Mode & Beauty alle pijlers

Dragen jullie lippenstift?

20-03-2021 23:28 220 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik draag wel eens lippenstift naar eeen feestje (ooit toen er nog feestjes waren...) maar ik voel me er voor een gewone dag naar mijn werk (of via Zoom) ongemakkelijk bij. Dragen jullie lippenstift?
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik trek liever geen aandacht naar mijn mond. Vind dat ik geen mooi gebit heb en dat valt meer op als ik lippenstift draag.
Ja altijd!
Alle reacties Link kopieren
Ja altijd, zelfs onder mijn mondkapje. Die zit dus altijd onder. Ik kan gewoon niet zonder lippenstift en wat camouflagestick.
Alle reacties Link kopieren
Nooit. Ik heb niet eens make-up. Het zit oncomfortabel en ik vind het gek idee om er mooier uit te willen zien.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind lippenstift echt super mooi.
Maar op de een of andere manier vind ik het bij mezelf er heel stom uitzien.

Ik probeer het dus wel eens, maar uiteindelijk komt het er dan toch op neer dat het er weer af moet.
Nee, nooit.
Alle reacties Link kopieren
JobEva schreef:
20-03-2021 23:38
Sinds corona niet meer... Maar voor moordmaskers altijd... Altijd dezelfde kleur...
Dit. Een lichte roze heb ik, van Clarins. Heerlijke stift die mooi zit.
Chocolade, altijd goed!
Alle reacties Link kopieren
Vutje schreef:
21-03-2021 05:58
Ik vind lippenstift echt super mooi.
Maar op de een of andere manier vind ik het bij mezelf er heel stom uitzien.

Ik probeer het dus wel eens, maar uiteindelijk komt het er dan toch op neer dat het er weer af moet.
Probeer eens een wat duurdere in een kleur die vrijwel gelijk is aan je natuurlijke lip.
Chocolade, altijd goed!
Ja! Bijna elke dag!
Gebruik maybelline superstay matte, die blijft zelfs onder een mondkap zitten 😏
Alle reacties Link kopieren
Nee, sowieso geen make up. Wel labello.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Elke dag, hetzelfde geldt voor mascara. Lipfinity hoef je niet bij te werken en geeft niet af.
Niets is blijvend, behalve de verandering.
Alle reacties Link kopieren
Nooit. Ik vind iets op mijn lippen een ranzig gevoel. Zelfs tijdens vriesweer moet ik mezelf er erg toe zetten om af en toe lipbalsem op te doen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
TheeMetChocolade schreef:
21-03-2021 06:40
Probeer eens een wat duurdere in een kleur die vrijwel gelijk is aan je natuurlijke lip.
Welk merk zou je adviseren?
Alle reacties Link kopieren
Elke ochtend! Op de dagen dat ik make-up draag dan. Anders heb ik zo’n foundation waas op mijn lippen....

Ik heb lipstick in mijn toilettas, in elke handtas die ik heb zit er wel een, in mijn jaszak meestal en ook een in het Dashboard kastje van de auto.

Ik vind lipfinity hard aanvoelen , alsof ik korsten op mijn lippen heb, en het overleefd bij mij de lunch niet. En dan zit het er half op en krijg ik de rest er niet af. Doe ik iets fout? Is wel al jaren geleden trouwens, misschien inmiddels verbeterd?
Don't bug me!
Nee, nooit. Dat vind ik bij mezelf niet mooi staan. Ik gebruik wel Vaseline, Labello of vroeger op een feestje weleens doorzichtige lipgloss.
Alle reacties Link kopieren
Bijna altijd Pillow Talk van charlotte tilburry. Die staat iedereen en blijft lang zitten.
Zonder heb ik echt fletse droge lippen en ga ik ze de hele tijd nat maken met mijn tong waardoor het nog droger wordt.
Normaliter altijd, verder draag ik geen make up
Alle reacties Link kopieren
Ja, subtiele kleur die aansluit bij m’n eigen kleur
Nee nooit. Ik vind het een vies gevoel en heb het idee dat het na een paar minuten al niet mooi meer zit. Plus zo'n lippenstifmond op je mok of glas vind ik vies.
Bij anderen vind ik het vaak wel mooi.
TheeMetChocolade schreef:
21-03-2021 06:40
Probeer eens een wat duurdere in een kleur die vrijwel gelijk is aan je natuurlijke lip.

Dit. Ik ben met de meeste lippenstift-kleuren ook net Pipo de Clown. Van mezelf heb ik aubergine-kleurige lippen (zo'n beetje) en meer kleur staat niet mooi.
Nu heb ik lippenstift in dezelfde kleur als mijn lippen. Ik gebruik altijd direct na het tandenpoetsen Blistex lippenbalsem voor het frisse en daar overheen heel af en toe lippenstift. Valt niet op, staat wèl net iets mooier.
Lichtere kleuren dan mijn eigen lipkleur maken dat ik er ziekelijk uitzie.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe altijd lippenbalsem op met daarover een klein beetje lippenstift in een net iets donkerdere kleur dan mijn eigen lippen. Dus niet opvallend gestift, maar een beetje kleur om er wat gezonder uit te zien. Het is er wel snel af door de lippenbalsem, maar dat voelt fijn en ik doe het gewoon even opnieuw als het eraf is.
Nee.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik het de laatste tijd vaker, wel een tint die niet te heftig is van clinique.

Heb dagcreme met een beetje tint en verder dan lippenstift. Droeg eerder wat meer make up maar dat vind ik nu onzinnig. En maakt me net een beetje minder pyjama-gezicht!

Vind de chubby sticks ook fijn!
Alle reacties Link kopieren
ohja, geregeld
Lipfinity die blijft wel zitten.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
21-03-2021 00:55
Die ligt al een jaar in de kast. Naast mijn bh.


:-D
Sinds meer dan een jaar verplichte mondkapjes, zelfs alleen in de auto, draag ik het niet meer. En ik denk dat ik het ook niet meer ga doen. Hooguit een gloss of Labello achtig iets met een tintje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven