Mode & Beauty
alle pijlers
Help! ik zie het vandaag voor het eerst; rimpeltjes!!
donderdag 15 november 2007 om 11:14
Hi, deze week ben ik 27 geworden... vandaag kijk ik in de spiegel en wat zie ik..... kleine rimpeltjes op mijn voorhoofd... geen dikke groeven maar je ziet ze wel...
ik weet eigenlijk niet of ik deze altijd al heb gehad, dat ik ze enkel vandaag voor het eerst zie of dat ze echt recent zijn....
Is dit het begin??? of heeft iedereen wel van die lichte rimpeltjes?? nooit op gelet eigenlijk...
ik weet eigenlijk niet of ik deze altijd al heb gehad, dat ik ze enkel vandaag voor het eerst zie of dat ze echt recent zijn....
Is dit het begin??? of heeft iedereen wel van die lichte rimpeltjes?? nooit op gelet eigenlijk...
zaterdag 17 november 2007 om 19:31
Ja pruttel dat is wel zo, maar hier kun je met iemand kletsen die het zelf al gebruikt en das toch wel v meerwaarde voor je een uitgave doet.
Nee het zit niet in alle crèmes, het zit in bv ROC, maar nooit zoveel als dat je het puur gebruikt zoals ik dus wel doe, Avena heeft ook een dergelijk product, maar ook niet zo volmaakt als degene die ik gebruik.
Avena kun je online bekijken en bestellen bij apotheeknootdorp, dat is een mooi merk om mee te beginnen, lijkt mij voor jou.
Nee het zit niet in alle crèmes, het zit in bv ROC, maar nooit zoveel als dat je het puur gebruikt zoals ik dus wel doe, Avena heeft ook een dergelijk product, maar ook niet zo volmaakt als degene die ik gebruik.
Avena kun je online bekijken en bestellen bij apotheeknootdorp, dat is een mooi merk om mee te beginnen, lijkt mij voor jou.
zondag 18 november 2007 om 10:46
Maar let wel op dat Retinol de huid aardig kan irriteren.
Er is een Amerikaanse uitdrukking:Today less wrinkels tomorrow more.
Wanneer je stopt met bepaalde anti rimpelcrems is het mogelijk dat je huidconditie slechter is dan voorheen.
Persoonlijk ben ik geen voorstander van anti rimpelcremes.
De resultaten zijn zelden bevredigend en een goede voedende of hydraterende creme is vaak "rustiger" voor de huid.
Er is een Amerikaanse uitdrukking:Today less wrinkels tomorrow more.
Wanneer je stopt met bepaalde anti rimpelcrems is het mogelijk dat je huidconditie slechter is dan voorheen.
Persoonlijk ben ik geen voorstander van anti rimpelcremes.
De resultaten zijn zelden bevredigend en een goede voedende of hydraterende creme is vaak "rustiger" voor de huid.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
maandag 19 november 2007 om 21:44
Keuteltje, ik zou het prettig vinden als je met je uitspraken over de Angels wat meer bij de waarheid blijft. Het is niet mogelijk om met ons 'afspraken te maken' over het al dan niet blokkeren van een medeforummer. Als het een grapje was, zie ik er de humor niet van in.
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar inderdaad, na een algemene waarschuwing in een topic volgt áltijd eerst een waarschuwing per mail.
En nu back on topic.
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar inderdaad, na een algemene waarschuwing in een topic volgt áltijd eerst een waarschuwing per mail.
En nu back on topic.
E-mail | redactievivaforum@gmail.com