Mode & Beauty alle pijlers

Floryday: iemand ervaring met deze kleding?

03-04-2021 07:47 21 berichten
De kleding ziet er op de website heel leuk uit, maar is zo goedkoop dat ik me amper kan voorstellen dat het iets is.
Heeft iemand hier wel eens iets besteld en hoe beviel dat?
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor ook graag de ervaringen,
Je reactie zegt meer over jou dan over mij....
Alle reacties Link kopieren
Floryday is Chinees en kan voor wat betreft de kwaliteit vergeleken worden met kleding die je via AliExpress koopt. Op Trustpilot wordt er voor ze gewaarschuwd omdat ze alleen geld teruggeven als je de negatieve review verwijderd.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf geen ervaring maar de reviews zijn bijzonder slecht. Dit is Chinese rommel. Ik zou er ver weg van blijven
Ziet er uit als een dropshipper en de service is ruk. Koop het dan gewoon zelf direct bij Ali.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
03-04-2021 08:06
Ziet er uit als een dropshipper en de service is ruk. Koop het dan gewoon zelf direct bij Ali.

En dan nog zit je met afwijkende pasvorm/maatvoering en gedoe met retouren.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik had er ook pas reclame van gezien en een paar leuke bloesjes willen kopen

Maar ik twijfel ook wel heel erg, gewoon te goedkoop en ik lees reviews over afwijkende maten enzo
Had ik natuurlijk ook al eerder kunnen doen (lekker slim :P ) maar ik heb inderdaad even gegoogled naar reviews.
Wow, wat veel slechte reviews. Blijkt echt goedkope rommel te zijn, een Chinees die de kleding die op de plaatjes staat. namaakt. Maar dan in afwijkende kleuren, andere materialen en maatvoering die niet klopt.
En inderdaad, veel klachten over retourneerbeleid (daar moet je voor betalen) en geld terug krijgen.
Ik ga hier dus echt niets bestellen.
himalaya schreef:
03-04-2021 08:33
En dan nog zit je met afwijkende pasvorm/maatvoering en gedoe met retouren.