Mode & Beauty alle pijlers

Gezocht salon wenkbrauwen epileren met touw in 010

14-05-2014 09:13 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedendag dames,



Ik laat al enige jaren met een touwtje mijn wenkbrauwen epileren in een salon in Rotterdam zuid. Nu wilde ik gisteren weer gaan blijkt de salon dicht te zijn, voorgoed of tijdelijk geen idee... Maar goed nu zoek ik een nieuwe Salon die voor rond de prijs van vijf euro opdezelfde wijze de wenkbrauwen kunnen epileren, dus met een touwtje. Wie wil mij zijn adresjes delen...of heeft tips welke salons dit goed kunnen.het mogen ook kappers zijn



Dank alvast



Gr. Jumper
Ik ga altijd naar Delete in Rotterdam Centrum. Is een wax salon, maar wenkbrauwen doen ze ook met touwtjes. Echt een aanrader. Mooie locatie en vriendelijk personeel.
Alle reacties Link kopieren
Op de beijerlandselaan zit een Turkse kapper. Die doet het voor 5 euro.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga altijd in Rotterdam, in de grote hal bij V en D.

Daar zit een kapper, een Iraanse of Irakees, en die doen dat goed.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Oh sorry lees nu pas dat het 5 euro moet kosten. Is bij Delete wel wat duurder.
Alle reacties Link kopieren
Nu ja dat was de prijs bij deze salon....welke kapper op de beijerlandselaan? Die is namelijk vrij lang
Je hebt Melody (niet Beijerlandselaan, maar 1 minuut vandaan lopen) kost iets van 6,50 dacht ik. Ze is goed, maar werkt niet op afspraak, dus soms zit je te wachten op je beurt in een kippenhok, maar wel altijd gezellig. De eigenaresse doet het zelf en is snel in haar werk. Als het druk is helpen haar medewerkers, die zijn ook wel goed. Eigenaresse heeft alleen wel de neiging om de wenkbrauwen iets te dun te epileren, wees daar kien op.
Alle reacties Link kopieren
De kapper op de Krabbedijksestraat is 6 euro.

Ik ben er erg tevreden over.
Alle reacties Link kopieren
quote:Thirtysomething schreef op 14 mei 2014 @ 13:22:

De kapper op de Krabbedijksestraat is 6 euro.

Ik ben er erg tevreden over.Ik ga deze eens proberen heb met hulp van google het adres gevonden en de website dank voor alle reacties
Laat je nog even weten hoe die is? Gewoon nieuwsgierig. Ben erg tevreden over Melody, mijn nicht woont 70 km verderop en komt voor haar naar Rotje om de wenkbrauwen bij te laten werken.
Alle reacties Link kopieren
Nu je melody noemt die ken ik daar werkte een hele goede dame die uiteindelijk naar de salon aan de zwartewaalstraat is gegaan maar daar ook weer weg en nu geen idee waar ze is....

Van melody herinner ik mij vooral het lange wachten beneden
Alle reacties Link kopieren
Heb ooit de tips van een oud collega gehad die Marokkaans van afkomst is, had altijd mooi gestylde wenkbrauwen. Ik geef een update wanneer ik geweest ben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven