel kort als lang zoals deze van Noisy May:

Afbeelding
Coolcat.

AfbeeldingAfbeelding
Blommekes zijn niet weg te denken van winter en dat maakt het allemaal een stuk gezelliger. :)

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Betaalbare mode is voor iedereen weer anders, denk ik. Zelf stel ik ook grenzen wat een jurk, broek of rok mag kosten.
Midi rokken vind ik op dit moment de meest fijne lengte om iets van te kopen.
Deze lange rok vind ik ook mooi.
Afbeelding
Is inderdaad een leuke rok Lisa. Dat randje tule geeft het iets mysterieus. Zou er zelf wel schoenen onder dragen.
Ik snap niet waarom je nog zo'n topic opent? Er liep er al een.
Sissyboy heeft deze als statement. Zou hem zelf nooit dragen.


Afbeelding
Dat transparante randje zie je nu heel veel Lisa. :)

Afbeelding
Esprit

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de Sissy-boy rok gepast. Is een hele leuke rok alleen maakt wel dik in de taille. Ik vind de prijs te duur voor dit merk maar als ze afgeprijsd wordt misschien dat ik de rok dan koop.
lisa2 schreef:
07-08-2017 10:15
Ik heb de Sissy-boy rok gepast. Is een hele leuke rok alleen maakt wel dik in de taille. Ik vind de prijs te duur voor dit merk maar als ze afgeprijsd wordt misschien dat ik de rok dan koop.
Als je een klein maatje hebt dan kan het heel mooi staan. Helaas heb ik er het figuur niet meer voor en ik vind hem te lang voor mijn postuur. :)
We zullen veel zilver zien van de winter. Deze rok is van Vila.

Afbeelding
We hullen ons ook compleet in denim dit jaar. De rok is van ST studio.

Afbeelding
De wijze van ritsen inzetten zoals bij bikerjacks, wordt nu ook trendy bij mantels. Dit is er een voorbeeld van.

Afbeelding
Dit kan ik me nog herinneren van vroeger. Vind het leuk dat het terug is. :)

Afbeelding
Bontjassen is het ook helemaal, nepbont weliswaar, gelukkig, maar wel heel leuk. Deze is van Didi.

Afbeelding
Leuk hè, die borduursels? Only.

AfbeeldingAfbeelding
Het lukt me niet om plaatjes te plakken vanaf mobiel, dus maar even een linkje: https://www.expresso.nl/new-arrivals/ju ... nim-1.html

Ik vind dezez erg leuk. Ook de leuke gebloemde shirts uit die collectie vind ik erg mooi.

Die rode jas is prachtig Cateautje! Te koud voor mij aangezien ik altijd op de fiets naar het werk ga maar hij is heel mooi!
De dubbele rij knopen, in dit geval van koper zullen we ook veel zien van de winter. Er zit ook een rij knopen langs de mouw. Hele mooie jas. Helaas voor mij in het zwart. :) Esprit.

Afbeelding
Trijntje84 schreef:
07-08-2017 11:41
Het lukt me niet om plaatjes te plakken vanaf mobiel, dus maar even een linkje: https://www.expresso.nl/new-arrivals/ju ... nim-1.html

Ik vind dezez erg leuk. Ook de leuke gebloemde shirts uit die collectie vind ik erg mooi.

Die rode jas is prachtig Cateautje! Te koud voor mij aangezien ik altijd op de fiets naar het werk ga maar hij is heel mooi!
Ik heb hetzelfde als jij met die rode jas, iki zit altijd op de brommer. Denk dat ik er dan als een ijspegel van af stap.

Jaaa, leuk hè blommen, dat maakt de winter veel gezelliger. :proud:

Afbeelding
Ik snap niks van plaatjes plakken maar ik wil wel graag komen meegenieten Cateautje, dat mag ook wel he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven