Mode & Beauty alle pijlers

Föhn

28-07-2024 18:04 36 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb al een aantal Föhns versleten en vond ze geen van alle heel prettig. Nu was ik laatst in een hotel en daar hadden ze een heerlijke föhn. Helaas was het de Dyson van 350 euro. Wie weet er een goede föhn die wel een beetje lekker geprijsd is. Ik ben al flink aan het zoeken maar zie door de bomen het bos niet meer. Dus vandaar mijn vraag hier. Er moeten toch goede föhns zijn die geen godsvermogen kosten.
Ik heb twee in mijn ogen fijne föhns, een Babyliss die heel krachtig is, en een inklapbare reisföhn uit de Mediamarkt-aanbiedingenbak een keer, het merk weet ik zo niet, kostte me dacht ik 7,50. Föhnt echt goed.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik heb een Carmen AC5210. Heel krachtig, fijn ding.
Hier ook een - neer mijn normen - vrij prijzig maar stevig blazend model van Babyliss.

Het kwam gelukkig wel niet in de buurt van de 350 euro.

(Man kreeg nu al een hartverzakking dat ik daar 75 euro of dergelijke aan wou uitgeven.)
wissewis wijzigde dit bericht op 28-07-2024 18:22
23.94% gewijzigd
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik heb er een van Remmington met ionen technologie en die werkt tot nu toe echt top. Mijn haar pluist er een stuk minder door. Was geloof ik nog geen 40 euro destijds.
Misschien toch wel voor de dyson gaan? Als je er al meerdere versleten hebt, telt dat bij elkaar ook op. En als je m vaak gebruikt, is het wel fijn als je echt tevreden bent.

Ik ben iig heel erg blij met mn dyson en heb geen tips voor een andere. Mijn 15 jaar oude Philips was helaas kapot (de aanzet van het snoer en niet vervangbaar. Ook niet meer verkrijgbaar) en daarna heb ik mezelf toch op de dyson getrakteerd. Geen spijt
Ik heb deze
Haalt die overpriced dyson in zonder slag- of stoot.
Wel met diffuser, krullen :-D
Ik kom uit Ironië, dat ligt aan de Sarcastische Zee.
Ik heb sinds kort de Raveg Hyperpower,heb veel haar en krullen maar met deze is het zo droog.
coetje schreef:
28-07-2024 18:56
Ik heb sinds kort de Raveg Hyperpower,heb veel haar en krullen maar met deze is het zo droog.

Deze!
Dank voor al jullie tips. En ja misschien wil ik wel die Dyson maar met 3 kids. Tracteer ik mezelf graag op wat betaalbare kadootjes.en had altijd budget merken maar hier zitten ook mooie betaalbare tips bij.
Wat is jouw definitie van 'een goede fohn'?
350 euro valt nog mee toch? Mijn vriendin heeft wel de Dyson van 500 euro, maar gebruikt hem ook bijna elke dag.
Je kunt marktplaats in de gaten houden voor de dure Dyson? Of jezelf gewoon écht een cadeau geven. Word je een paar keer per week bij van!!
Ik heb eind vorig jaar ook de Dyson SuperSonic gekocht, en hij is echt wel heel erg fijn. :love: Als ik er vanuit mag gaan dat deze föhn een goed aantal jaar mee gaat, dan is het mij de prijs absoluut waard. Ik word er idd een paar keer in de week heel blij van.
Vraagje voor de Dyson fans: wat maakt deze föhn zo bijzonder? Serieuze vraag :)
De Dyson vind ik voornamelijk goed vanwege de tools erbij. Die tools op de föhn zorgt voor veel volume. Toch zou ik het er waarschijnlijk niet weer voor over hebben.
De reisfohn van Remington maakt mijn haar net zo snel droog. Ook is mijn haar er niet beter of slechter van geworden.
The point of modern propoganda isn’t only to misform or push an agenda. It is to exhaust your critical thinking, to annihilate truth.
Sterrenstof74 schreef:
28-07-2024 20:56
Ik heb de airwrap die ik ook als föhn gebruik. En je zou denken, wtf, warme lucht is warme lucht, maar het is magie. Sinds ik dat ding heb, altijd haar alsof het bij de kapper gestyled is. Of het is pure inbeelding maar ook dan is het me
iedere cent waard geweest.

To, ik zou doorsparen voor toch de Dyson :).
Sterrenstof74 schreef:
Fijne diffuser, fijne warmteregulatie en geen pluis.
Ik ga er vanuit dat dat dingen lang meegaat, dus was het voor mij waard.
Light thinks it travels faster than anything but it is wrong. No matter how fast light travels, it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it.
Sterrenstof74 schreef:
Ik ben er vooral blij mee omdat m’n haar (halflang maar vrij dik) met een paar minuutjes droog is, mét volume, maar zonder pluis.
Dat klopt, met de Dyson heb ik geen pluis, met andere föhns wel.
The point of modern propoganda isn’t only to misform or push an agenda. It is to exhaust your critical thinking, to annihilate truth.
Met de raveg ook geen pluis😀
coetje schreef:
28-07-2024 21:33
Met de raveg ook geen pluis😀
Ik merk geen verschil in resultaat met de Dyson en de Raveg.
De prijs van de Raveg is heel wat schappelijker. Mocht m’n Dyson het ooit begeven, dan is dit een goeie opvolger.
Bedankt voor de reacties! Hier ook haar dat snel pluist. Dyson klinkt perfect, maar die prijs....Ik ga naar de Raveg kijken!
Ik heb even gezocht en ik las dat de dyson ook ionen technologie gebruikt net zoals mijn Remmington fohn. Die ionen technologie zorgt voor geen pluis, niet zozeer de fohn zelf. Maar het werkt wellicht wat beter bij een wat duurdere dan een goedkopere fohn.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven