Mode & Beauty alle pijlers

Droogshampoo, is het wat ?

20-01-2020 20:31 32 berichten
Hoi dames ,

Heeft er iemand ervaring met droogshampoo?
Ik heb het nooit gebruikt en overweeg die van Waterclouds te kopen .

Mvg
Alle reacties Link kopieren
Als je (donker)bruin haar hebt vind ik de bruine van Batiste wel een aanrader. Alle andere die ik geprobeerd heb laten bij mij te veel wit achter, als ik dat eruit moet kammen of schudden dan doe ik het effect van de droogshampoo een beetje teniet.
Ik gebruik het regelmatig, ideaal als je een gevoelige hoofdhuid hebt die niet blij wordt van elke dag shampoo (water kan wel elke dag, moet wel met mijn werk en sport)
Waar wil het voor gebruiken to ? Voor opfrissen of volume ?
Yildizlar schreef:
21-01-2020 11:19
Waar wil het voor gebruiken to ? Voor opfrissen of volume ?
Alleen voor opfrissen.
En een beetje volume is dan mooi meegenomen, want dat heb ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Andrelon volume droogshampoo heel fijn bij slap haar. Ik gebruik het nooit tegen vet haar want was het bijna elke dag :-D De kokos variant vind ik enorm stinken. Je hele huis stinkt er naar.
Alle reacties Link kopieren
SEM72 schreef:
21-01-2020 15:07
Andrelon volume droogshampoo heel fijn bij slap haar. Ik gebruik het nooit tegen vet haar want was het bijna elke dag :-D De kokos variant vind ik enorm stinken.Je hele huis stinkt er naar.
Die kokoslucht is echt verschrikkelijk! Ik heb hem ook, want hij was naar €1 ofzo afgeprijsd bij de etos. Na 1x gebruiken snap ik waarom, je blijft de hele dag die kokosruiken!
Alle reacties Link kopieren
tvp
LieverLustDanLiefde schreef:
21-01-2020 11:04
Als je (donker)bruin haar hebt vind ik de bruine van Batiste wel een aanrader. Alle andere die ik geprobeerd heb laten bij mij te veel wit achter, als ik dat eruit moet kammen of schudden dan doe ik het effect van de droogshampoo een beetje teniet.
Ik gebruik het regelmatig, ideaal als je een gevoelige hoofdhuid hebt die niet blij wordt van elke dag shampoo (water kan wel elke dag, moet wel met mijn werk en sport)
Droogshampoo moet je er juist uitkammen of uitschudden. Dus je slaat een deel van het effect over.
Ik zelf gebruik droogshampoo bijna niet. Ik was mijn haren om de dag/ om de 2 dagen. Als ik het niet was dan spoel ik het met water.
En het maakt niet uit of ik mijn haren laat drogen in de lucht of met een föhn, mijn kapsel ontploft. Zelfs na gebruik van een stijltang.
Droogshampoo geeft inderdaad teveel volume, dus na gebruik (eens per maand gemiddeld) moet ik mijn haren in een knot of staartje doen. Ik lijk dagelijks al zo uit een clip van de beegies uit de jaren 70 te zijn weggelopen. Als ik droogshampoo gebruik lijk ik hierop: https://www.youtube.com/watch?v=7Bwwo7ctG10

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven