Mode & Beauty alle pijlers

DM, wat zijn de aanraders?

18-02-2017 10:54 163 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgende week ben ik in Duitsland en wil ik even naar de DM.

Wat zijn de absolute musts, aanraders, geweldige koopjes?
Alle reacties Link kopieren
Dan zet ik die ook op het lijstje!
quote:Troeteltje schreef op 18 februari 2017 @ 12:38:

Oh, en DL heeft mooie carnavalsoptochten waar veel lekkers wordt gegooid. Niet vergelijkbaar met NL.Inderdaad, niet van zo'n lullige lollies.
Alle reacties Link kopieren
Welk zwart oogpotlood (waterproof) is prettig?
Geen idee, maar voor die prijs probeer je ze allemaal uit ????
Alle reacties Link kopieren
quote:superjuffie schreef op 19 februari 2017 @ 16:51:

Geen idee, maar voor die prijs probeer je ze allemaal uit ????Dat vind ik ook wat overdreven
Alle reacties Link kopieren
Alle Duitse merken zijn goedkoper: Nivea, Seba Med (= pH-neutrale verzorgingsproducten voor mensen met allergie, scheelt letterlijk de helft in prijs!). Scheermesjes van Gillette (bijna de helft goedkoper!), ik neem altijd wat grootverpakkingen Gillette fusion mesjes mee voor vriendlief (zelf gebruik ik alleen maar goedkope wegwerpmesjes).



Het natuurlijke/biologische huismerk van DM heet "Alverde", ook een aanrader!
Maar Eigenlijk Heel Lief
Alle reacties Link kopieren
We zouden beter aandelen nemen in DM
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren
Zijn jullie echt tevreden met de Balea conditioners? Ik heb 2 soorten gebruikt en bij beide was mijn haar onmogelijk doorkambaar, dus die haal ik niet nog een keer. Ik vind wel de Balea gezichtsproducten erg fijn, en de goedkopere haarverf.

En mocht je er een keer rond Kerst heen gaan moet je zeker Lebkuchen kopen in de supermarkt. Zoveel soorten en zo lekker!
Alle reacties Link kopieren
Is de Balea schampoo wel fijn? Dan haal ik die voor het kind.



Mijn lijst is echt ontzettend lang inmiddels
Alle reacties Link kopieren
Balea shampo en cremespoeling, de krul versie is het enige wat mijn krullen toonbaar maak. Ik sla groot in en kan niet zonder.



Verder haar masker en zonnenbrandcreme, eigenlijk alles van de drogist.
Als je niks doet, gebeurt er ook niks!
Alle reacties Link kopieren
Deo van Duschdas, superfijn voor 1 euro !

Verder de haarproducten van Balea en als ze t hebben : NYX make up !
Alle reacties Link kopieren
Make up; dm heeft het merk Manhatan = 100% hetzelfde als Rimmel maar kost de helft.

Verder is alles van garnier een stuk goedkoper. Make up remover en micellair water van Balea zijn erg goedkoop en vind ik heel fijn. Verder heeft balea een nep beautyblender om foundation aan te brengen die ik fijner vind dan de echte.
Alle reacties Link kopieren
Rimmel ben ik onwijs allergisch voor, dus dat merk sla ik over



Verder gebruik ik alleen mascara en oogpotlood. Zag dat bourjois daar de helft kost van hier!
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra__ schreef op 18 februari 2017 @ 11:00:

Ik verf met Naturtint, maar zie die niet op hun site staan.

Wilde iig deo inslaan.

Ik was mijn haar met Say yes to, maar volgens mij hebben ze die ook niet.

Opzetborsteltjes zou ik nooit aan gedacht hebben! Scheelt dat veel?

En scheermesjes zijn dus ook veel goedkoper?Nog vorige week daar gekocht, 13€ voor 6 scheermessen van Gillette Mach 3 weet eigenlijk niet wat ze hier altijd kosten, meestal koop ik een megapak van 20 st voor 45€
Girls compete with each other, women empower one another
Alle reacties Link kopieren
quote:Katalina schreef op 18 februari 2017 @ 13:32:

Oohhh wat een goed idee dit! Binnenkort moeten we toch naar Venlo, kleine moeite om even naar Viersen te rijden.

Ik wist helemaal niet dat het zoveel goedkoper was in Duitsland joh haha.Je voelt je zwaar geflasht als je daar de ronde maakt met alle zogenaamde acties hier
Girls compete with each other, women empower one another
Alle reacties Link kopieren
quote:nini28 schreef op 21 februari 2017 @ 22:47:

[...]





Nog vorige week daar gekocht, 13€ voor 6 scheermessen van Gillette Mach 3 weet eigenlijk niet wat ze hier altijd kosten, meestal koop ik een megapak van 20 st voor 45€Ik scheer nu met Wilkinson, maar volgens mij loont het om over te stappen op Gilette en dan idd een megapak te kopen.
quote:nini28 schreef op 21 februari 2017 @ 22:54:

[...]





Je voelt je zwaar geflasht als je daar de ronde maakt met alle zogenaamde acties hier



Idd hier bij de Etos 2 flessen dove douchegel voor mijn man €3,59 bij DM exact dezelfde flessen incl inhoud 2flessen voor €2,70

Kattevoer van Purina is daar €2,50 per zak goedkoper dan hier weer hetzelfde voer en de zelfde inhoud.

Wij gaan meestal in Tuddern of Geilenkirchen daar lopen we ook de Takko (kleding voor een leuke prijs) de Tedie voor hebbedingentjes en de Aldi in bij de aldi heb je lekker schepijs wat je hier niet hebt idem voor diepvriesfruit ,diepvriesgroenten is goed en goedkoper dan hier ,als je graag kidneybeans eet dan kan je daar ook flink inslaan scheelt €0,60 per blikje met hier ,en tja drank is ook daar goedkoper dan hier

De winkels die ik hier noem staan op loopafstand bij elkaar
En bovendien is het bij DM altijd schoon, overzichtelijk, brede gangpaden, niet die chaos die het bij Kruidvat altijd is!
Alle reacties Link kopieren
Ik haat de Kruitvat.

Ik was er vandaag even, want liep er toch langs. Het pad langs het medicijnenschap was zo dichtgebouwd met manshoge rekken met meuk dat het bijna onmogelijk was om bij het schap te komen. En je vervolgens er zo dicht op moest staan dat je niet eens een overzichtbeeld kon krijgen.
Ja, precies dezelfde ergernis.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vlinder1963 schreef op 21 februari 2017 @ 23:07:

[...]





Idd hier bij de Etos 2 flessen dove douchegel voor mijn man €3,59 bij DM exact dezelfde flessen incl inhoud 2flessen voor €2,70

Kattevoer van Purina is daar €2,50 per zak goedkoper dan hier weer hetzelfde voer en de zelfde inhoud.

Wij gaan meestal in Tuddern of Geilenkirchen daar lopen we ook de Takko (kleding voor een leuke prijs) de Tedie voor hebbedingentjes en de Aldi in bij de aldi heb je lekker schepijs wat je hier niet hebt idem voor diepvriesfruit ,diepvriesgroenten is goed en goedkoper dan hier ,als je graag kidneybeans eet dan kan je daar ook flink inslaan scheelt €0,60 per blikje met hier ,en tja drank is ook daar goedkoper dan hier

De winkels die ik hier noem staan op loopafstand bij elkaar





Ik kom uit DL en geloof mij, het levensstandaard hier kun je niet met dat van hen vergelijken.

Lonen liggen veel lager in DL en werknemers hier hebben hier zoveel rechten waarvan onze Oosterburen alleen maar van kunnen dromen.

In mijn werkveld verdien ik hier voor dezelfde functie een kwart meer dan dat ik altijd verdiend heb, van een vast contract mocht ik in DL alleen maar dromen.



Wil je toch beide voordelen van beide landen, wordt grensbewoner
Girls compete with each other, women empower one another
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra__ schreef op 21 februari 2017 @ 23:33:

Ik haat de Kruitvat.

Ik was er vandaag even, want liep er toch langs. Het pad langs het medicijnenschap was zo dichtgebouwd met manshoge rekken met meuk dat het bijna onmogelijk was om bij het schap te komen. En je vervolgens er zo dicht op moest staan dat je niet eens een overzichtbeeld kon krijgen.Ik kom daar ook alleen maar voor bijzondere aangeboden, Etos is veel fijner wat orde betreft.
Girls compete with each other, women empower one another
quote:nini28 schreef op 22 februari 2017 @ 10:31:

[...]





Ik kom uit DL en geloof mij, het levensstandaard hier kun je niet met dat van hen vergelijken.

Lonen liggen veel lager in DL en werknemers hier hebben hier zoveel rechten waarvan onze Oosterburen alleen maar van kunnen dromen.

In mijn werkveld verdien ik hier voor dezelfde functie een kwart meer dan dat ik altijd verdiend heb, van een vast contract mocht ik in DL alleen maar dromen.



Wil je toch beide voordelen van beide landen, wordt grensbewoner Echt zo anders? Wist ik niet. Schokkend, terwijl het zo dichtbij is.
quote:nini28 schreef op 21 februari 2017 @ 22:47:

[...]





Nog vorige week daar gekocht, 13€ voor 6 scheermessen van Gillette Mach 3 weet eigenlijk niet wat ze hier altijd kosten, meestal koop ik een megapak van 20 st voor 45€





Even opgezocht....



https://www.dm.de/gillett ... ingen-p7702018997022.html

12 mesjes 27,95



https://www.kruidvat.nl/g ... on-scheermesjes/p/3093252

12 mesjes normaal 59,99 maar nu in de aanbieding "slechts" 39,99



Scheelt dus buiten de aanbieding meer dan 50%......
Voor Kruidvatgangers in NL........Prijsmepper!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven