Mode & Beauty alle pijlers

De trends en mode herfst en winter 2017/2018

07-08-2017 09:27 1211 berichten
Dat wat we zomer moeten noemen loopt qua trends en mode alweer op z'n eind en de eerste herfstitems liggen alweer in de winkel.

Dit is een topic voor betaalbare en draagbare mode en ik nodig alle modefreaks uit om veel te posten ter inspiratie en onoverkomelijke kooplust.

Dit zijn de kleuren die ik op heb kunnen diepen voor het komende seizoen:

Afbeelding
Cateautje schreef:
07-08-2017 11:17
De wijze van ritsen inzetten zoals bij bikerjacks, wordt nu ook trendy bij mantels. Dit is er een voorbeeld van.

Afbeelding
Deze heb ik al 2 jaar in het zwart en ietsje korter, tot net boven de knie. Zijn hele fijne modellen. Die bruine van Esprit vind ik ook mooi.
Cateautje schreef:
07-08-2017 11:30
Dit kan ik me nog herinneren van vroeger. Vind het leuk dat het terug is. :)

Afbeelding
Ja echt sixties die gesp. Leuk!
Kunnen rokken tot net op/boven de knie ook nog? Of is dat hopeloos ouderwets deze winter?
Ik vind van wel herfstappeltaart, anders kan ik een hoop niet aan deze herfst :proud:
Morgan blazer, mooi voor op de spijkerbroek hierboven. :)

Afbeelding
herfstappeltaart schreef:
07-08-2017 11:53
Ja echt sixties die gesp. Leuk!
Kunnen rokken tot net op/boven de knie ook nog? Of is dat hopeloos ouderwets deze winter?
Ik vind voor mij rokken op de knie het leukst en dat staat heel mooi bij deze laarsjes.
Rokken onder de knie maken mij 50 jaar ouder.
vogelkip schreef:
07-08-2017 10:01
Ik snap niet waarom je nog zo'n topic opent? Er liep er al een.
Het topic van Hiltje js meer "catwalkmode" ter inspiratie. Ook heel leuk, voor mij kunnen ze prima naast elkaar bestaan hoor. Niet moeilijk doen.
herfstappeltaart schreef:
07-08-2017 11:48
Ik snap niks van plaatjes plakken maar ik wil wel graag komen meegenieten Cateautje, dat mag ook wel he?
Altijd welkom Herfst. Plaatjes plakken is heel eenvoudig hoor. Rechtermuisknop op het plaatje en dan het adres aanklikken en dan hier het icoontje van de berg met zon aanklikken en het aders tussen de img's plakken. Zo: [img]plaatjesadres[../img]
Dit vind ik een leuke trui maar de kleur van de mouwen had iets vrolijker gemogen: https://www.steps.nl/glanzende-top-met- ... uct/94350/

Deze vind ik ook heel mooi Afbeelding

De rode variant is ook leuk maar voelt wat kerstig aan.
anoniem_182524 wijzigde dit bericht op 07-08-2017 12:09
13.01% gewijzigd
Blommekes van Sissyboy. Mooi die voilant onder aan de rok.

Afbeelding
Mooie jurk Trijntje. Ik ben gek op fluweel, geeft een warme en chique uitstraling. :)
Afbeelding

Mooie blazer. Ben gek op deze kleur.
Voor mij te donker, maar wel een mooie jurk van Miss Etam.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Zag hier een foto van de rode fluwelen jurk van Vanilia. Vindt ze beiden niet mooi.
Afbeelding
Deze trend snap ik niet. Breek er mijn nek over van allerlei merken, maar ik kan er niks mee.

Afbeelding
lisa2 schreef:
07-08-2017 12:44
Zag hier een foto van de rode fluwelen jurk van Vanilia. Vindt ze beiden niet mooi.
Afbeelding
Het is een raar model dat rare laarsjes draagt en de jurk helemaal niet past. Ik denk dat je hem bij jezelf aan moet zien om het goed te kunnen beoordelen. :)
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
07-08-2017 12:24
Voor mij te donker, maar wel een mooie jurk van Miss Etam.

Afbeelding
Ik vind die print wel erg mooi.
lisa2 schreef:
07-08-2017 12:44
Zag hier een foto van de rode fluwelen jurk van Vanilia. Vindt ze beiden niet mooi.
Afbeelding
Fluweel kan heel mooi zijn maar dit is ook niet echt mijn smaak. Vorig jaar heb ik een prachtige fluwelen lange jurk gepast, maar ook die was het niet... De snit komt bij fluweel heel nauw volgens mij.

Herfstappeltaart : heb je al plakrechten aangevraagd bij de mods ? Dat kan als je 200 posts hebt.
Kant blijft dit jaar. Deze is van Cassis.

Afbeelding
Nee nog niet gedaan Ceci. ik zal me er eens in verdiepen van de week.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Ik doe mee Cateautje .heb het plaatjes plakken nu beter door. Moet ik wel met n programma doen .
De rok is van Gerry Weber. Vind ik normaal n tutten merk. Maar deze wil ik wel hebben.
chrisjoh wijzigde dit bericht op 07-08-2017 13:27
22.14% gewijzigd
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
07-08-2017 13:00
Kant blijft dit jaar. Deze is van Cassis.

Afbeelding
Ben ik blind of heeft wehkamp die rok niet meer in het assortiment ? Het plaatje is namelijk niet heel duidelijk (wit op wit werkt niet zo lekker).

Ik ben dol op kant. Ik heb vorig seizoen een beeldig blauw kanten jurkje bij C&A gekocht en ik hoop dat ze hem in de trendkleur bordeauxrood of navy of groen krijgen deze winter.

Voorlopig vind ik alleen dit (allemaal C&A dus):
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Heb een beetje moeite met dat fluweel /velours.
Van Haren heeft fluwelen sneakers ( in 4 kleuren dacht ik). Die zijn wel grappig.

Zo'n tulen rok had ik met Kerst aan, in het zwart, ook iets langer dan de knie. Staat heel leuk.
Ik heb net een mooie, roomwitte kanten laagjestop gekocht bij esprit ;-)
Staat mooi op een stoeren spijkerbroek met een cognac suedine jasje.
Alle reacties Link kopieren
https://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/0000 ... onInList=7

Velvet sneaker, ook in zwart en donkerrood.

Ik houd alleen niet van die dikke zolen.
Emma95 schreef:
07-08-2017 13:37
https://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/0000 ... onInList=7

Velvet sneaker, ook in zwart en donkerrood.

Ik houd alleen niet van die dikke zolen.
Afbeelding
herfstappeltaart schreef:
07-08-2017 13:34
Ik heb net een mooie, roomwitte kanten laagjestop gekocht bij esprit ;-)
Staat mooi op een stoeren spijkerbroek met een cognac suedine jasje.
Nou, laat zien dan, al is het maar met een linkje, dan post ik hem wel. :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven