Vastlopende VIVA-site...........

27-11-2007 17:05 17 berichten
Hallo Lezers/bezoekers,



Ik heb de laatste tijd enorm last van het vastlopen van deze site.

Soms kom ik niet verder dan de openingspagina, als ik dan doorklik zit de computer vast en moet ik, bijvoorbeeld met ctrl/alt/del de boel weer losmaken. Of ik kom maar twee muisklikjes ver en dan zit de boel weer vast.



Bij andere sites heb ik zelden last!



Zijn er meer mensen die last hebben met de VIVA site, of ligt het toch aan mijn computer?

Ik word er een beetje moe en verdrietig van........



Groetjes, Beter Laat :sigh:
Alle reacties Link kopieren
Ja heb ik ook, dat vastlopen! Bij vlagen meer dan andere keren, maar op het moment weer erg. Ben weer regelmatig aan het Ctrl-alt-deleten.
Alle reacties Link kopieren
8-P



Niks veranderd dus, sinds augustus? Waarschijnlijk moet je dan Firefox nemen in plaats van IE, dat is de gevleugelde oplossing alhier...



Al iets bekend over het account 'jufandrea', Sanne/Nathalie?
anoniem_23601 wijzigde dit bericht op 27-11-2007 17:42
Reden: Ik ben het, jufandrea met inlogproblemen... :(
% gewijzigd
Beste Peenvogel, met je cryptische reaktie kan ik niet veel. Wat bedoel je ermee? groetjes, B.L.
Alle reacties Link kopieren
Hoi BL,

de nieuwe versie van dit forum is geschreven met gebruikers van Firefox in gedachten, niet voor als je Internet Explorer (6, maar 7 ook) gebruikt. In augustus is deze versie online gegaan en bij alle gemelde problemen (zie andere topics, bugs enzo) komt er uiteindelijk uit dat het allemaal best werkt, als je maar geen voorkeur hebt voor IE...



Ik had eerst een andere nickname (al 3 jaar), maar bij het wijzigen van mijn wachtwoord na een week of 3 op het nieuwe forum, is er iets mis gegaan. Sindsdien kan ik niet meer inloggen, dus heb ik een nieuw account moeten aanmaken. Ook dit kan Viva niet oplossen...



Ik houd me toch een tijd over voor nuttige dingen, sinds het nieuwe forum! ;-)
Peenvogel schreef op 03 december 2007 @ 15:06:

Hoi BL,

de nieuwe versie van dit forum is geschreven met gebruikers van Firefox in gedachten, niet voor als je Internet Explorer (6, maar 7 ook) gebruikt. In augustus is deze versie online gegaan en bij alle gemelde problemen (zie andere topics, bugs enzo) komt er uiteindelijk uit dat het allemaal best werkt, als je maar geen voorkeur hebt voor IE...





Erg vreemd hoor....ze moeten een forum zo maken dat het compatible is met alle browsers! Discriminatie noem ik dat ;-)



Of heeft Sanoma uitgeverij/react soms aandelen in Firefox? ;-)
Alle reacties Link kopieren
Peenvogel schreef op 03 december 2007 @ 15:06:

Hoi BL,

de nieuwe versie van dit forum is geschreven met gebruikers van Firefox in gedachten, niet voor als je Internet Explorer (6, maar 7 ook) gebruikt. In augustus is deze versie online gegaan en bij alle gemelde problemen (zie andere topics, bugs enzo) komt er uiteindelijk uit dat het allemaal best werkt, als je maar geen voorkeur hebt voor IE...



Ik had eerst een andere nickname (al 3 jaar), maar bij het wijzigen van mijn wachtwoord na een week of 3 op het nieuwe forum, is er iets mis gegaan. Sindsdien kan ik niet meer inloggen, dus heb ik een nieuw account moeten aanmaken. Ook dit kan Viva niet oplossen...



Ik houd me toch een tijd over voor nuttige dingen, sinds het nieuwe forum! ;-)




Bovenstaande is onjuist. Uiteraard wordt een site gebouwd voor verschillende soorten browsers. Met name in het begin draaide viva.nl beter op FireFox. Op dit moment draait het forum (uitgezonderd bij enkele gebruikers) zowel in FF als in IE.



Het is niet gelukt om jouw oude account werkzaam te krijgen. En helaas kan ik niet alles oplossen.
Vivamod, bedankt voor de aandacht........

Maarrrrr ,hoe komt het dan dat deze site (bij mij) regelmatig vastloopt?

Soms kom ik niet verder dan de eerste pagina! Dan zit ik al weer vast!

Enig idee?

Groetjes, B.L.
Vivamod schreef op 04 december 2007 @ 19:12:

[...]





Bovenstaande is onjuist. Uiteraard wordt een site gebouwd voor verschillende soorten browsers. Met name in het begin draaide viva.nl beter op FireFox. Op dit moment draait het forum (uitgezonderd bij enkele gebruikers) zowel in FF als in IE.



Het is niet gelukt om jouw oude account werkzaam te krijgen. En helaas kan ik niet alles oplossen.




Ik ben verbaasd dat je zegt dat de site goed werkt onder IE eigenlijk.

Je zou eens moeten zien hoe het er op mijn computer uitziet. Plaatjes lopen door elkaar, icoontjes nog meer en de letters zijn zelfs te groot voor slechtzienden (en nee, ik wil niet alleen voor dit forum de tekstgrootte aanpassen; bij andere sites heb ik geen problemen).
Alle reacties Link kopieren
Met IE 7.0 heb ik dit probleem ook.. Ik gebruik nu Mozilla en Opera en vooral OPERA doet t BIJZONDER goed met Viva.. t scrolt en rolt erover..



IE 6.0 en 7.0 is bagger als je wil Forummen
Alle reacties Link kopieren
VivaMod.. geen idee hoe jij kan zeggen dat Viva Forum super loopt onder IE.. want het is echt waar.. BAGGER !!!



vooral met 7.0 .. met 6.0 had ik iets minder problemen maar vooral door t nieuwe forum is t rete traag geworden en regelmatig vastlopers..



Terwijl ik op andere websites geen problemen ondervind met 7.0



Gelukkig gebruik ik nu Opera en FF (mozilla), met FF gaat t soms ook niet van een leien dakkie vandaar dat ik ook Opera erbij gebruik.
Alle reacties Link kopieren
Het forum loopt bij mij ook vrijwel dagelijks vast. Ik gebruik IE7 en zeker als je meerdere tabbladen opent vertraagt het mijn hele computer. Sowieso vind ik het forum heel erg langzaam.
Alle reacties Link kopieren
Zie bugtopic: ook bij mij loopt FF geregeld vast. Zelfs nu ik alle reclame blokkeer (welke huilende baby? X-D) is het forum traag en sluit m'n browser zichzelf af wegens een fout. Zoals al door het halve forum geschreven is, is IE helaas ook geen oplossing omdat het alles wat ik verder op m'n computer doe vertraagt.



Opera dus? O_o



--ik krijg trouwens nu in FF ook de emoticons niet meer in mijn reactiescherm als ik op 'bekijk bericht' druk. Ze blijven onder het scherm staan en ik kan ze niet meer aanklikken--
Dat zeg ik....
Alle reacties Link kopieren
Ja echt waardeloos dit.



Toevallig lees ik dit nu, ik heb dat vastlopen soms ook sinds een paar dagen. Als oplossing heb ik een flinke zooi (spelletjes, LimeWire, e.d.) van de schijf gewist. Dat helpt wel enigszins.



Ik heb het alleen met deze site en met hyves. Verder loopt bij mij alles als een trein. Het ligt dus ook aan de websites.
Goede Zaterdagmorgen!

Ja, positief nieuws moet toch ook gemeld worden.

De laatste dagen heb ik géén last meer van 'vastlopen'!

Aan mijn computer is niets veranderd.

Het bevalt me prima zo! Ben dr blij mee........

Groetjes, Beter Laat
Alle reacties Link kopieren
Ik had het helaas gisteren nog. Ook alleen maar bij de Viva-site.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog nooit gehad dat de site vastloopt.

Ik vind wel dat het laden van pagina's ontzettend lang duurt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven