Mode & Beauty alle pijlers

Elektrische tandenborstel, duur beter?

29-06-2020 06:23 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn er veel te koop! Variërend van 25 tot dik 100 euro. Weet iemand het verschil tussen de borstels? Is een dure beter?
Alle reacties Link kopieren
Ah, dank voor de info. Dat getril van die OralB vind ik vreselijk, inderdaad. Krijg daar echt rillingen van. Ik ga eens kijken of ik een goede deal kan vinden. Die OralB heb ik ook al weer een jaar of 8.
Lady_Day schreef:
29-06-2020 22:26
Ah, dank voor de info. Dat getril van die OralB vind ik vreselijk, inderdaad. Krijg daar echt rillingen van. Ik ga eens kijken of ik een goede deal kan vinden. Die OralB heb ik ook al weer een jaar of 8.
Ik heb ook nog een goed werkende Oral B liggen... maar ik was zo benieuwd, dus tja. Heb deze sonicare nu 2,5 jaar.

Maar hoe het tandheelkundig zit weet ik natuurlijk niet hè! Ik vind deze gewoon fijner en het “voelt” schoner, maar verder heb ik er geen verstand van. Mijn tandarts spreekt geen voorkeur voor een merk uit.
Alle reacties Link kopieren
rumforviva schreef:
29-06-2020 22:30
Ik heb ook nog een goed werkende Oral B liggen... maar ik was zo benieuwd, dus tja. Heb deze sonicare nu 2,5 jaar.

Maar hoe het tandheelkundig zit weet ik natuurlijk niet hè! Ik vind deze gewoon fijner en het “voelt” schoner, maar verder heb ik er geen verstand van. Mijn tandarts spreekt geen voorkeur voor een merk uit.
Ik ben ook benieuwd. Ik heb wel eens aan mijn tandarts gevraagd en die had ook geen voorkeur voor een merk. Ik heb net besteld bij Bol.
Lady_Day schreef:
29-06-2020 22:37
Ik ben ook benieuwd. Ik heb wel eens aan mijn tandarts gevraagd en die had ook geen voorkeur voor een merk. Ik heb net besteld bij Bol.
Jij bent net als ik merk ik al. Benieuwd wat je er van vindt.
Alle reacties Link kopieren
rumforviva schreef:
29-06-2020 22:41
Jij bent net als ik merk ik al. Benieuwd wat je er van vindt.
Tandenborstel is binnen. Toen ik em aandeed schrok ik wel even van het geluid... brrrrr... doet met denken aan de boor van de tandarts. Maar... toen ik er mee ging poetsen vond ik em heel prettig. Het voelt heel 'licht' en deze maakte mijn tanden beduidend schoner dan mijn OralB (in dezelfde tijd, met de OralB poets ik vaak een keer zo lang). Ik kon ook makkelijker bij de achterste kiezen. Ja, prima ding en dat voor 60 euro.
Lady_Day Oh, fijn! Er is bij mij nog nooit geboord bij de tandarts, want ik heb nog geen gaatjes, dus die associatie had ik er niet mee.
Alle reacties Link kopieren
Lady_Day schreef:
30-06-2020 22:53
Tandenborstel is binnen. Toen ik em aandeed schrok ik wel even van het geluid... brrrrr... doet met denken aan de boor van de tandarts. Maar... toen ik er mee ging poetsen vond ik em heel prettig. Het voelt heel 'licht' en deze maakte mijn tanden beduidend schoner dan mijn OralB (in dezelfde tijd, met de OralB poets ik vaak een keer zo lang). Ik kon ook makkelijker bij de achterste kiezen. Ja, prima ding en dat voor 60 euro.
Welke is het geworden van Sonicare?
Rond de 60 euro heb je er een met 31000 bewegingen en een met 62000.
Alle reacties Link kopieren
Tadelief schreef:
01-07-2020 06:44
Welke is het geworden van Sonicare?
Rond de 60 euro heb je er een met 31000 bewegingen en een met 62000.
Die ene waar de Consumentenbond wild van was. Er staat in dit topic een link.
Alle reacties Link kopieren
Nu bij Kruidvat 30 euro korting op alle sonicare tandenborstels. Ik heb een roze 4300 gehaald. Die was nu 50 ipv 80 euro
De elektische tandenborstel van het eigen merk van Kruidvat zijn te slecht om mee te poetsen. Zodra ik deze tegen mijn tanden aan hield, stopte hij zo'n beetje met poetsen. Er zat totaal geen kracht in. Wel heel goedkoop, geen aanrader.
Alle reacties Link kopieren
Tadelief schreef:
01-07-2020 12:19
Nu bij Kruidvat 30 euro korting op alle sonicare tandenborstels. Ik heb een roze 4300 gehaald. Die was nu 50 ipv 80 euro
Ja, Philips heeft een actie. Op hun website en ook bij Bol loopt die actie. Ik heb de wit met mintgroene. Veel poetsplezier!

Edit: bij Bol/Philips is ie 60 zie ik net. Je hebt dus een tientje extra korting gekregen :)
Alle reacties Link kopieren
Lady_Day schreef:
01-07-2020 16:18
Ja, Philips heeft een actie. Op hun website en ook bij Bol loopt die actie. Ik heb de wit met mintgroene. Veel poetsplezier!

Edit: bij Bol/Philips is ie 60 zie ik net. Je hebt dus een tientje extra korting gekregen :)
nog goedkoper

https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_p ... 06590.html
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
01-07-2020 17:50
nog goedkoper

https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_p ... 06590.html
Ah ja, die heb ik inderdaad. 60 voor betaald bij Bol. Gisteren binnen gekregen en al 5x gebruikt. Haha. Prima ding.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven