Mode & Beauty alle pijlers

Goede handcrème voor oudere handen

13-05-2026 10:55 10 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben op zoek naar een goede handcrème voor oudere handen. Met een retinol oid.
Ook een goede nagelriemolie( ik heb biabnagels)
Een tijdje geleden las ik ergens over een handcrème die heel erg goed zou zijn, maar vind het niet meer terug ( was geen goedkope).
Maar alle tips zijn welkom, ook nagelriemolie.
Ik zweer persoonlijk bij de shea handcrème van L'Occitane.
Deze

https://nl.loccitane.com/shea-handcr%C3 ... 50K26.html
Noordkroon handcreme, deze bevalt mij uitermate goed, en ik kreeg deze getipt door iemand hier. Misschien bedoel je dit topic. lijf-lijn/wat-helpt-nu-echt-tegen-rimpe ... #p36142984

Het zit voornamelijk in de wolvet. Mijn handen voelen veel zachter aan. Het is niet zo dat al je rimpels als sneeuw voor de zon verdwijnen, maar alles ziet er wel beter uit en het is niet vet.

Ook de lichaamscreme voor de benen bevalt goed, nooit meer droge benen.
Creativiteit is de adem van de ziel – dus adem elke dag!
Ik vind deze handcreme erg fijn maar daar zit geen retinol in:
https://www.kruidvat.nl/kruidvat-derma- ... /p/5946645
cien handcream reapair, van de Lidl.
Goedkoop en erg goed.
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.
Hemp handcreme van the body shop vind ik echt fantastisch! Maar geen idee of er retinol in zit. Wel geweldig tegen droge handen, bij kloofjes of rode plekken.
Thanks so far🙃
aikidoka schreef:
13-05-2026 19:01
Hemp handcreme van the body shop vind ik echt fantastisch! Maar geen idee of er retinol in zit. Wel geweldig tegen droge handen, bij kloofjes of rode plekken.
Ik ben ook fan. Was ook compleet in paniek toen de winkels van Bodyshop een tijdje dicht waren :)
lilly1980 schreef:
14-05-2026 18:31
Ik ben ook fan. Was ook compleet in paniek toen de winkels van Bodyshop een tijdje dicht waren :)
Gebruik deze ook al jaren.
Toen de bodyshop dicht was en ik in het buitenland was gelijk 3 tubes gekocht!
Een beschermende en voedende handcrème zonder parfum, parabenen en minerale oliën kan de handen goed beschermen. Een handcrème met kamille extract kan bijdragen tot een egale huditeint. Op Biobey kun je nog andere DIY recepten vinden voor het lichaam die vaak voedende ingrediënten bevatten zoals jojoba olie, kaolien,..

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven