Mode & Beauty alle pijlers

H&M levering traag?

23-06-2022 20:26 16 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo, ik heb afgelopen weekeind iets besteld bij H&M, nu zie ik geen beweging en blijft hij op "wordt verwerkt" staan. Is dit normaal? Zijn ze altijd zo traag?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, momenteel kan het wel even duren. Ik heb bijna 2 weken moeten wachten op een levering van & Other Stories.
Alle reacties Link kopieren Quote
Die ervaring heb ik wel, kan wel 3 weken duren.
Ozo.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier laatst 10 dagen gewacht op een levering van H&M
Alle reacties Link kopieren Quote
Vorige week op dinsdag besteld, vrijdag had ik het in huis. Dat viel me erg mee!
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, daarom bestel ik er amper.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had voor mijn dochter een paar sweaters uit de sale en die werden de volgende dag bezorgd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dan wacht ik het nog even af, er staat 5-7 werkdagen. Maar goede les voor de volgende keer, geen H&M als ik haast heb ;)
Alle reacties Link kopieren Quote
Haha, ik had ooit (jaren geleden) rompertjes besteld bij H&M. Toen ze aankwamen, was mijn baby er al weer bijna uitgegroeid. Dus ja, H&M staat volgens mij wel een beetje bekend om trage levering. Bestelling moest toen ook uit het buitenland komen.. Zweden, of Duitsland. Dat zag ik achteraf pas. Heb daarna ook nooit meer wat besteld, want meestal heb ik het snel nodig als ik online bestel.
Yup, hier ook zeker een week en soms langer ineens.

Ik heb in verleden wel ook best vaak binnen een paar dagen gehad.
Alle reacties Link kopieren Quote
Och nog steeds zo slecht ja?
Had gedacht dat ze inmiddels wel al wat ontwikkelen hadden gemaakt op dat vlak. Was 10 jaar geleden al drama.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind H&M meestal sneller dan verwacht juist.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren Quote
Nouschi schreef:
23-06-2022 21:22
Ik vind H&M meestal sneller dan verwacht juist.
Misschien heel afhankelijk van of je spullen in NL op voorraad zijn of niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Reden waarom ik nooit bij H&M bestel. Levertijden zijn veel te lang.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gelukkig had dit geen haast, 5-7 dagen levertijd zeiden ze.
Hopelijk is het er voor de vakantie.,,
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb 19 juni iets besteld. Op de bevestiging van H&M staat: Geschatte levering: 6-7 dagen :( Dus het is wachten tot de verzendbevestiging komt ..

Heb meerdere pakketjes besteld op 19 juni. Die had ik allemaal 21/22 juni binnen ..

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven