Mode & Beauty alle pijlers

goedkope fijne jeans

22-08-2019 08:15 41 berichten
dochter heeft nieuwe spijkerbroeken nodig en dat is nogal een dingetje. ze krijgt kleedgeld dus het moet budgetvriendelijk zijn.
ze is niet heel groot dus lengtematen is fijn. ze is gevoelig voor hoe kleding zit. het moet enigzins zacht zijn. ze wil een skinny model maar die moet niet stug zitten. ze heeft in het verleden modellen van only gehad en daar vind ze sommige fijn van maar sommige ook weer niet.

wie weet waar we fijne niet te dure spijkerbroeken kunnen vinden
Alle reacties Link kopieren
H&M
C&A
Alle reacties Link kopieren
Primark. Hebben veel modellen. Dochter hier vindt sommige beter zitten dan een Levis.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Ik was al bij de hm aan het kijken. Ze heeft ooit een skinny soft touch of zoiets gehad maar die was erg dun van kwaliteit
Zara.Mooie jeans tussen de 30-50 euro
H&M kan ook maar die zijn m.i. net iets minder modieus.
marcellav schreef:
22-08-2019 08:20
Primark. Hebben veel modellen. Dochter hier vindt sommige beter zitten dan een Levis.
Geen primark in de buurt helaas
Esprit, daar zweren die van mij bij. Soms Mango.
Alle reacties Link kopieren
Monki is ook fijn
Alle reacties Link kopieren
H&M vond ik duurkoop, die slijten inderdaad heel snel.

Primark heeft inderdaad veel en absurd goedkoop (~10 euro).
Daarnaast is het nu uitverkoop toch? Dus ik zou gewoon even de stad ingaan, van tevoren een budget vaststellen hoeveel hij mag kosten, en wat winkels af. Only vind ikzelf ook fijn.
Je zou ook nog meerdere broeken bij Zalando kunnen bestellen en dan eentje houden en de rest terugsturen.
Mango
Alle reacties Link kopieren
stokbootje schreef:
22-08-2019 08:32
H&M vond ik duurkoop, die slijten inderdaad heel snel.
Voor pubermeisjes geen punt:
1. die groeien centimeters per jaar
2. model van vorig jaar, kun je echt niet meer aan!
lilalinda schreef:
22-08-2019 08:37
Voor pubermeisjes geen punt:
1. die groeien centimeters per jaar
2. model van vorig jaar, kun je echt niet meer aan!
ja dat is bij dochter net iets anders. ze groeit eigenlijk niet meer en hecht zich aan kleding. ze kan er niet goed tegen als kleding versleten raakt en zal gerust drie jaar met iets lopen dat uit de mode is. vandaar dat ikk haar soms ook nog wat help met de keuze in kleding.
Alle reacties Link kopieren
lisbeth schreef:
22-08-2019 08:42
ja dat is bij dochter net iets anders. ze groeit eigenlijk niet meer en hecht zich aan kleding. ze kan er niet goed tegen als kleding versleten raakt en zal gerust drie jaar met iets lopen dat uit de mode is. vandaar dat ikk haar soms ook nog wat help met de keuze in kleding.
dan kan ze beter een duurder model kopen
Monki heeft een sustainable lijn, die is goed (en niet eens heel duur)

Ook Online te koop (Zalando?)
Alle reacties Link kopieren
Esprit. En dan nu. Ik koop mijn jeans nooit nieuw, altijd in de sale. En Esprit heeft dan hele aantrekkelijke prijzen en er zijn vaak genoeg verschillende maten over.
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
lilalinda schreef:
22-08-2019 08:44
dan kan ze beter een duurder model kopen
Monki heeft een sustainable lijn, die is goed (en niet eens heel duur)

Ook Online te koop (Zalando?)
Nooit van gehoord. Ga ik eens naar kijken

Esprit droeg ik vroeger zelf vaker. Zal ik ook eens met haar kijken
Alle reacties Link kopieren
MockTurtle schreef:
22-08-2019 08:46
Esprit. En dan nu. Ik koop mijn jeans nooit nieuw, altijd in de sale. En Esprit heeft dan hele aantrekkelijke prijzen en er zijn vaak genoeg verschillende maten over.
Mijn dochters vinden Esprit voor "ouwe wijven" (zoals ik) :)
ik dacht ook dat esprit voor oude wijven was
Alle reacties Link kopieren
C&A idd. Goedkoop en blijven lang goed en zitten bij mij perfect.
Voor iedereen een groene tuin
bij C&A heb ik ook een oude wijven idee :-$
Alle reacties Link kopieren
lisbeth schreef:
22-08-2019 08:56
bij C&A heb ik ook een oude wijven idee :-$
Nee hoor, ik koop er ook kleding voor mijn kinderen ;-) En ik ben zelf geen ‘oud wijf’
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
lisbeth schreef:
22-08-2019 08:56
bij C&A heb ik ook een oude wijven idee :-$
Ik weet niet, wat er bij C&A gebeurd is
Maar die hebben ineens leuke dingen. Mooie shirts. Prachtige bio-cotton-lijn. Heel eenvoudig, maar prima
(en voor 4 euro)
jeans nooit geprobeerd, daar ben ik een zeikerd in, die moeten echt perfect zijn. Betaal graag wat meer
lisbeth schreef:
22-08-2019 08:52
ik dacht ook dat esprit voor oude wijven was
Hoe kom je daarbij? Check de website dan maar eens. Weinig "oude wijven". Skinnyjeans die lekker zacht is en geen gaten heeft die willen die van mij. Esprit voorziet daarin. Ik ben met Esprit opgegroeid en mijn kinderen ook.
Alle reacties Link kopieren
Zeilboot76 schreef:
22-08-2019 09:27
Hoe kom je daarbij? Check de website dan maar eens. Weinig "oude wijven". Skinnyjeans die lekker zacht is en geen gaten heeft die willen die van mij. Esprit voorziet daarin. Ik ben met Esprit opgegroeid en mijn kinderen ook.
dat Esprit hun jeans door jonge modellen laat showen, wil niet zeggen, dat de jeans ook door jonge meiden gedragen worden.
Ze zijn echt met campagnes bezig om van hun ouderwetse imago af te komen (zie Google voor artikelen) omdat ze de grip op de jonge klant kwijt zijn.
lisbeth schreef:
22-08-2019 08:52
ik dacht ook dat esprit voor oude wijven was
Niet de EDC modellen. Die koop ik ook weleens. In de aanbieding kosten ze rond de 40 euro en zijn van veel betere kwaliteit dan een zara of h&m.
lilalinda schreef:
22-08-2019 09:31
dat Esprit hun jeans door jonge modellen laat showen, wil niet zeggen, dat de jeans ook door jonge meiden gedragen worden.
Ze zijn echt met campagnes bezig om van hun ouderwetse imago af te komen (zie Google voor artikelen) omdat ze de grip op de jonge klant kwijt zijn.
Ik kom een artikel uit 2015 tegen en dat is toch al weer 4 jaar geleden. Ik merk er niets van in mijn omgeving en mijn dochters ook niet. Het wordt hier veel gedragen door alle leeftijden (droeg mijn schoonmoeder maar eens Esprit ;-)).

Pull and Bear heeft ook geweldig zachte, betaalbare skinny jeans.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven