Mode & Beauty alle pijlers

Hoe ziet joh zomerse kleding er uit?

10-06-2023 12:24 223 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hi!
Nu het opeens warm weer wordt, vroeg ik mij af wat jullie allemaal dragen met dit warme weer? Broekjes, rokjes of toch jurkjes?
Jurkjes en rokjes!
Oeps, ik ben per ongeluk ingelogd op het kabouterforum :O
Lady Voldemort een gezette vrouw met kort grijs haar die vaak boos is
T-shirt en gewoon jeans of pantalon van dunne stof. Voor een short moet het boven de 40 graden zijn :-) .
Ik vind rokken/jurken niet lekker zitten, heb drie zomerjurken (voor een feest of zo).
Nee heb je, ja kun je krijgen
Korte broek met een t-shirt of top meestal, of een jurk. Als schoenen mijn slippers, sandalen of Toms.
Jurken en rokken. En in het weekend shorts. Vandaag een short met shirt.
Ik moet echt dringend op zoek naar meer zomerse kleding. Ik had al niet veel, maar nu, met paar kilo meer, past veel van wat ik had niet meer. Hele korte broeken draag ik niet meer, net als korte jurken. Wordt niemand blij van :-D

Maar ja, dat valt nog niet mee. Veel jurken hebben een elastieke taille precies onder de borstpartij. Daarin lijk ik 5 maanden zwanger. Of zijn synthetisch....

Luchtige broeken (culottes staan mij niet) zijn er nauwelijks te vinden in passende lengtemaat.

Kortom, laat het maar snel afkoelen, zodat ik weer skinny jeans aan kan :P
Thuis een korte broek met T-shirt. Op het wetk altijd jurken, nu zonder panty. Ik heb wel altijd een vest bij me voor als de airco op hol slaat
Ik heb meestal gewoon een (luchtige) lange broek met een shirtje en sandalen met hoge hak en als het echt heel warm is een zomerjurkje.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Lady*Voldemort schreef:
10-06-2023 12:27
:proud:
Sociaal contact is leuk!
Lange jurken, korte jurkjes, heel korte broeken met een t-shirt. Gympen of veterlaarsjes.
Sociaal contact is leuk!
Susan schreef:
10-06-2023 12:34
Ik heb meestal gewoon een (luchtige) lange broek met een shirtje en sandalen met hoge hak en als het echt heel warm is een zomerjurkje.
Luchtig zoals beetje baggy of skinny met gaten?
Jurken. Jurken. En jurken.
In het weekend jurken met blote schouders, op het werk met een mouw.
Lengte variërend van tot op de knieën tot maxi.
Ik heb dunne broeken en shirts. Blote benen vind ik totaal niet prettig (bij mezelf, bij anderen vind ik het prima)
Vandaag een korte broek met een print met een simpel t-shirt. Heb ook wat setjes van top en shorts die bij elkaar horen. Korte broeken tegenwoordig altijd soepelvallend, die strakke shorts die ik altijd had passen niet meer bij mijn leeftijd :cry:.

Of een wikkeljurk zoals iedereen die heeft, zag er net in de super tientallen van. Of iets richting strandjurk, als ik toch niet veel bijzonders te doen heb.

Schoenen afhankelijk van de activiteit. thuis blote voeten, naar de super slippers en naar een feestje nettere slippers/sandaal/sleehak, naar kantoor pumps of sneakers.
Ik heb geen kleren meer en kan ook niks vinden dat ik leuk vind :'(

Dus dezelfde zomerjurkjes, minirokken, topjes, hakken (open) en Converse die ik al drie jaar lang draag. Bleh.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Lady*Voldemort schreef:
Wel gek eigenlijk. Dat als het over zomerkleding gaat, je (ik ook) sneller geneigd bent om te verkleinen. Jurkje, shirtje, shortje, sandaaltje. Terwijl spijkerbroekje/jeansje of hoodietje nooit aan de orde is, tenzij voor een baby.
Rokje met croptop
Jurkje met sleehakken
Korte broek met croptop en sneakers.

(Edit: Ja rokje en jurkje. Korte rokjes en jurkjes. Geen lange rok of jurk)
Suniva schreef:
10-06-2023 12:49
Wel gek eigenlijk. Dat als het over zomerkleding gaat, je (ik ook) sneller geneigd bent om te verkleinen. Jurkje, shirtje, shortje, sandaaltje. Terwijl spijkerbroekje/jeansje of hoodietje nooit aan de orde is, tenzij voor een baby.
Heerlijk in het zonnetje op een terrasje met vriendinnetjes wijntjes drinken met hapjes erbij ;-D
And who can say why your heart cries, when your love lies? Only time
Sterrenstof74 schreef:
10-06-2023 12:34
Maar ja, dat valt nog niet mee. Veel jurken hebben een elastieke taille precies onder de borstpartij. Daarin lijk ik 5 maanden zwanger. Of zijn synthetisch....
Dat probleem heb ik ook! Dat soort jurken staat mij daarom ook voor geen meter (volgens mij is dat alleen mooi met maat 36 of kleiner).

Ik draag veel midi rokken met daarop bijv een crop top. Dat is lekker luchtig en kleedt veel beter af. Of korte broek met blouse met korte mouwen of t-shirt. Ik heb eigenlijk een hekel aan korte broeken, ik vind het eigenlijk hele lelijke kledingstukken.
viamia wijzigde dit bericht op 10-06-2023 12:58
3.20% gewijzigd
Lady*Voldemort schreef:
In de zomer draag ik mijn kabouterhoedje niet.
Nu het opeens warm weer wordt, vroeg ik mij af wat jullie allemaal dragen met dit warme weer?
Niet zo veel, eigenlijk. Vind ik het te warm voor :hihi:
And who can say why your heart cries, when your love lies? Only time
Murgatroyd schreef:
10-06-2023 12:37
Lange jurken, korte jurkjes, heel korte broeken met een t-shirt. Gympen of veterlaarsjes.

Broekjes dus?
Lange en korte jurken, wijde linnen broeken met een tanktop, eventueel een jumpsuit. Eronder gympen als ik ver moet lopen, anders slippers (die heten tegenwoordig ‘muiltjes’, zag ik online, het zijn dus geen plastic teenslippers maar sandalen zonder hielbandje, zeg maar. Voor een feest sleehakken).

Korte broeken draag ik alleen op vakantie, waar niemand mij kent :biggrin: Vind dat er nooit zo charmant uitzien. Met rokken heb ik hetzelfde, tenzij er een bijpassende top bij zit, anders vind ik het tuttig.
RikM schreef:
10-06-2023 12:58
Broekjes dus?
Een piepklein broekje zou Hans Teeuwen zeggen
Sociaal contact is leuk!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven