Mode & Beauty alle pijlers

De trends en mode herfst en winter 2017/2018

07-08-2017 09:27 1211 berichten
Dat wat we zomer moeten noemen loopt qua trends en mode alweer op z'n eind en de eerste herfstitems liggen alweer in de winkel.

Dit is een topic voor betaalbare en draagbare mode en ik nodig alle modefreaks uit om veel te posten ter inspiratie en onoverkomelijke kooplust.

Dit zijn de kleuren die ik op heb kunnen diepen voor het komende seizoen:

Afbeelding
Die groene trui met schulprand is heel leuk! Zodra ik weer in NL ben even kijken bij de Mango
Alle reacties Link kopieren
Verschillende zaken die benoemd worden hebben we al lang, military stijl jasjes, rits schuin zoals bij een bikerjasje... had Mart Visser al jaren geleden in de winterjassen.
Alleen het velours is echt van dit seizoen.
Het velours is van vorig jaar.
Gaan we het nu leuk houden of gaan we de hele tijd katten naar elkaar? Jeetje wat een gezeur (6)
Ach, ze moest ook even haar plasje doen. Waait wel weer over. :)
Zag net op de Facebookpagina van Tamaris prachtig enkellaarsjes voorbij komen met studs en een hoge hak. Ik ben verliefd! Kan ze nog niet vinden op de website dus kan helaas geen linkje/plaatje plakken.
Trijntje84 schreef:
10-08-2017 21:57
Zag net op de Facebookpagina van Tamaris prachtig enkellaarsjes voorbij komen met studs en een hoge hak. Ik ben verliefd! Kan ze nog niet vinden op de website dus kan helaas geen linkje/plaatje plakken.
Deze?
https://instagram.com/p/BXnugPAAcsc/
Vind ik ook mooi!
Alle reacties Link kopieren
Ordinaire tvp ;-D Leuk topic voor inspiratie, ben er wel aan toe om mijn garderobe te vernieuwen :)
Live with what you cannot change.
Afbeelding
Ja! Die bedoel ik Mieschka. Zo mooi ♡
Sissyboy. Ik vind de zakken mooi.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Cateautje, ik heb de jas meteen besteld... In het blauw. Ben benieuwd hoe de jas in het echt is.
Alle reacties Link kopieren
Winterjassen (Milan Coat van Hell Bunny)
Afbeelding
Emma95 schreef:
11-08-2017 11:21
Cateautje, ik heb de jas meteen besteld... In het blauw. Ben benieuwd hoe de jas in het echt is.
Sissyboy heeft meestal wel een redelijk goede kwaliteit.
Ik hoop dat de jas je goed bevalt. :)
Object jas. De draadjes die onder de jas uitvallen moet je maar even over het hoofd zien.


AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Afbeelding
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Doe mij die Object jas maar. Trek ik zo aan :)
Yaqueline de Yong top. Gaan we toch nog met gezellige kleuren de herfst in.
Ik vind hem in al z'n eenvoud mooi voor op een kokerrok en een spijkerbroek. Alles kan, zowel gekleed als casual.

Afbeelding
Dat tweede paar laarsjes van je eerste post is heel leuk Chrisjoh. Waar zijn die van?

Ik heb nog in de uitverkoop een blouse gescoord: https://www.laligna.nl/damesmode/p.3741 ... ml?size=36

En een off shoulder top: https://www.laligna.nl/damesmode/p.3924 ... zwart.html
Alle reacties Link kopieren
Alle drie laarsjes zijn van Laura Vita. Trijntje. De prijzen Iets boven de 100€.- 125 €. dus nog wel betaalbaar.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Tvp.

Wat een mooie kleding posten jullie...
Krijg zin om mijn garderobe aan te vullen
Coolcat. Leuk hoor, dat kant. Jammer dat het niet in mijn maat verkrijgbaar is.

AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Tja, leuk mouwtje, alleen de top zelf is heel eenvoudig. Misschien leuk voor op een rok. Only.

AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven