Mode & Beauty alle pijlers

Goede merken voor overhemden/blouses gezocht

27-06-2019 10:45 16 berichten
Ik shop bij de low-budget ketens zoals H&M, Vero Moda e.d. Maar ondertussen zoek ik wel een beetje een betere kwaliteit overhemden en blouses voor het werk. Dat mag met een printje zijn en het liefst geen saaie, lichtgekleurde overhemden want dat vind ik zo stijfjes en is mijn werkomgeving niet naar.

Heeft iemand nog goede merken waar ik niet aan gedacht heb?
Alle reacties Link kopieren
Cavallaro napoli
Shirtbyhand , ze komen je maten opnemen en hebben staaltjes stof mee waar je uit kan kiezen. Altijd een perfect passend overhemd/blouse, zelfs de polsen kunnen ietsje wijder worden gemaakt als je een (groot) horloge draagt.
Alle reacties Link kopieren
Voor drukke, grafische printjes: Fabienne Chapot
Voor grote prints en meer klassieke snit: Ted Baker, Expresso
Meer tuniekachtig, etnische frutsels (borduurwerk, kant): Maje
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee; ik zoek blouses/overhemden met een wat stevigere kraag; niet van die slappe kraagjes. Vroeger kocht ik die bij Steppin Out maar daar vind ik ze tegenwoordig saai (alleen maar effen of een streepje)
drominique schreef:
27-06-2019 10:50
Cavallaro napoli
prachtige kwaliteit, alleen de typische werkgeschikte blousjes zijn wel wat saaier. Tenzij een wat dieper decolleté geen probleem is, dan heb je ze in veel leuke prints
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee! Ik zoek zelf effen/rustig printje maar dan met een grappig detail. Zodat het niet te saai wordt.
Alle reacties Link kopieren
drominique schreef:
27-06-2019 10:50
Cavallaro napoli
Deze inderdaad en Modstrom & Mos mosh
Alle reacties Link kopieren
Ik heb graag de blouses van Maison Scotch/Scotch & Soda, Garcia en G-star. Zitten bij mij altijd top en ze blijven lang mooi. Geen maatwerk natuurlijk, maar ik denk dat je dan ook in een heel andere prijsklasse komt (denk ik, geen ervaring mee).

@Eva1977, die van mij van G-star hebben altijd stevige kraagjes. Die zijn wel al een aantal jaar oud, dus weet niet hoe het tegenwoordig gesteld is met de kraagjes.
Alle reacties Link kopieren
Cavallaro. Vooral fijn omdat ze veel knoopjes hebben.
Alle reacties Link kopieren
Hugo Boss - in de sale bv bij de Bijenkorf
De scandinavische merken hebben ook vaak mooie blouses.

Of bij de Bijenkorf sale gewoon op je maat

Thomas Pink uit de UK heeft prachtige blouses - online kan je ze bestellen
Alle reacties Link kopieren
Esprit. Goede kwaliteit en pasvorm, en veel keuze voor een gemiddelde prijs (= niet superduur en en niet spot goedkoop).
Oh, sorry, ben er niet meer op teruggekomen zie ik. Scotch & Soda heb ik inderdaad gezien en dat leek me ook wel wat. De andere merken ga ik ook eens bekijken. Fabienne Chapot zag er leuk uit vond ik! Bedankt voor de tips dusver, ik ga zeker iets vinden. :)
Alle reacties Link kopieren
La Martina, Gaastra, Gant...
Ohja ik ben ook tevreden over mij Ralph Lauren blousen
Alle reacties Link kopieren
Ik zweer bij Dante 6 voor blouses. Ik krijg altijd complimenten als ik ze aan heb. Mooi materiaal en valt heel flatteus. Ik heb er ook 2 van Studio Anneloes. Die kreuken niet, zitten wat aansluitend en ook die flatteren mooi. Kost allebei wat, heb je ook wat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven