Mode & Beauty alle pijlers

Gezocht: goede krullenkapper in het noorden

24-06-2022 17:51 9 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi ieder en een,

Wat de titel al zegt: ik zoek een goede krullenkapper in het noorden van het land. Mijn eigen kapster is wegens omstandigheden niet steeds beschikbaar. Provincie Drenthe/Groningen. Niet alleen eentje die met krullen overweg kan, maar ook model kan knippen en kan bezien wat het haar nodig heeft om speels te vallen.

De toplaag van mijn haar is het zwaarst. De onderlaag is dunner. Ook zit het meeste haar in mijn nek en bij de pony (ja ik heb ook nog een pony en krullen, dat blijkt een hele uitdaging) met als gevolg dat het gauw zwaar en oudwijvig lijkt. Nog leuker: ik heb een bob. En ik wil de voorkant langer hebben en houden dan aan de achterkant.

De bovengenoemde combi maakt het heel moeilijk om leen goede kapper te vinden die dit met een beetje lef kan knippen. De laatste keren eindigde ik met een hele volle, bolle en recht afgeknipte pony, terwijl daar juist wat lagen in moeten om het wat leuk te laten vallen. Een andere kapper heeft praktisch de bob weggeknipt door alles op 1 lengte te knippen.

Wie o wie heeft een gouden tip?
Alle reacties Link kopieren Quote
Marco & Miranda in Haren of The Proof in Groningen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga altijd naar The Proof in Groningen
Alle reacties Link kopieren Quote
Idd Marco & Miranda
In Delfzijl zit nu ook een krullenkapper salon zag ik. Ben nog niet geweest.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb een gelijkaardig kapsel als jou. Die pony was inderdaad altijd het probleem. Tijdens de lockdown heb ik geprobeerd om hem gelijk te laten groeien maar dat is echt geen succes bij mij.

Nu ben ik al 2 keer bij een echte Krullenkapster (curlsys) geweest en mijn pony valt vanaf de eerste dag altijd goed nu. Hij is onderdeel van het kapsel nu en geen vervelend stuk meer.

Echt doen dus!!
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sparkling curls hoogkerk! Te vinden via instagram.
noorderlicht76 schreef:
24-06-2022 18:11
Idd Marco & Miranda
Marco & Miranda inderdaad. Heb familie in het noorden en ga er echt apart voor heen. The Proof ben ik zelf minder fan van.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier kan ik wat mee, thanks!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven