Mode & Beauty alle pijlers

Floryday: iemand ervaring met deze kleding?

03-04-2021 07:47 21 berichten
De kleding ziet er op de website heel leuk uit, maar is zo goedkoop dat ik me amper kan voorstellen dat het iets is.
Heeft iemand hier wel eens iets besteld en hoe beviel dat?
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor ook graag de ervaringen,
Je reactie zegt meer over jou dan over mij....
Alle reacties Link kopieren
Floryday is Chinees en kan voor wat betreft de kwaliteit vergeleken worden met kleding die je via AliExpress koopt. Op Trustpilot wordt er voor ze gewaarschuwd omdat ze alleen geld teruggeven als je de negatieve review verwijderd.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf geen ervaring maar de reviews zijn bijzonder slecht. Dit is Chinese rommel. Ik zou er ver weg van blijven
Ziet er uit als een dropshipper en de service is ruk. Koop het dan gewoon zelf direct bij Ali.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
03-04-2021 08:06
Ziet er uit als een dropshipper en de service is ruk. Koop het dan gewoon zelf direct bij Ali.

En dan nog zit je met afwijkende pasvorm/maatvoering en gedoe met retouren.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik had er ook pas reclame van gezien en een paar leuke bloesjes willen kopen

Maar ik twijfel ook wel heel erg, gewoon te goedkoop en ik lees reviews over afwijkende maten enzo
Had ik natuurlijk ook al eerder kunnen doen (lekker slim :P ) maar ik heb inderdaad even gegoogled naar reviews.
Wow, wat veel slechte reviews. Blijkt echt goedkope rommel te zijn, een Chinees die de kleding die op de plaatjes staat. namaakt. Maar dan in afwijkende kleuren, andere materialen en maatvoering die niet klopt.
En inderdaad, veel klachten over retourneerbeleid (daar moet je voor betalen) en geld terug krijgen.
Ik ga hier dus echt niets bestellen.
himalaya schreef:
03-04-2021 08:33
En dan nog zit je met afwijkende pasvorm/maatvoering en gedoe met retouren.
Maar een credit als er iets is mis is meestal wel zo gefixt.

Mijn ding is het niet om kleding bij Ali te kopen maar als je dan toch van dan spul wil, zou ik het liever daar kopen dan bij een dropshipper.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar keer wat besteld en heb 1 bloesje wat leuk is en verder een paar shirts gehouden maar die vielen toch tegen, snel haaltjes erin en de stof draagt niet lekker.

De meeste dingen zien eruit zoals op de foto maar de stof is heel raar glibberig, ook de dingen die als katoen verkocht worden.
Ik zie soms best nog leuke dingen voorbij komen maar bestel niet omdat het eigenlijk altijd tegenvalt. En vaak te groot.

Het duurt sowieso 3 weken voor het bezorgd wordt en ik vond het retourbeleid wel apart. Je kun op eigen kosten terug sturen, toch houden en een tegoedbon krijgen voor een deel of houden en de helft terug krijgen of zo?
Ze willen liever niet dat je terugstuurd.
Alle reacties Link kopieren
Wel steeds binnen acceptabele tijd mn geld terug gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Maatvoering klopt niet en terug sturen is een ramp en je geld terug krijgen ook.
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Niet doen, niet doen, niet doen. Dit lijkt zoveel op Modetalente. Dat was ook te mooi om waar te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Het is troep. Terugsturen lukte me niet, dus rechtstreeks in de zak van max.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Bijzonder dat het hier alleen gaat om de slechte prijs-kwaliteitsverhouding.
Er zijn berichten genoeg dat China het niet zo nauw neemt met arbeidsomstandigheden en mensenrechten. Ik snap mensen niet die nog steeds bestellen via AliExpress en dropshippers. Daar wil je toch niks mee te maken hebben?
Alle reacties Link kopieren
Ooit eens een hele leuke jurk gekocht. Tenminste dat dacht ik. Op de foto zag het er enig uit. Na weken wachten, werd de bestelling bezorgd. Nou , geen vorm erin en afschuwelijke stof . Toen ik hem aan had, leek ik op m'n hoogbejaarde buurvrouw vroeger in de jaren 80, met haar gebloemde jurk schort....echt afgrijselijk. Zou er nooit meer wat bestellen.
Alle reacties Link kopieren
vivinnetje schreef:
03-04-2021 11:29
Bijzonder dat het hier alleen gaat om de slechte prijs-kwaliteitsverhouding.
Er zijn berichten genoeg dat China het niet zo nauw neemt met arbeidsomstandigheden en mensenrechten. Ik snap mensen niet die nog steeds bestellen via AliExpress en dropshippers. Daar wil je toch niks mee te maken hebben?
Mijn man besteld heel vaak dingen voor de hobby bij Ali, gaat prima, maar dat gaat dan niet om kleding
En ja hoor, daar willen we echt gewoon wat mee te maken hebben
Alle reacties Link kopieren
vivinnetje schreef:
03-04-2021 11:29
Bijzonder dat het hier alleen gaat om de slechte prijs-kwaliteitsverhouding.
Er zijn berichten genoeg dat China het niet zo nauw neemt met arbeidsomstandigheden en mensenrechten. Ik snap mensen niet die nog steeds bestellen via AliExpress en dropshippers. Daar wil je toch niks mee te maken hebben?

Als ik voor mezelf spreek, ben ik het met je eens. Ik heb dan ook nog nooit in China besteld.

Veel spul wat in Nederland wordt verkocht, komt ook uit China, en is duurder. Maar dat is duurder oa omdat Nederlandse verkopers borg moeten staan voor kwaliteit en veiligheid van de producten, en dat er geen in Europa verboden middelen zijn gebruikt in de productie, etc. Er is nog geen controle op de productieomstandigheden, maar grotere ketens worden er wel steeds meer op aangesproken als ze daar geen strenge eisen aan stellen.
Alle reacties Link kopieren
Het wordt tijd dat we met Europese regelgeving zorgen dat deze troep/ plastic en rommel niet meer geïmporteerd mag worden. Betaal gewoon een fatsoenlijke prijs voor wat je draagt en wat je gebruikt. Waarom moet het allemaal zo goedkoop mogelijk? Een betere wereld begint bij jezelf! Consuminder koop bewust. Je wordt echt niet gelukkiger van dit soort spullen. En de wereld wordt er echt slechter van. Het is makkelijker om dit niet te kopen dan de troep die je hierheen haalt weer kwijt te raken!
Alle reacties Link kopieren
Oh gelukkig ik zie dat ik niet de enige ben!
Ik heb wel een goede ervaring, heb er een keer een spijkerbroek besteld, duurde ongeveer 1.5 voordat ik die binnen had. Bleek niks te zijn, heb retour aangemeld, kreeg mijn geld terug en de spijkerbroek mocht ik houden, hoefde ik niet eens terug te sturen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven