Mode & Beauty alle pijlers

Hoe veel bhj's heb jij?

22-05-2020 18:50 156 berichten
En wat voor soorten en kleuren? Ik hou van lingerie!

Ik heb altijd gekleurde, effen, bloemetjes, met beugel en voorgevormd. Altijd. Nooit iets anders.
Ik heb een stuk of 10 denk ik. ik hou van lingerie. ( en van schoenen, tassen, kleding, sieraden enzovoort, maar nu even apart over lingerie. ).
Was ze ook altijd met de hand en ben er zuinig op.

Had ik al gezegd dat ik van lingerie hou?
:-D
Ik draag overigens alleen een BH als ik naar buiten ga of bezoek krijg, voor de rest van mijn leven hebben ze alle vrijheid.
Alle reacties Link kopieren
3 en 1 sport bh.
Ik heb een grote cupmaat, kleine omtrek. (70/75H)
Die bh's zijn meestal best aan de prijs.
Daarnaast moeten ze echt goed zitten en daar betaal je voor.
Zijn meestal in de sale als eerste weg dus ben vaak wel zo rond de EUR80 per bh kwijt.

Om er dan 20 te hebben wordt een beetje prijzig.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
22-05-2020 19:50
Ik draag overigens alleen een BH als ik naar buiten ga of bezoek krijg, voor de rest van mijn leven hebben ze alle vrijheid.
Bij mij gaan ze thuis ook meestal uit hoor...zeker in de zomer.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb denk ik zo’n 15 bh’s in verschillende kleuren en ook voor verschillende soorten neklijnen (kruisbandjes voor racerback, halter voor haltershirt, strapless, etc) bijna allemaal van Marlies Dekkers en een paar van Marie Jo. Andere BH’s zitten bij mij voor geen meter.
Allemaal iets voorgevormd en met beugel.

Redelijk grote maat; 75E en loop bijna nooit zonder BH, ook niet in huis, ondanks dat mijn borsten nog super stevig zijn. Vind het gewoon prettiger om wel een BH aan te hebben.

Verder een stuk of 10 sport BH’s want ik sport heel veel. Deels met beugel en een aantal zonder beugel.

Oh, en ik kieper ze gewoon altijd allemaal bij de was in de wasmachine, kan prima.
wiriehorn wijzigde dit bericht op 22-05-2020 20:00
23.84% gewijzigd
Your ego is not your amigo!
Heb er in totaal ook wel meer dan 25 denk ik, maar heb er een stuk of 4 het liefst aan. En natuurlijk nog een aantal sport bh’s, bh’s voor speciale gelegenheden (strapless, wit, met bandjes die in je nek kunnen etc.) en een aantal voedingsbh’s die ik momenteel niet gebruik. De meeste zijn zwart of in een kleurtje, voorgevormd en met beugel. Hoewel ik ook een hele fijne voorgevormde beugelloze heb van Victoria’s Secret. Bijpassende slipjes doe ik niet meer aan, slipjes zijn bijna altijd synthetisch en zitten nooit lekker waardoor ik ze toch niet aan heb.

En hier gaan ze trouwens ook gewoon (in de en waszakje) in de wasmachine
Alle reacties Link kopieren
ik :heart: bh's heb er 5 , 3 donkere blauwe, 1 rode, 1 turkooise. en een witte sportbh.

allemaal met kant, en voorgevormd ik heb niks met die slappe cups worden mijn memmen ook niet blij van.
mijn favorieten merken zijn Freya, & Sapph
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Pas alles weggegooid daarna een nieuwe gekocht. Ik zit op een tweede te wachten, die is in bestelling.
Ik denk dat ik nog een derde bij ga kopen.
Ik heb vijf sportbh’s 2 x Puma, 2 x Nike, 1 x Lidl. Die draag ik op werk, dan trek ik elke dag een schone aan. Voor in het weekend heb ik een zero feel van Sloggie in het aubergine.
Ik heb 6 zwarte bh’s en allemaal hetzelfde model onder het mom van “never change a winning team” :proud:
Alle reacties Link kopieren
3 gewone (2 zwarte, 1 witte) en 3 sport bh's. Mijn gewone bh's zijn voorgevormde zonder beugel, want dat zijn de enige die blijven zitten bij mijn mini-tetten.
Ik was ze ook gewoon in de wasmachine, met de hand wassen heb ik het geduld/zin niet voor.
Valhalla! Where the brave may live Forever!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een stuk of 20 met bijpassende broekjes. Geen rood of met bloemetjes. Ik loop nooit zonder BH en doe vaak 's nachts ook een BH aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht echt dat ik weinig bh's had, maar dat valt blijkbaar dus wel mee. Ik heb er 3 dagelijkse en een strapless voor wanneer dat nodig is. Omdat ik een ongewone maat heb kan ik bij Hunkemoller e.d. niet terecht, dus het zijn wel echt bh's van hoge kwaliteit die lang meegaan.
Alle reacties Link kopieren
2 sportbh’s en 6 gewone bh’s. Sportbh’s zijn zonder haakjes etc, moeten alleen maar stof zijn. Haakjes etc. doen pijn met rollen en mogelijk bij klemmen.

Gewone bh’s zijn allemaal met beugel en voorgevormd. Kan niet tegen kant, dat jeukt en irriteert. Ik heb een paar Marlies Dekkers en die zitten echt het allerbest en geven de mooiste lift. Meeste zijn zwart of donkerblauw.
Ik was ze in een waszak in de wasmachine.
2 goede ( dure ivm cupmaat en nog soort van comfort) voor naar buiten en 2 voor binnen ( zachtere zonder beugel)
Alle reacties Link kopieren
Hele grote cup (E/F) en pas alleen hele dure BH's (zeer lastige vorm). Budgettechnisch dan ook niet haalbaar om op meer dan 3 BH's te komen. Eigenlijk draag ik er maar 2: sportBH en gewone BH. Dat is wat weinig, maar liever deze 2 die perfect zitten na heel erg lang zoeken dan heel veel.

Sowieso vind ik het verschrikkelijk om te kopen... zou er eigenlijk wel meer moeten hebben.
Heel veel sport-bh's (stuk of 9) voor het hardlopen/sporten, paar simpele over hoofd trek dingen (van hema die met bamboe en aantal katoenen totaal 6 stuks denk) voor dagelijks gebruik.

Ik kan niet tegen beugels/die haak-oog-sluitingen/kant/vullingen/etc ben heel gevoelig voor hoe dingen voelen op mijn huid en zit mij gewoon niet lekker.
Scheelt dat ik bijna geen borsten heb, en vaak ook tops met ingebouwde bh idee (hema; 100% katoen) draag in de zomer.
Alle reacties Link kopieren
Zeker 10, in verschillenden kleuren, en bij iedere BH 2 slipjes of tanga's die erbij horen.
Alle reacties Link kopieren
ik denk om eerlijk te zijn meer dan 30, en ik draag ze ook nog eens allemaal
Alle reacties Link kopieren
wiriehorn schreef:
22-05-2020 19:57
Ik heb denk ik zo’n 15 bh’s in verschillende kleuren en ook voor verschillende soorten neklijnen (kruisbandjes voor racerback, halter voor haltershirt, strapless, etc) bijna allemaal van Marlies Dekkers en een paar van Marie Jo. Andere BH’s zitten bij mij voor geen meter.
Allemaal iets voorgevormd en met beugel.

Redelijk grote maat; 75E en loop bijna nooit zonder BH, ook niet in huis, ondanks dat mijn borsten nog super stevig zijn. Vind het gewoon prettiger om wel een BH aan te hebben.

Verder een stuk of 10 sport BH’s want ik sport heel veel. Deels met beugel en een aantal zonder beugel.

Oh, en ik kieper ze gewoon altijd allemaal bij de was in de wasmachine, kan prima.
ja dit eigenlijk, alleen net een andere maat ;-) 75 D
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zoveel bh’s, een hele grote lade vol maar ik gebruik vaak dezelfde 10-15. ik schommel nogal veel met mijn gewicht (10kg meer of minder) en mijn borsten groeien of slanken af bij die gewichtsschommelingen. vaak 1-2 maten dus helaas is enkel de helft van mijn voorraad bruikbaar qua maat.
Ik koop altijd in setjes met slipje en broekje bij de Hunkemuller. Ik heb denk ik een stuk of 30 setjes en veel ‘losse’ bh’s. Daarnaast 4 sport bh’s en 4 naadloze bh/topjes. Als ik zou moeten gokken hoeveel het er zijn dan denk ik ergens rond de 50 totaal.
Degene die minder dan 10 hebben, hoe vaak wassen jullie je bh’s? hoe vaak draag je ‘em voordat die in de wasmand gaat?
Alle reacties Link kopieren
https://www.hunkemoller.nl/hkmx-the-all ... 48347.html

Ik draag deze sportbh. Die zit echt lekker, maar geeft wel goed steun ook. Ik heb ook een redelijk lastige maat (inmiddels 70F.....) maar is prima met deze bh! En ik heb er een mooi decolleté in, zonder dat ze geplet worden :) En door dat de bandjes zo lopen, wordt het gewicht beter verdeeld op je schouders en je rug.
Ik heb 5 echt super mooie Bh’s, 5 gewoon mooie BH’s, dan nog 2 saaie, gladde, neutrale BH’s voor onder strakke En/of witte tops en veel sport BH’s.
Ik heb er meer dan ik er draag. Eigenlijk draag ik er maar 2. Van Victoria, ik wil niet anders meer. Zelfde model. Eentje roze, eentje grijs. Geen matchend ondergoed want die vallen altijd super klein bij Victoria. Ik heb hele oude eigenlijk versleten HEMA-3-in-een-pakje-voor-3-euro-onderbroeken. Maar ik moet echt nieuwe en vind het lastig om een nieuw merk te vinden. HEMA heeft de kwaliteit jaren geleden al omlaag gegooid :(. Kocht ik drie onderbroeken, was er standaard ééntje al stuk.

Bh's gaan nu vaak na het avondeten uit. Maar ik voel me niet aangekleed als ik er geen aan heb. En zonder ga ik al helemaal niet naar buiten. Maar heb dan ook wel flinke cup-maat.
JobEva schreef:
26-05-2020 11:15
Zeker 10, in verschillenden kleuren, en bij iedere BH 2 slipjes of tanga's die erbij horen.


Wauw. :) :) :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er misschien 8 in totaal die ik nog daadwerkelijk pas. Een tweetal die een beetje sexy zijn en de rest gewoon effen T-shirt BHs.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven