Mode & Beauty
alle pijlers
Föhn
zondag 28 juli 2024 om 18:04
Ik heb al een aantal Föhns versleten en vond ze geen van alle heel prettig. Nu was ik laatst in een hotel en daar hadden ze een heerlijke föhn. Helaas was het de Dyson van 350 euro. Wie weet er een goede föhn die wel een beetje lekker geprijsd is. Ik ben al flink aan het zoeken maar zie door de bomen het bos niet meer. Dus vandaar mijn vraag hier. Er moeten toch goede föhns zijn die geen godsvermogen kosten.
zondag 28 juli 2024 om 18:12
zondag 28 juli 2024 om 18:21
Hier ook een - neer mijn normen - vrij prijzig maar stevig blazend model van Babyliss.
Het kwam gelukkig wel niet in de buurt van de 350 euro.
(Man kreeg nu al een hartverzakking dat ik daar 75 euro of dergelijke aan wou uitgeven.)
Het kwam gelukkig wel niet in de buurt van de 350 euro.
(Man kreeg nu al een hartverzakking dat ik daar 75 euro of dergelijke aan wou uitgeven.)
wissewis wijzigde dit bericht op 28-07-2024 18:22
23.94% gewijzigd
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
zondag 28 juli 2024 om 18:33
Misschien toch wel voor de dyson gaan? Als je er al meerdere versleten hebt, telt dat bij elkaar ook op. En als je m vaak gebruikt, is het wel fijn als je echt tevreden bent.
Ik ben iig heel erg blij met mn dyson en heb geen tips voor een andere. Mijn 15 jaar oude Philips was helaas kapot (de aanzet van het snoer en niet vervangbaar. Ook niet meer verkrijgbaar) en daarna heb ik mezelf toch op de dyson getrakteerd. Geen spijt
Ik ben iig heel erg blij met mn dyson en heb geen tips voor een andere. Mijn 15 jaar oude Philips was helaas kapot (de aanzet van het snoer en niet vervangbaar. Ook niet meer verkrijgbaar) en daarna heb ik mezelf toch op de dyson getrakteerd. Geen spijt
zondag 28 juli 2024 om 18:45
Ik heb deze
Haalt die overpriced dyson in zonder slag- of stoot.
Wel met diffuser, krullen
Haalt die overpriced dyson in zonder slag- of stoot.
Wel met diffuser, krullen
Ik kom uit Ironië, dat ligt aan de Sarcastische Zee.
zondag 28 juli 2024 om 20:23
zondag 28 juli 2024 om 21:02
zondag 28 juli 2024 om 21:16
Ik heb de airwrap die ik ook als föhn gebruik. En je zou denken, wtf, warme lucht is warme lucht, maar het is magie. Sinds ik dat ding heb, altijd haar alsof het bij de kapper gestyled is. Of het is pure inbeelding maar ook dan is het meSterrenstof74 schreef: ↑28-07-2024 20:56Vraagje voor de Dyson fans: wat maakt deze föhn zo bijzonder? Serieuze vraag
iedere cent waard geweest.
To, ik zou doorsparen voor toch de Dyson .
zondag 28 juli 2024 om 21:18
Fijne diffuser, fijne warmteregulatie en geen pluis.Sterrenstof74 schreef: ↑28-07-2024 20:56Vraagje voor de Dyson fans: wat maakt deze föhn zo bijzonder? Serieuze vraag
Ik ga er vanuit dat dat dingen lang meegaat, dus was het voor mij waard.
zondag 28 juli 2024 om 21:23
Ik ben er vooral blij mee omdat m’n haar (halflang maar vrij dik) met een paar minuutjes droog is, mét volume, maar zonder pluis.Sterrenstof74 schreef: ↑28-07-2024 20:56Vraagje voor de Dyson fans: wat maakt deze föhn zo bijzonder? Serieuze vraag
zondag 28 juli 2024 om 23:08
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in