Mode & Beauty alle pijlers

Grote maten mode waarin je wel over straat kan

04-07-2018 22:37 216 berichten
Omdat ik offtopic ging in het andere topic.

Post hier grote maten mode die wel mooi is. Kleding die je wil kopen of die je al gekocht hebt en of het tegenviel of meeviel.
Oakes schreef:
04-07-2018 23:30
Dat is een leuke jas, Hillegonda!
besteld :proud:

voor bij mijn gele sneakers....
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic!
Ik ben pas geslaagd bij Norah. Hele leuke kleding tm mt 48.
Alle reacties Link kopieren
Zit net een beetje te googlen en kom op de site happysize.nl

Volgens mij zit daar best leuk
Spul tussen! Morgen even goed kijken :)
Alle reacties Link kopieren
Die gele jas, prachtig!
Beter een half motto....
Alle reacties Link kopieren
Hillegonda1 schreef:
04-07-2018 22:37
Omdat ik offtopic ging in het andere topic.

Post hier grote maten mode die wel mooi is. Kleding die je wil kopen of die je al gekocht hebt en of het tegenviel of meeviel.
Die jurk van Marina Rinaldi (zie foto in jouw post van 3/7 20.16 uur in dat andere topic):
Begrijp ik het goed dat je die zelf hebt besteld?
Dat vond ik een hele mooie jurk, dus (als je die besteld hebt) mag ik bij deze een verzoekje plaatsen om een 'recensie' als je die binnen hebt?
Alle reacties Link kopieren
In dit topic staan ook leuke tips:

mode-beauty/inspirerende-plaatjes-voor- ... ges/168935
Alle reacties Link kopieren
Joostisandersgeaard2 schreef:
04-07-2018 23:02
Paprika heb ik ook meer van. Sommige dames klagen dat het er niet in kleinere maten is :)
Nou ik moet zeggen, heel vaak zie ik een leuk jurkje in een stoere print of een mooie los vallende gebreide trui en dan is het altijd plussize! Dan baal ik juist weer 😂
Gebruna schreef:
05-07-2018 00:54
Die jurk van Marina Rinaldi (zie foto in jouw post van 3/7 20.16 uur in dat andere topic):
Begrijp ik het goed dat je die zelf hebt besteld?
Dat vond ik een hele mooie jurk, dus (als je die besteld hebt) mag ik bij deze een verzoekje plaatsen om een 'recensie' als je die binnen hebt?

Ja deze:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Die heb ik inderdaad besteld en krijg ik volgende week binnen. Ben zelf ook heel benieuwd. Nog nooit iets van Marina Rinaldi gepast laat staan gekocht omdat het ver boven budget is. Nu met 50% korting is het nog heel erg duur maar wil ik het overwegen als de jurk me fantastisch staat en geschikt is voor sollicitaties.

Heb ook nog 3 andere basic jurken bij ze besteld (minder dure), maar die gaan zeer waarschijnlijk terug want inmiddels al geslaagd met het rode pak en de promiss jurk. Maar wil die ook passen want op de site zien de jurken er toch een beetje uit als rechte zakken (weliswaar met mooie afwerking en stof) en ik wil toch zien hoe ze staan in het echt.
TVP :)
Nog steeds op zoek naar een leuke maxi-jurk, bloemen en bladeren heb ik nu wel genoeg O_o
Hey Star :hello: , gezellig!
Ik lees mee.
Ik zit in mijn gele fase momenteel:

Afbeelding

Afbeelding
Is dit wat Star? Anna Scholz (ook duur merk met mooie zijden spullen maar basic spul is iets betaalbaarder. Alleen niet gratis retourneren helaas, verzendkosten zelf betalen)

Afbeelding

Afbeelding
Promiss heeft best leuke jurken trouwens!
Star² schreef:
05-07-2018 08:03
Promiss heeft best leuke jurken trouwens!

Ja, en kwaliteit is goed, beter dan vroeger.

Ik heb deze besteld (50% korting bij Wehkamp) en hij is echt mooi, diepe kleur en zware kwaliteit stof. Ik houd hem.

Afbeelding
Die rode vind ik wel mooi, die gekleurde; ik vind die armgaten-trend helemaal niks.
Oee, Anna Scholz is leuk!

Afbeelding
Uitverkocht in mijn maat :cry:
Afbeelding
Star² schreef:
05-07-2018 08:26
Oee, Anna Scholz is leuk!

Afbeelding

Ja, deze vind ik ook helemaal geweldig. Heb erover getwijfeld, maar te duur (ruim 160 euro) in combi met verzendkosten naar UK betalen als je hem terugstuurt. Toen toch maar de Marina Rinaldi gekozen (die is volledig zijde, deze polyester).
Maar als er ooit 50% afgaat en mijn maat is er nog, dan is-ie-voor-mij.
Ik vind 'm ook erg duur en ken het merk ook niet. Als ik er blind op zou kunnen vertrouwen dat de pasvorm goed zou zijn, dan zou ik er nog over denken; heb nog een bruiloft eind september waar deze jurk niet zou misstaan.

Heb jij wel eens iets van dit merk gekocht?
Nee nog nooit iets van gekocht.

En ik heb nog gekeken of een NL winkel ze online verkoopt, maar die hebben alleen een goedkopere lijn (Anna Scholz by Sheego ofzo).

Je zou nog kunnen kijken of een winkel die het merk voert het voor je wil bestellen, dan kun je daar passen en hem ook laten hangen als het niets is.

Veel gedoe voor een mooie jurk, maar ik blijf erbij dat echt mooi spul moeilijk te vinden is.
Alle reacties Link kopieren
Je kan in alles over straat als je maar stevig in je schoenen staat. Als jij erbij loopt of je vatbaar bent voor kritiek dan kríjg je kritiek.

Ik zou zeggen: een mooi stofje is iets moois aan te zien.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Hillegonda1 schreef:
05-07-2018 09:03
Nee nog nooit iets van gekocht.

En ik heb nog gekeken of een NL winkel ze online verkoopt, maar die hebben alleen een goedkopere lijn (Anna Scholz by Sheego ofzo).

Je zou nog kunnen kijken of een winkel die het merk voert het voor je wil bestellen, dan kun je daar passen en hem ook laten hangen als het niets is.

Veel gedoe voor een mooie jurk, maar ik blijf erbij dat echt mooi spul moeilijk te vinden is.

Ja dat kwam ik ook tegen, vond ik inspiratieloze Otto-meuk ;-)
[quote=Hillegonda1 post_id=28716987 time=1530770607 user_id=356031]
Is dit wat Star? Anna Scholz (ook duur merk met mooie zijden spullen maar basic spul is iets betaalbaarder. Alleen niet gratis retourneren helaas, verzendkosten zelf betalen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven