Mode & Beauty alle pijlers

Grijs haar bij jonge vrouwen

26-08-2018 20:32 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Momenteel is het de mode voor jonge vrouwen om hun haar zilverblond of grijs te verven. Ik vind dat eerlijk gezegd wel raar. En omdat het de mode is, doen veel vrouwen dat dan ook. Wat vindt men hier eigenlijk daarvan? Is het mooi?

Ik zie het wel bij mezelf als ik ouder ben en rimpeliger. Dan lijkt me zilveren strepen wel mooi. Ik zal altijd lang haar hebben, en op mijn oude dag waarschijnlijk opsteken of in een knot doen of zo. Mijn haar is niet geschikt om kort te dragen. Dan springt het overal behalve de goede kant op.

is grijs haar bij jonge vrouwen mooi?

Totaal aantal stemmen: 103

nee (54%)
ja (46%)
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
09-09-2018 12:05
Het was vooral een tegenhanger van geel/oranje blond “brassy”. Dat is iets wat mensen absoluut willen voorkomen en zo is deze trend ontstaan. Ik vond het bij sommigen wel mooi, en vaak ging het ook gepaard met hele modieuze typjes en wat apartere kleding. En YouTube was hier natuurlijk van grote invloed.

Overigens schaar ik deze kleur meer onder de trends om roze/lila en blauw haar te hebben dan dat het op natuurlijk grijs moet lijken. Het is overduidelijk geverfd en dat is ook de bedoeling.

Geel blond is nog steeds een no-no, maar het zilvergrijs zie ik alweer minder.

Ik heb zelf bruin/zwart haar, dus op zich is deze trend aan mij voorbij gegaan.
Geel blond, heb ik inmiddels bij de kapper geleerd, is een koude toon, en maakt je erg wit of bleek als je licht bent zoals ik. Ze hebben mij dat dus afgeraden. En nu heb ik dus meer witblond. Grijsblond vind ik te ver gaan.

Maar grijze haren heb ik wél al. Ach, misschien dat ik ooit mooi grijs haar heb met van die zilveren strepen er door. Dat vind ik wél mooi.
Nitflex schreef:
09-09-2018 12:14
Skinny jeans zijn gelukkig ook flink op hun retour, dus nu kun je eens helemaal met de mode meegaan, haha!
De kans is groter dat ik nu wél een leuke broek kan vinden ja, als ik ga winkelen.


Mijn eigen haarkleur is gewoon van dat saaie peper en zout. En het staat me niet heel goed. Reden genoeg dus dat ik het blonder laat maken, vroeger als kind had ik blond haar en als tiener ook nog.
iones schreef:
16-09-2018 22:40
Dat heb ik dus NIET. Ik zie van anderen wel eens foto's van vroeger met de mode en haardracht van toen dat ik denk "oh jee, dat is waar ook, dat was toen", maar dat zie ik bij mezelf niet. Maar ik volg dan ook geen trends. Tenzij ik die trends mooi vind, maar dan gaan ze voor mij ook niet voorbij.
Ik volg trends wel, maar je pakt er natuurlijk altijd uit wat bij heb past. Er is niet één modebeeld. Als er altijd Frans-klassiek uitziet of juist rock-chic, dan kan ga je in die stijl met de mode mee. Je kunt wel je eigen stijl behouden en nieuwe trends meepakken.

Ik heb wel een duidelijke stijl, maar toch ook heel verschillend per gelegenheid. Ik zie er op mijn werk echt heel anders uit dan in het weekend. En als ik uit ga heb ik ook geen gebreid vest aan. Maar sowieso houd ik er niet van om er altijd maar hetzelfde uit te zien.
Alle reacties Link kopieren
Het lukt ook niet om er altijd maar hetzelfde uit te zien. Want dat laat de mode niet toe. Maar zoals je zegt, ik ga altijd toch wel voor tijdloos. Ik hou van engels, country, dat soort dingen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 37 en heb grijs haar van mijzelf, op schouderlengte. Vorig jaar gestopt met verven en heb even aangekeken hoe het zou worden (wilde er niet onverzorgd uit zien) en het is verbazingwekkend mooi!
Ik krijg ook complimenten op Mn haarkleur. Zelfs mensen die denken dat ik het zo verf.

Ik ben zeer tevreden dus.

Oh ja, ik zie er jonger uit dan dat ik ben en kleed mij ook niet bejaard, maar ook niet als een 25er
Alle reacties Link kopieren
Het zit hem ook niet in de haarkleur denk ik. Maar meer aan wat je uitstraalt en hoe je je kleedt. Maar om nu op jonge leeftijd je haar opzettelijk grijs te maken vind ik wel wat gek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven