Mode & Beauty alle pijlers

hoe ontwerp je een tattoo?

22-01-2008 03:13 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil al jaren een tattoo. De plek waar ik 'm wil zetten weet ik ook al jaren, dat is niet echt het probleem. Dat is tussen mijn beide schouderbladen in, bovenaan mijn rug. (Dan piept ie net onder een hempje met spaghettibandjes uit, dat vind ik zo gaaf!)



Het plaatje, dát is het probleem!!!! Ik zoek al tijden naar het geschikte plaatje voor mij. Ik ben zelf niet zo kunstzinnig, maar ik wil ook zeker GEEN plaatje uit zo'n bestand bij de tattooshop. Wie weet hoeveel honderden mensen dan met hetzelfde op hun lijf lopen... nee bedankt!



Maar hoe kan ik nou wél het goede plaatje vinden? Hebben jullie tips? Kan ik bij een tattooshop laten zien wat ik mooi vind uit die catalogus en dat ze dan daar een nieuwe van maken? Hoe gaat dat? Wie kan dit met me delen?



Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
je kan aangeven wat je mooi vindt en dan maken ze een ontwerp.Ik heb er 1 laten ontwerpen en bij 1 aangeven wat ik wou en hij heeft het eerst getekend op mijn pols en toen gelijk er op gezet.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Triviality, ik ken iemand die een bedrijfje heeft in tattoo-ontwerp. Hij schijnt erg goed te zijn. Misschien iets voor jou?

Hij ontwerpt tattoo's aan de hand van jouw aanwijzingen.

Stuur anders even je emailadres, dan geef ik je de gegevens door,



Groetjes

welsie
Alle reacties Link kopieren
de tattoo-artist zelf kan meestal ook erg goed tekenen en ontwerpen of heeft iemand rondlopen die dat kan, dus ik zou even in de shop langsgaan en dat navragen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een tattoo, ik wilde ook niet een standaard plaatje uit de shop. Ik heb ook geregeld gevraagd of ze iets wilde ontwerpen, maar dan zei men dat het te druk was.

Ik wist wel ongeveer wat ik wilde en ben toen zelf aan de slag gegaan. Toen ik redelijk tevreden was, ben ik er weer heen gegaan en toen hebben ze mijn ontwerp iets aangepast zodat het mooier over komt en was ik super tevreden.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik vaak doe is een bestaand plaatje veranderen tot het wel naar mijn zin is. Ik heb een elfje op mijn onderbeen waarvan ik het hoofd met de vleugels erg mooi vond. De rest heeft de tatoo meneer helemaal veranderd tot ik hem mooi vond.



bubbles
Alle reacties Link kopieren
Ehm... domme vraag misschien, maar hoe stuur ik Welsie mijn e-mailadres?
Alle reacties Link kopieren
Bij een goede tatooshop maken ze zo voor jou een nieuw ontwerp nav jouw aanwijzingen. Bel wel even van te voren voor een afspraak, want het kan natuurlijk druk zijn.

Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven