Mode & Beauty alle pijlers

Ervaring gezocht met Zeeman kerstjurk

10-12-2019 14:22 71 berichten
Ik heb deze jurk besteld: https://www.zeeman.com/nl/dames-jurk-av-000107180.html

Is er iemand die toevallig deze jurk heeft en hem al heeft gewassen? Ik ben benieuwd of hij na een wasbeurt nog steeds mooi is, want bij het aantrekken zaten de glitters overal en ze bleven er maar af komen. Anders gaat hij helaas terug naar de winkel.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat je van een jurk van die prijs niet al te veel moet verwachten.
dolfje schreef:
10-12-2019 14:23
Ik geloof dat je van een jurk van die prijs niet al te veel moet verwachten.
Ik vind dat ik voor die prijs prima mag verwachten dat niet alles onder de glitters zit. Het kinderjurkje glittert ook, maar daar is ander materiaal gebruikt en daar komt niets vanaf.
Voor 13 euro vragen of je kwaliteit kan verwachten? Hoeveel kerstjaren moet hij mee gaan? :rofl:
Lekker terugsturen dan.
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
10-12-2019 14:26
Ik vind dat ik voor die prijs prima mag verwachten dat niet alles onder de glitters zit. Het kinderjurkje glittert ook, maar daar is ander materiaal gebruikt en daar komt niets vanaf.
Voor die prijs kan je eigenlijk helemaal niks verwachten vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Sowieso niet in de wasmachine wassen.

En verder... Van een polyester jurk van 13 euro mag je verwachten dat hij tot oud & nieuw mee gaat. Langer niet.
Wat gaat verzendkosten worden?
stippensokken schreef:
10-12-2019 14:30
Sowieso niet in de wasmachine wassen.

En verder... Van een polyester jurk van 13 euro mag je verwachten dat hij tot oud & nieuw mee gaat. Langer niet.
Geen peuk er bij opsteken..
Ik zou in de winkel eens kijken of de andere ook zoveel glitters loslaten... tenzij er toch nog ervaringen binnen komen via t forum ipv wat je wel of niet mag verwachten....
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ie zeker 50 wasbeurten houdt voor dat geld.
2019 schreef:
10-12-2019 14:26
Voor 13 euro vragen of je kwaliteit kan verwachten? Hoeveel kerstjaren moet hij mee gaan? :rofl:
Geen idee wat jij met je kleding doet, maar bij mij blijft dit gewoon heel hoor.
Ik kan niet in iemand anders haar portemonnee kijken, maar als ik zoooo'n lage prijs zie denk ik altijd wel 'goedkoop is duurkoop'. Ik zou er in ieder niet te veel van verwachten. Aan de andere kant, als je het voor één of twee keer koopt en het zit verder goed: who cares :-D
Ik heb die jurk in de zeeman zien hangen, best een leuk dingetje, maar ik zag ook glitter op de grond liggen, misschien houdt het jurkje wel, maar die glitters houden het met dit soort jurken meestal niet lang.
Maar dat geldt ook voor duurdere jurken met glitters, tenzij het ingeweven is.
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
10-12-2019 14:39
Geen idee wat jij met je kleding doet, maar bij mij blijft dit gewoon heel hoor.
Inderdaad, hoeft niet altijd iets te zeggen hoor. Ik heb ook een leuk kerstjurkje met glitters, weet niet meer waar ik het gekocht heb, maar het was spotgoedkoop. heb t al jaren, ook gewassen uiteraard en is nog steeds zo goed als nieuw.
Snap ook wel dat de kans bestaat dat jouw jurkje niet lang mee gaat en dat je er niet heel veel van kan verwachten. Maar misschien valt het mee hoor.
Suzan_1991 schreef:
10-12-2019 14:39
Geen idee wat jij met je kleding doet, maar bij mij blijft dit gewoon heel hoor.
Ik vind het echt een mooie jurk, heb er mee in mijn handen gestaan, maar was bang dat ie te nauwsluitend zou zijn. Op lage temperatuur wassen om alles wat los zit er uit te spoelen?
Productinformatie
Productomschrijving
Een schitterende feestelijke zwarte mouwloze dames jurk. Deze little black dress is aangerimpeld vanaf 1 schouder en 1 zijnaad waardoor een mooi watervaleffect ontstaat. De jurk is volledig gevoerd en sluit met een rits aan de achterzijde. Gemaakt van 92% polyester en 8% elastaan. Bevat stretch.
Product sku
AV_000107180
Materiaal
92% Polyester
8% Elastaan
Wasvoorschriften

Met de hand wassen
Strijken tot maximaal 110°C
Niet drogen in de droogtrommel
Niet bleken
Niet geschikt voor chemisch reinigen


NIET in de wasmachine wassen
_Ellen_ schreef:
10-12-2019 14:49
Ik kan niet in iemand anders haar portemonnee kijken, maar als ik zoooo'n lage prijs zie denk ik altijd wel 'goedkoop is duurkoop'. Ik zou er in ieder niet te veel van verwachten. Aan de andere kant, als je het voor één of twee keer koopt en het zit verder goed: who cares :-D
Dat goedkoop duurkoop is, is ook vaak genoeg onterecht. Ik vertrouw er echt wel op dat de jurk zelf (qua materiaal) nog goed is na de was. Ik wil gewoon van die rottige glitters af en niet dat ze bijv. straks allemaal op 1 plek aan elkaar vastgekleefd zitten ofzo.
Sudrì schreef:
10-12-2019 14:51
Ik vind het echt een mooie jurk, heb er mee in mijn handen gestaan, maar was bang dat ie te nauwsluitend zou zijn. Op lage temperatuur wassen om alles wat los zit er uit te spoelen?
Hij valt inderdaad redelijk nauwsluitend. Ik zit er inderdaad aan te denken om hem even goed te spoelen in de hoop dat die glitters verdwijnen.
Voor 13 euro zou ik niet al te veel verwachten en ik zou hem voorzichtig met de hand wassen en niet in de wasmachine tenzij je wilt dat alles onder de glitter zit. Jurk mag zowiezo niet in de wasmachine zie ik.

Maak niet dezelfde fout als mijn moeder, die had een keer een nieuwe harige trui gekocht ergens, stond op apart wassen maar mijn moeder dacht ik gooi hem gewoon bij de rest. Resultaat: Alles zat onder.
Leuk jurkje hoor meid en je zal er vast prachtig in uitzien.

Was hem in de eerste instantie op de hand, handwarm, nadat je hem buiten eventjes uitslaat, zodat je van de meeste glitters af bent.

Van Haren adverteert op dit moment met gouden pumps, die zouden er heel mooi bij staan.

Ik wens je mooie feestdagen.
Eerlijk gezegd zou ik hem wel terugbrengen. Niet omdat je de glitters in de was kwijtraakt, maar omdat alles onder die godvergeten glitters komt te zitten. Je vindt nog 10 jaar glitters terug in je huis, auto etc. etc.
Wasvoorschriften

Met de hand wassen
Strijken tot maximaal 110°C
Niet drogen in de droogtrommel
Niet bleken
Niet geschikt voor chemisch reinigen
Alle reacties Link kopieren
Colorado1975 schreef:
10-12-2019 15:16
Eerlijk gezegd zou ik hem wel terugbrengen. Niet omdat je de glitters in de was kwijtraakt, maar omdat alles onder die godvergeten glitters komt te zitten. Je vindt nog 10 jaar glitters terug in je huis, auto etc. etc.
Dit ook.
Zeker als je bij iemand anders gaat eten. Ik zou me kapot generen als bij familie of vrienden de mooie eetkamerstoelen onder de glitters zitten. Of het vloerkleed.
Andersom zou ik het ook vervelend vinden als één van mijn gasten alles onderglitterd thuis.
Ik ben niet veeleisend qua mode maar deze had ik vorig jaar en ik vond het zo erg dat ik hem nooit heb aangehad en weg hen gedaan. Glitters overal en nare stof.
Ter vergelijk; ik loop al 2 jaar wekelijks in de winter in een afgesprijsde glittertrui van de Zara van een tientje. Dus niet alles wat goedkoop is vind ik slecht maar ik vond dit niks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven