Mode & Beauty alle pijlers

Hoe kan dat? Veel bekende vrouwen hebben prachtig haar

28-02-2021 20:00 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mooi lang, glanzend, prachtig in de krul. En dan kijk ik naar mijn eigen haar. Helaas ontzettend dun, droog en eigenlijk niet goed los te dragen. Hoe doen al die andere vrouwen dat? Zitten daar dan helemaal geen vrouwen tussen die ook niet gezegend zijn met prachtige haren?

Extensions zijn volgens mij ook tijdelijk. En super slecht voor je haar dus geen optie om dat altijd te doen. Of dragen zij dan een pruik?

Zou dat geheim wel willen weten. Zou veel over hebben voor van die prachtige manen! :proud:
Alle reacties Link kopieren
Extensions en een goede kapper.
Alle reacties Link kopieren
Ze dragen allemaal idd extensions. In clip in vorm, neppe staarten etc etc. Pruiken ook.
Pergamon schreef:
28-02-2021 20:01
Extensions en een goede kapper.
Amen.
En vooral ook vaak naar de kapper.


Als ik geld als water had zou ik ook drie keer per week mijn haar laten wassen en föhnen.
En mijn nagels laten doen.
En mijn wenkbrauwen.
En mijn make-up elke dag.


:bye: maar goed, dream in ClaireSophie...
Alle reacties Link kopieren
Of pruiken. Beyonce bijvoorbeeld, draagt voornamelijk pruiken...
Er is geen wondermiddel hoor.

Pruiken, extentions en een kapper met een magische fohn. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Al die grote sterren hebben een privé-kapper.
Die achter hen aan hobbelt.

Met geld is dus alles te koop. Ook perfect haar.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Die vrouwen zie je als ze helemaal in de lak zitten en met goede belichting e.d. in beeld gebracht worden met alle mogelijke 'hulpmiddelen' (Zag laatst een talkshow waar de haarstylist duidelijk niet wist dat er ook rugbeelden gemaakt werden; Prachtige lokken vooraan over de schouders, achteraanzicht ... Geen haar in de nek). Dus met hulp van een profi team voor dat moment.
Zelf heb ik in mijn 50 jaar nooit een betere, vollere bos haar gehad dan nu. En ondanks alle hormonale veranderingen en de boodschap dat ik ' dingen nodig heb voor het haar vanaf 40 jaar' bleek dat spoelen met water en geen rommel meer in mijn haar smeren het beste resultaat te geven.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
.
anoniem_27844 wijzigde dit bericht op 16-06-2021 16:46
99.38% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als ik van de kapper kom, ziet het er nog steeds niet uit. Nog nooit een kapper gevonden waar ik tevreden vandaan kwam helaas. Gelukkig staat een staartje mij niet verkeerd ;)

Hoe ligt Beyoncé dan in bed met haar man? Zonder zo’n pruik moet dat wel een wereld van verschil zijn toch?
Alle reacties Link kopieren
liefpief schreef:
28-02-2021 20:20
Als ik van de kapper kom, ziet het er nog steeds niet uit. Nog nooit een kapper gevonden waar ik tevreden vandaan kwam helaas. Gelukkig staat een staartje mij niet verkeerd ;)

Hoe ligt Beyoncé dan in bed met haar man? Zonder zo’n pruik moet dat wel een wereld van verschil zijn toch?
Ze ligt daar ook zonder make-up (hoop ik voor haar) en zonder filters en met deuken in haar billen en slaapstrepen op haar wang. Of dacht je dat Jay ook altijd bloemetjesfris in outfit wakker wordt?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
liefpief schreef:
28-02-2021 20:20
Als ik van de kapper kom, ziet het er nog steeds niet uit. Nog nooit een kapper gevonden waar ik tevreden vandaan kwam helaas. Gelukkig staat een staartje mij niet verkeerd ;)

Hoe ligt Beyoncé dan in bed met haar man? Zonder zo’n pruik moet dat wel een wereld van verschil zijn toch?
Dat zal het ook best wel zijn.

Die pruiken blijven vlgs mij een aantal weken zitten. Ze monteren ze echt...
Alle reacties Link kopieren
liefpief schreef:
28-02-2021 20:20
Als ik van de kapper kom, ziet het er nog steeds niet uit. Nog nooit een kapper gevonden waar ik tevreden vandaan kwam helaas. Gelukkig staat een staartje mij niet verkeerd ;)

Hoe ligt Beyoncé dan in bed met haar man? Zonder zo’n pruik moet dat wel een wereld van verschil zijn toch?
Beyoncé heeft gedurende haar laatste tournee ook weleens op podium gestaan met haar “echte” haar. Maakte niet veel verschil naar mijn mening. Zelfs zonder pruik en make-up is zij nog prachtig.
Alle reacties Link kopieren
Veel helperhaar in de vorm van extensions, pruiken en toppers. Als je er een beetje oog voor hebt, valt op hoe ontzettend veel vrouwen in de showbizz dat hebben. Zeker in Amerika.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het haar van Fidan Ekiz bij De Vooravond altijd prachtig. :love:

Ik denk dat sommige mensen ook gewoon geluk hebben met een mooie volle bos.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind zelf vrij fijn maar wel veel haar, het mooiste. Zo’n dikke paardenbos vind ik er zo stug en ongewillig uitzien...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb heel lang haar en ook vrij veel, maar nogal fijn en eigenlijk komt het alleen tot z’n recht als een professional er wat mee doet. Zelf was ik het, kam ik het en laat ik het drogen aan de lucht. Daar wordt het niet erg Hollywood van :P
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Saivash schreef:
28-02-2021 20:36
Ik vind zelf vrij fijn maar wel veel haar, het mooiste. Zo’n dikke paardenbos vind ik er zo stug en ongewillig uitzien...
Wat is een paardenbos nou weer? Ik heb veel, dik, stug, lang en krullend haar, dat zal dan wel zo'n 'paardenbos' zijn ;-) . En ik heb echt van mezelf zoveel haar, zonder extensions. Ik zie dat bij Beyonce ook gewoon, hoor. Prachtig haar van zichzelf. Ik zie het vaker bij blonde vrouwen, dat piekerige, dunne of heel droge haar, dan bij mensen met donker haar of krullen.

Zie jij het dunne haar ook wel eens bij anderen, TO? Al zie je dat van jezelf het beste, denk ik... Mij valt dit weinig op bij anderen, hoogstens bij ongekamd haar, dat zie ik wel altijd, omdat mij dat bij mezelf zo stoort dat ik het niet kan kammen en dan denk ik bij mensen met steil haar: kam het effe joh! ;-)
Alle reacties Link kopieren
Een kapper!
Die ze altijd - voordat ze die foto maken die jij ziet- mooi maakt.
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
28-02-2021 20:33
Ik vind het haar van Fidan Ekiz bij De Vooravond altijd prachtig. :love:

Ik denk dat sommige mensen ook gewoon geluk hebben met een mooie volle bos.
Yep :yes:
Dat is mijn geluk. Schitterend haar. Zonder extensions, zonder verf, zonder moeite. 2 tot 3 x per jaar puntjes eraf. Nu zelf met Corona.

Helaas is die erfelijkheid erg selectief. Mijn moeder heeft moeilijk slap haar en de huidige bos (bosje) van mijn kind stemt niet heel hoopvol....
HobbeltVerder schreef:
28-02-2021 20:41
Yep :yes:
Dat is mijn geluk. Schitterend haar. Zonder extensions, zonder verf, zonder moeite. 2 tot 3 x per jaar puntjes eraf. Nu zelf met Corona.

Helaas is die erfelijkheid erg selectief. Mijn moeder heeft moeilijk slap haar en de huidige bos (bosje) van mijn kind stemt niet heel hoopvol....
Yes :high5:
Alle reacties Link kopieren
JonathanStrange schreef:
28-02-2021 20:39
Wat is een paardenbos nou weer? Ik heb veel, dik, stug, lang en krullend haar, dat zal dan wel zo'n 'paardenbos' zijn ;-) . En ik heb echt van mezelf zoveel haar, zonder extensions. Ik zie dat bij Beyonce ook gewoon, hoor. Prachtig haar van zichzelf. Ik zie het vaker bij blonde vrouwen, dat piekerige, dunne of heel droge haar, dan bij mensen met donker haar of krullen.

Zie jij het dunne haar ook wel eens bij anderen, TO? Al zie je dat van jezelf het beste, denk ik... Mij valt dit weinig op bij anderen, hoogstens bij ongekamd haar, dat zie ik wel altijd, omdat mij dat bij mezelf zo stoort dat ik het niet kan kammen en dan denk ik bij mensen met steil haar: kam het effe joh! ;-)
Krullend haar vind ik dan weer prachtig.
Nee, ik kende een meid die enorm dik en stug haar had. Iedereen was er jaloers op en ik begreep gewoon nooit zo goed waarom. Het was stug en niet lekker zacht enzo. Wellicht ben ik een zeikerd hoor, maar ik vind het zo lekker als haar lekker zacht is...
Alle reacties Link kopieren
HobbeltVerder schreef:
28-02-2021 20:41
Yep :yes:
Dat is mijn geluk. Schitterend haar. Zonder extensions, zonder verf, zonder moeite. 2 tot 3 x per jaar puntjes eraf. Nu zelf met Corona.

Helaas is die erfelijkheid erg selectief. Mijn moeder heeft moeilijk slap haar en de huidige bos (bosje) van mijn kind stemt niet heel hoopvol....
Haha, leuk hoe je dat uitlegt.
Ik heb zelf ook dun, piekerig, blond haar en herken wat je zegt over het haar van je dochter 😂
Alle reacties Link kopieren
- goede kapper en styliste die elke dag het haar doet
- professionele producten en maskertjes
- extensions
- pruiken
- heeeel veeeeel haarlak
Let’s go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
Rosebloom schreef:
28-02-2021 20:32
Beyoncé heeft gedurende haar laatste tournee ook weleens op podium gestaan met haar “echte” haar. Maakte niet veel verschil naar mijn mening. Zelfs zonder pruik en make-up is zij nog prachtig.
Mee eens!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven