Mode & Beauty alle pijlers

Haar nog een keer verven?

31-03-2020 16:05 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik zit met een struggle. Ik heb iets langer dan een half jaar mijn haar geverfd naar donkerblond (mijn eigen haarkleur). Nu is het zo dat door het wassen etc. ik er nu een oranje tint overheen heb zitten. Ik heb al meerdere keren geprobeerd om het met de fanola no orange shampoo te verminderen maar dat is me niet gelukt. Nu zit ik erover na te denken om mijn haar weer naar het donkerblond te verven en dan meteen vanaf het begin bij te houden met de no orange shampoo.

Nu vroeg ik mij af of dit handig is om te doen of dat ik beter iets anders kan doen om de oranje tint eruit te halen.
Alle reacties Link kopieren
halloo-123 schreef:
07-04-2020 21:43
Dat begrijp ik, dat het een warme kleur blond is. Ik zou het zelf alleen liever wat assiger willen omdat mijn eigen haarkleur ook wat assiger is. Maar het kan ook zo zijn dat ik er teveel van vraag...

Je had je haar toch een half jaar geleden geverfd? Dan heb je dus al best uitgroei, maar als je je eigen haarkleur mooier vindt dan zal ik er niet weer overheen gaan verven. Of als straks de kappers weer open gaan, alleen de onderkant minder warm kleuren met een astint. Maar thuis doen zorgt straks voor groen haar en dan moet je er weer rood in doen om dat te neutraliseren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven