Mode & Beauty alle pijlers

Fijn luchtige fietsbroekjes voor onder jurkje.

10-04-2024 13:28 45 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Nu het weer mooier weer aan het worden is ben ik op zoek naar nieuwe fietsbroekjes voor onder jurkjes. Ik kocht ze altijd bij Primark maar afgelopen zomer vond ik die toch vaak te warm en ze ze zaten vrij hoog en knelden wat bij de bovenbenen. Iemand tips?

Liefst budgetproof.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ga je met de kaboutertjes fietsen?
Maar on topic. Bij HEMA.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ze zijn van 150% plastic dus ik draag er altijd een katoenen slip onder, maar dan zijn die van de Action (voor mij) wel echt heel fijn. Volgens mij hangen ze bij de shape ware maar dat is volslagen bullshit want ze shapen helemaal niks. Maar ze zijn super glad waardoor je dijen niet schuren als je zweet en je jurk/broek/rok heel mooi valt. Kost geloof ik rond de drie euro, maar ik heb die van mij al van voor de inflatie (on the bright side, je kan er dus lekker lang mee doen!)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb ze ook van action. Heb er ook een van livera maar die is echt veel te warm vaak.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wou net ook de lange onderbroeken van de action aanraden. Al moet ik wel zeggen dat ik die nog niet zelf hen uitgeprobeerd. Alleen de hipster van her zelfde merk en die bevallen prima.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind de Hema fietsbroekjes ideaal.
En ik heb ook wat shapewear van de Hema, dat werkt bij mij ook erg goed, want die kruipen/rollen helemaal niet op waardoor ik gewoon de hele dag in de hitte kan rondwandelen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Yure schreef:
10-04-2024 13:33
Ga je met de kaboutertjes fietsen?
Maar on topic. Bij HEMA.
Wat is er nou weer mis met broekjes? Een broek is lang, een broekje is kort. Niks mis mee. Net zoals een jurk lang is en een jurkje kort.

Ik lees even mee To, ik heb die van snag tights maar die rollen bij mij steeds op en zijn dus niet fijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
De katoenen van de Hema die hebben ook nog een zakje voor je telefoon. Die vind ik ideaal
Alle reacties Link kopieren Quote
Irregular_Choice schreef:
10-04-2024 14:20

Ik lees even mee To, ik heb die van snag tights maar die rollen bij mij steeds op en zijn dus niet fijn.
Grappig, ik log in orde snag broekje aan te bevelen :-) misschien beter voor mijn mollige benen?

Ook niet heel budgetproof maar heel fijn zijn ( waren? Het is al even geleden) broekjes van noppies...! Corrigeert natuurlijk niet maar heerlijke ademende stof.
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.missmary.nl/nl/cool-sensation-panty

https://snagtights.eu/collections/all-p ... orts-black
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had ooit hele fijne katoenen van Sloggie, maar die zijn toen “verbeterd” en niet meer van katoen. Zo jammer altijd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ocherrum schreef:
10-04-2024 14:24
Grappig, ik log in orde snag broekje aan te bevelen :-) misschien beter voor mijn mollige benen?

Ook niet heel budgetproof maar heel fijn zijn ( waren? Het is al even geleden) broekjes van noppies...! Corrigeert natuurlijk niet maar heerlijke ademende stof.
Ik heb vrij dikke bovenbenen die naar mijn knieën toe slanker zijn. Bij mij rollen ze op, dus ik twijfel of ze bij jou dan blijven zitten :mrgreen: Ik ben alleen bang dat bij mij echt alles op rolt, omdat het dus van dunner naar dikker gaat en het eigenlijk dan onontkoombaar is dat het oprolt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maar waarom zou je een fietsbroeken onder een rok doen. Zonder is toch sowieso luchtiger en fijner lijkt mij.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren Quote
sprankelend schreef:
10-04-2024 13:50
Ze zijn van 150% plastic dus ik draag er altijd een katoenen slip onder, maar dan zijn die van de Action (voor mij) wel echt heel fijn. Volgens mij hangen ze bij de shape ware maar dat is volslagen bullshit want ze shapen helemaal niks. Maar ze zijn super glad waardoor je dijen niet schuren als je zweet en je jurk/broek/rok heel mooi valt. Kost geloof ik rond de drie euro, maar ik heb die van mij al van voor de inflatie (on the bright side, je kan er dus lekker lang mee doen!)
Deze inderdaad!!! Heb ze hier al meermaals aanbevolen. Seconde skin, heten ze geloof ik. Zijn echt super. En heb er al veel geprobeerd, maar deze worden niet plakkerig of broeierig.


https://www.action.com/nl-nl/p/3004504/ ... nde-short/

Deze week nog in de actie ook!
apiejapie wijzigde dit bericht op 10-04-2024 14:52
5.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Chachachaa schreef:
10-04-2024 14:24
De katoenen van de Hema die hebben ook nog een zakje voor je telefoon. Die vind ik ideaal
Die gaan wel veel meer broeien dan die gladde van Action
Alle reacties Link kopieren Quote
noa schreef:
10-04-2024 14:49
Maar waarom zou je een fietsbroeken onder een rok doen. Zonder is toch sowieso luchtiger en fijner lijkt mij.
Omdat het anders kan gaan schuren bij warm weer.
Natuurlijk alleen als je bovenbenen elkaar raken.
conversation = awareness
Alle reacties Link kopieren Quote
noa schreef:
10-04-2024 14:49
Maar waarom zou je een fietsbroeken onder een rok doen. Zonder is toch sowieso luchtiger en fijner lijkt mij.
Omdat anders:
- benen tegen elkaar schuren met soort brandplekjes als gevolg
- het een fijner idee is bij opwaaiende jurkjes/rokjes
- vrouwen dat een comfortabeler gevoel vinden?

Ik vind echter Vevina crème ook wel geweldig. Ook al heb ik normaal last van schurende benen, met die crème totaal niet meer! In de ochtend smeren en hele dag geen last meer van.
Alle reacties Link kopieren Quote
noa schreef:
10-04-2024 14:49
Maar waarom zou je een fietsbroeken onder een rok doen. Zonder is toch sowieso luchtiger en fijner lijkt mij.
Nou ik vind dat dus zonder niet fijner omdat mijn bovenbenen dan tegen elkaar plakken en schuren. Vandaar een broekje als ik een jurk draag. En met mij velen.
Alle reacties Link kopieren Quote
noa schreef:
10-04-2024 14:49
Maar waarom zou je een fietsbroeken onder een rok doen. Zonder is toch sowieso luchtiger en fijner lijkt mij.
Kan je echt helemaal niks verzinnen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben groot fan van Snag, de Chub Rub Shorts.
Bij mij kruipen ze niet op. Er zijn veel kleuren. En ze gaan jaren mee, dus uiteindelijk ook budgetproof.

https://snagtights.eu/pages/chub-rub-shorts
Alle reacties Link kopieren Quote
apiejapie schreef:
10-04-2024 14:55
Omdat anders:
- benen tegen elkaar schuren met soort brandplekjes als gevolg
- het een fijner idee is bij opwaaiende jurkjes/rokjes
- vrouwen dat een comfortabeler gevoel vinden?

Ik vind echter Vevina crème ook wel geweldig. Ook al heb ik normaal last van schurende benen, met die crème totaal niet meer! In de ochtend smeren en hele dag geen last meer van.
Ik ga die toch maar eens bestellen. Hoor zo vaak deze tip!
Alle reacties Link kopieren Quote
Irregular_Choice schreef:
10-04-2024 14:42
Ik heb vrij dikke bovenbenen die naar mijn knieën toe slanker zijn. Bij mij rollen ze op, dus ik twijfel of ze bij jou dan blijven zitten :mrgreen: Ik ben alleen bang dat bij mij echt alles op rolt, omdat het dus van dunner naar dikker gaat en het eigenlijk dan onontkoombaar is dat het oprolt.
Ik heb een slag korter en die tot de knie, geen oprollers hier. Maar ik heb dikste deel tot midden van bovenbeen idd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Die creme heeft vlekken gemaakt, hoe lang ik ook liet drogen en dun ik het smeerde, zodra echt heet word ga ik overal zweten en krijg dan toch vlekken op 2 jurken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik krijg eczeem van snag tights. Heel jammer want ze zitten verder wel lekker. Nu draag ik de katoenen van Zeeman maar die gaan wel lubberen. Ik zal die van Hema ook eens proberen.
Alle reacties Link kopieren Quote
apiejapie schreef:
10-04-2024 14:50
Die gaan wel veel meer broeien dan die gladde van Action
Thanks, en de rest ook voor het antwoorden. Ik dacht dus waarom draag je iets van shapewear als je dat toch niet ziet onder een rok.
Maar ik snap nu dat dat het niet is en dat het niet fijn voelt als het gaat zweten en schuren. Dan lijkt me iets eronder ook beter.
Cum non tum age

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven