Mode & Beauty alle pijlers

Hoeveel bikini's heb jij?

30-05-2020 00:17 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er net 4 besteld. En vraag me af hoeveel bikini's een mens nodig heeft.

In het verleden had ik er denk ik gemiddeld 3 die ik afwissel in de zomer.
2 badpakken en 3 bikini's.
Geen idee. Een lade vol. Stuk of 10 paar bikini’s die ik echt draag en 2 badpakken.
Alle reacties Link kopieren
Badpak heb ik er maar 1. Een degelijke sportieve om flink banen in te trekken.

Aan het strand altijd bikini. Ondanks niet meer piep qua leeftijd en zeker niet meer piep qua buik.
Alle reacties Link kopieren
Oh jeetje wat veel, ik heb er hooguit 2..

Komt echt door opvoeding, 'waarom zou je er meer hebben terwijl je er maar 1 aankan?' Hoewel ik nu al een best een tijdje op mezelf woon, betrap ik me maar al te vaak zelf op die gedachte.. Nouja wel goed voor de portemonnee!
Joe.
Alle reacties Link kopieren
Ik had er 2. Handig want als de 1 nog nat is kun je de ander aan op vakantie. Helaas heb ik er 1 in Griekenland laten liggen, dus nu nog maar 1. Hou het dit jaar bij deze, want ik kan toch niet op zon vakantie, dus dan is voor 1 dagje meer/zee 1 bikini prima.
Alle reacties Link kopieren
2, maar denk niet dat die passen meer :cheer: Ik ben opgegroeid aan het strand dus ik had er ook 2: 1 om aan te hebben en 1 om te dragen als de ander nat is. Maar ik heb echt een hekel aan online shoppen dus het zal ivm lockdown hier nog wel even duren voordat ik een andere heb!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij een stuk of 5.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Geen. Ik draag een burkini. Wel een hippe :)
stuk of 3-4 badpakken waarvan eentje past. 0 bikini's. Wilde er vorig jaar een kopen maar zag geen leuke in m'n maat en dit jaar sla ik denk ik ook maar over omdat ik ze niet online wil bestellen.
Alle reacties Link kopieren
Ik kocht ooit een hele dure bij een chique lingerie winkel. Wel in de sale volgens mij. Ik denk dat Ik er 10 jaar mee gedaan heb, totdat ik vorig jaar zag dat ie echt doorzichtig was geworden.

Twee jaar geleden heb ik 2 goedkope bikini's gekocht. Maar ik vind dat ze nu al niet mooi meer zijn.

En nu Marlies Dekkers onderweg. Loeiduur vind ik. Maar als je het er echt aan afziet ga ik denk ik wel overstag.
Alle reacties Link kopieren
Geen enkele. Ik ben echt geen strandmens. Ja, in de winter, lekker uitwaaien.
Alle reacties Link kopieren
2 nieuwe en 3 oudjes die ook nog draagbaar zijn. Geen badpak.
Alle reacties Link kopieren
Twee bikini’s. Eentje met echte cups en padding, maar die zit niet lekker om te zwemmen, en een heel luchtige met ‘driehoekjes’. Die laatste is zeker 15 jaar oud. Een badpak, een heel mooie, maar hij had een maatje groter gekund.
Wat moet een mens met 10 bikini’s? Je hebt toch altijd een favoriet. En voor die een of twee weken per jaar dat je ze draagt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er 1. Een tankini. Al vijf jaar dezelfde. Hij is nog goed dus voorlopig geen nieuwe nodig.
Alle reacties Link kopieren
Geen bikini's.

2 badpakken. Die eenzaam en lonely in de kast liggen aangezien ik zo'n beetje nooit naar 't strand ga of zwem.

(Ik denk dat ik ze laatst aanhad 2 jaar geleden op vakantie.)
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen bikini's. Ik heb een badpak die ik nog nooit gedraagt heb. Heb al jaren niet gezwommen.
Alle reacties Link kopieren
2 nieuwe, die heel duur waren en die ik niet naar een zwembad met glijbanen of zo aantrek. Daarnaast nog 2 oudere die goedkoop waren maar nog wel goed zijn en 1 die mijn dochter te klein gekocht heeft en die ik wel pas. Maar die drukt mijn borsten nogal plat en daarom draag ik hem weinig. Maar in totaal 5 dus, geen badpakken.
Alle reacties Link kopieren
Bloemenmeisje97 schreef:
30-05-2020 00:26
Oh jeetje wat veel, ik heb er hooguit 2..

Komt echt door opvoeding, 'waarom zou je er meer hebben terwijl je er maar 1 aankan?' Hoewel ik nu al een best een tijdje op mezelf woon, betrap ik me maar al te vaak zelf op die gedachte.. Nouja wel goed voor de portemonnee!
Kan zo irritant zijn als je steeds dat stemmetje hoort he? Zo laat ik geen nieuwe kleren (die ik al niet vaak koop) aan mijn moeder zien want wéét gewoon dat ze zegt "is de uitverkoop al begonnen?" Het ergste is, dat het zo ingebakken zit dat je iets alleen 'hoort' te kopen in de sale dat ik een soort van serieus schuldgevoel krijg als ik t voor de normale prijs koop :facepalm:


Wat bikini's betreft: heb er eentje in de kast liggen voor als t me ooit gaat lukken weer op het gewicht van jaren terug te komen. Tegen die tijd is het stof waarschijnlijk helemaal kort geworden, maar ik blijf hoop houden :proud:
Alle reacties Link kopieren
apiejapie schreef:
30-05-2020 06:34
Kan zo irritant zijn als je steeds dat stemmetje hoort he? Zo laat ik geen nieuwe kleren (die ik al niet vaak koop) aan mijn moeder zien want wéét gewoon dat ze zegt "is de uitverkoop al begonnen?" Het ergste is, dat het zo ingebakken zit dat je iets alleen 'hoort' te kopen in de sale dat ik een soort van serieus schuldgevoel krijg als ik t voor de normale prijs koop :facepalm
Herkenbaar, mijn moeder koopt ook alles in de uitverkoop en vraagt ook altijd hoe duur iets was. Echt áltijd. Soms antwoord ik gewoon met “Duur”, vaak haal ik flink wat van de prijs af die ik haar vertel en als ik écht eens een keer een koopje heb, vertel ik dat heel trots aan haar :mrgreen:
Ik heb er 6:
2 praktische met hoog broekje en ongevoerde top
1 voor als ik minder bedekt wil zijn
3 met voorgevormde cups (die dus nauwelijks drogen na zwemmen)

En 1 miskoop, die ik te groot gekocht heb en eens via MP wil verkopen. Nu is misschien een goed moment.
Normaal heb ik maar 1 zwempak. Maar nu ook een positie tankini.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 6 bikini's . Geen badpakken.
Alle reacties Link kopieren
Ik bèn die moeder ;-D Ik vind meer dan één bikini een verspilling van grondstoffen. Je kunt er maar een dragen.
Alle reacties Link kopieren
3 bikini's die ik afwissel en 1 badpak die ik vooral draag onder een wetsuit.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven