Mode & Beauty alle pijlers

Dragen jullie lippenstift?

20-03-2021 23:28 220 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik draag wel eens lippenstift naar eeen feestje (ooit toen er nog feestjes waren...) maar ik voel me er voor een gewone dag naar mijn werk (of via Zoom) ongemakkelijk bij. Dragen jullie lippenstift?
Alle reacties Link kopieren
Soms. Maar niet in een heftig afstekende kleur. Ik heb er 1 die 1 tint donkerder is en 1 die 2 tinten donkerder is dan mijn eigen lipkleur.

Ik ken mensen die hele felle tinten dragen die ze eigenlijk niet staan. Dat je de hele dag naar hun mond kijkt en denkt, dat is echt heel fel en niet jouw kleurtje. 1 vertegenwoordigster is oh kom hoe heet ze toch die met die oranje lipstick.
Ik moet dus echt weer eens naar de Douglas als ik weer in Nederland ben. :D
Alle reacties Link kopieren
Ik heb meestal een nude van Rimmel. Geeft na een tijdje niet meer af en het voelt gewoon lekker zacht :D
petra123456 schreef:
09-04-2021 22:53
Soms. Maar niet in een heftig afstekende kleur. Ik heb er 1 die 1 tint donkerder is en 1 die 2 tinten donkerder is dan mijn eigen lipkleur.

Ik ken mensen die hele felle tinten dragen die ze eigenlijk niet staan. Dat je de hele dag naar hun mond kijkt en denkt, dat is echt heel fel en niet jouw kleurtje. 1 vertegenwoordigster is oh kom hoe heet ze toch die met die oranje lipstick.

Anne-Marie Jung? Die vind ik altijd zulke vreselijke kleuren kiezen.
Alleen als ik een avondje uit ga, wat bijna nooit voorkomt. Tegen de tijd dat het weer kan zijn de lippenstiften bedorven denk ik.

Wel draag ik geregeld labello met een kleurtje, al is dat deze winter nauwelijks gebeurd aangezien ik altijd thuis was.
Nooit. Foundation en lippenstift, dat zijn twee make-upproducten die ik nooit graag heb gebruikt. Ik smeer wel graag lipbalsem (gewoon een kleurloos exemplaar) en heel soms een lipbalsem met een tintje (voor een feestje of iets).
Alle reacties Link kopieren
Nooit, vind het er zo raar uitzien bij mezelf. Terwijl het bij anderen altijd zo mooi staat.
Verschillende kleuren geprobeerd, maar nee hoor :-)
Nooit.
Ik vind het echt smerig!
herfstappeltaart schreef:
08-05-2021 19:31
Anne-Marie Jung? Die vind ik altijd zulke vreselijke kleuren kiezen.
Oh, dat vind ik bij haar juist niet. Maar goed, ik vind een felle lipstick bij dat blonde sowieso erg mooi.
Alle reacties Link kopieren
Moemoe64 schreef:
08-05-2021 22:53
Nooit.
Ik vind het echt smerig!
Wat is er smerig aan dan?
novaviva schreef:
08-05-2021 23:10
Oh, dat vind ik bij haar juist niet. Maar goed, ik vind een felle lipstick bij dat blonde sowieso erg mooi.

Serieus? Ik denk altijd als ik haar zie: "je zou zoveel mooier kunnen zijn met goed gekozen make-up i.p.v. deze clowns-beschildering."..
Zo zie je maar, smaken verschillen.
baukelien schreef:
08-05-2021 20:56
Alleen als ik een avondje uit ga, wat bijna nooit voorkomt. Tegen de tijd dat het weer kan zijn de lippenstiften bedorven denk ik.

Wel draag ik geregeld labello met een kleurtje, al is dat deze winter nauwelijks gebeurd aangezien ik altijd thuis was.

Hoe lang kun je lippenstift eigenlijk bewaren? Ik heb er denk ik al 5 jaar liggen (gebruik ze nooit) :proud:
Alle reacties Link kopieren
Ja, bijna elke dag. Vaak Superstay (van Covergirl geloof ik). Wel bijna altijd iets subtiels trouwens. Mehr van Mac, Pillow Talk van Charlotte Tilbury. Lover van Chanel vind ik ook heel mooi, die is wel fel.
Alle reacties Link kopieren
Elke dag, Chanel rouge allure.
Die kleur staat iedereen.
herfstappeltaart schreef:
09-05-2021 08:28
Serieus? Ik denk altijd als ik haar zie: "je zou zoveel mooier kunnen zijn met goed gekozen make-up i.p.v. deze clowns-beschildering."..
Zo zie je maar, smaken verschillen.
Jij houdt waarschijnlijk alleen van hele naturel make-up. Ik houd best van een statement lip. Helemaal bij blonde mensen, dat bleke met dat, erg mooi. Ben zelf donker met zwart haar, dus zie er totaal anders uit.
Alle reacties Link kopieren
Maxymags schreef:
21-03-2021 07:26
Ik vind lipfinity hard aanvoelen , alsof ik korsten op mijn lippen heb, en het overleefd bij mij de lunch niet. En dan zit het er half op en krijg ik de rest er niet af. Doe ik iets fout? Is wel al jaren geleden trouwens, misschien inmiddels verbeterd?
Ik gebruik altijd kokosolie om lipfinity eraf te krijgen. Beetje smeren op je lippen, even laten zitten, dan krijg je het er zo af met een wattenschijfje.
Alle reacties Link kopieren
novaviva schreef:
10-05-2021 18:11
Jij houdt waarschijnlijk alleen van hele naturel make-up. Ik houd best van een statement lip. Helemaal bij blonde mensen, dat bleke met dat, erg mooi. Ben zelf donker met zwart haar, dus zie er totaal anders uit.
Ik vind dat ook heel leuk bij blonde dames. Maar zie er zelf niet echt zo uit nee.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind een felle lip bij blonde mensen ook heel gaaf staan. Een tijdje geleden werkte ik aan een project met een vrouw met van dat 'strawberry blonde' haar, dikke bos had ze. Grote groenblauwe ogen en heel lichte wimpers. Ze had nooit mascara op maar wel altijd knalrode lippen. Ik vond haar echt een mooie verschijning.

Een felle lip en dan ook nog zware oogmake-up vind ik dan wel weer van een ander kaliber.
lady_day wijzigde dit bericht op 11-05-2021 13:15
0.12% gewijzigd
nee ik draag helemaal geen make up.
Nooit. Na 2 minuten is er toch niets meer van over, of zitten mijn kinderen onder mijn lippenstift als ik ze een kus/knuffel heb gegeven. En mijn haar plakt eraan vast.

Ik vind het wel mooi. Maar bij mij heeft het nog nooit gewerkt zoals het bedoeld is, of ik nou dure of goedkope zooi gebruik.
novaviva schreef:
10-05-2021 18:11
Jij houdt waarschijnlijk alleen van hele naturel make-up. Ik houd best van een statement lip. Helemaal bij blonde mensen, dat bleke met dat, erg mooi. Ben zelf donker met zwart haar, dus zie er totaal anders uit.

Ik hou inderdaad meer van wat naturellere (raar woord) make-up maar ik kan het ook mooi vinden als iemand felle lippenstift op heeft. Bij sommigen staat het prachtig maar bij Anne-Marie Jung vind ik de kleuren echt altijd heel verkeerd gekozen.
Lady_Day schreef:
11-05-2021 09:17
Ik vind een felle lip bij blonde mensen ook heel gaaf staan. Een tijdje geleden werkte ik aan een project met een vrouw met van dat 'strawberry blonde' haar, dikke bos had ze. Grote groenblauwe ogen en heel lichte wimpers. Ze had nooit mascara op maar wel altijd knalrode lippen. Ik vond haar echt een mooie verschijning.

Een felle lip en dan ook nog zware oogmake-up vind ik dan wel weer van een ander kaliber.

Aardbei blond? :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook een vies gevoel.
Een heftig glanzende lippen vind ik er onsmakelijk uitzien...
Dus nee, geen lipstick of welke andere zooi dan ook op mijn lippen.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
11-05-2021 14:29
Aardbei blond? :-D
Afbeelding
Ik draag altijd lippenstift. Een bepaalde kleur van Mac.
Verder draag ik geen foundation of iets anders. Elke dag mascara en lippenstift. Staat wat verzorgder bij mij.
Mijn lippen zijn de afgelopen jaren veel bleker geworden. Ben 2 jaar geleden gestart met een kleurtje, daarvoor had ik altijd iets nude.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven