Mode & Beauty alle pijlers

Hoeveel paar oorbellen heb jij?

30-12-2020 22:19 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel paar oorbellen heb jij in je bezit? Wissel je veel af of draag je vaak dezelfde.
Zelfde vraag voor hoeveelheid armbanden...

Gr R
op beide vragen nul/zero/0
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alleen sierraden van goud of zilver, dus voor oorbellen zijn dat een stuk of 10 knopjes (draag alleen knopjes, heb veel gaatjes) en armbanden een stuk of 15, die wissel ik vaak af
Alle reacties Link kopieren
6 paar oorbellen
Alle reacties Link kopieren
3 paar gouden oorbellen, ik heb ze momenteel allemaal in, maar soms wissel ik af, als ik maar 1 of 2 paar draag.
Vroeger veel

Nu niks meer, ik draag alleen mijn trouwring en een horloge
Alle reacties Link kopieren
Denk dat ik 20 paar oorbellen heb. Maar: ik kan pas sinds een paar maanden weer oorbellen dragen. Dus toen heb ik meteen weer wat aangeschaft. Ik heb een metaalvergiftiging gehad waardoor ik 8 jaar geen sieraden kon dragen.
Van mijn oorbellencollectie zijn er vier van mijn moeder geweest.

Ik heb het meeste hangertjes.

Mijn jongste twee dochters (8 en 10) hebben sinds 10 weken ook gaatjes. Mijn dochter van 12 gaat niet goed met oorbellen, die heeft er veel last van en 1 gaatje is daardoor bijna doorgescheurd. We gaan kijken of piercen beter voor haar is.
Mijn oudste dochter van 19 heeft vooral stekertjes.

Qua armbanden kon ik wel niet metalen armbanden dragen. Ik heb daar een stuk of 8 van.

Kan nog steeds geen horloges dragen. Misschien van rubber ofzo. 😬
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Zo'n 40 paar oorbellen, meest sterling zilver.

Armbanden onbekend, maar ook een flink aantal.

Ik ben nooit zo extatisch bezig geweest met het kopen van oorbellen en armbanden, maar heb vanaf mijn 18de nooit meer iets weggedaan.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel, misschien wel 25/30.
Heb er laatst wel een aantal weggedaan. Ik draag voornamelijk witgoud en zilver.

Armbanden iets minder: denk stuk of 10, waarvan 2 erfstukken van mijn oma.

Ik draag elke dag oorbellen: 3 ringen en meestal een horloge en 2 armbanden. Soms een ketting.
minnimouse wijzigde dit bericht op 30-12-2020 22:32
43.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik doe niet aan oorbellen* en ik gok dat ik 2 armbanden heb liggen die ik nooit draag.

Ik draag een horloge, mijn verlovingsring en mijn trouwring.


*Op mijn 12de een week of 6 oorbellen gehad. Die groeiden achteraan in en zijn er nog net niet uitgesneden moeten worden. Ik voel de littekens 25 jaar later nog altijd.

Nooit geen oorbellen meer voor mij dus.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 2 paar oorbellen, 1 ooit van mn opa en oma gekregen dus die zijn me dierbaar, en 1 die ik als kind droeg (de welbekende lieveheersbeestjes). Ik draag ze nooit, draag al jaren geen oorbellen meer, maar deze gaan nooit weg. Vroeger droeg ik wel oorbellen, hoe groter hoe beter.
Armbanden draag ik ook niet, heb eigenlijk alleen mn ring om en that’s it, ben geen sieraden type
Veel. Draag de meeste wel. Vaak in periodes bepaalde paren vaak en dan wissel ik weer af.
Alle reacties Link kopieren
Hooguit 5. Ik draag ze nooit. Ik vind het een rotgevoel, mijn haar blijft er in hangen en met sporten moeten ze uit waardoor ze verdwijnen in mijn sporttas en ik ze nooit meer terugvind.
Armbanden heb ik ook niet meer gedragen sinds ik dagelijks achter een computer zit. Best wel saai eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Oorbellen; Rond de 100. Ik begin inmiddels aan rek 3. Armbanden weet ik niet, stuk of 40 misschien?
Alle reacties Link kopieren
Ik draag altijd oorbellen. Zonder voel ik me kaal.
Heb al gaatjes sinds ik 1 dag oud ben, cultuur dingetje.
Ik wissel niet eens heel veel af maar in al die jaren heb ik een bijhoorlijke collectie.
Vanaf mijn 16e ging ik zilver dragen en dan een beetje die India achtige creolen of met natuursteen. Ik kocht dit meestal op festivals.
Toevallig heb ik een halfjaar geleden weer eens gouden oorbellen gekocht gewoon klassieke ringetjes.
3 setjes oorbellen geloof ik. Ook drie setjes armbanden. En twee ringen (die ik altijd om heb). Ik heb mijn knopjes ook altijd in.
anoniem_191117 wijzigde dit bericht op 30-12-2020 23:01
15.56% gewijzigd
Heel erg veel. Heb 6 gaatjes in mijn oren en een neuspiercing.
Lillybit schreef:
30-12-2020 23:01
Heel erg veel. Heb 6 gaatjes in mijn oren en een neuspiercing.
6 gaatjes per oor?
Ja dan heb je wel meer oorbellen nodig. Ik heb er maar één (nou ja, per oor dan).
Armbanden en kettingen ook veel in allerlei uitvoeringen. Gek op blingbling. :P
captain_hindsight schreef:
30-12-2020 23:02
6 gaatjes per oor?
Ja dan heb je wel meer oorbellen nodig. Ik heb er maar één (nou ja, per oor dan).
3 per kant
Antwoord op beide: 0

Ik draag geen oorbellen en armbanden.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
30-12-2020 22:28
Zo'n 40 paar oorbellen, meest sterling zilver.

Armbanden onbekend, maar ook een flink aantal.

Ik ben nooit zo extatisch bezig geweest met het kopen van oorbellen en armbanden, maar heb vanaf mijn 18de nooit meer iets weggedaan.
:hyper: herkenbaar! Ik koop het weinig, maar doe zelden iets weg, dus ik heb toch best veel.
Ik was een laatbloeier qua oorbellen. Pas op mijn 36e gaatjes laten schieten. Ik heb ongeveer zeven of acht paar gouden oorbellen.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag nu 4 oorbellen. dus 2 paar, 2 per oor.

Kleine knopjes, zilver :yes: .

Toen ik jonger was droeg ik echt grote oorbellen :facepalm:

Net een kerstboom. Nu iets subtieler zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er wel veel maar die draag ik nooit. De mega oorbellen heb ik allemaal al weggedaan. Ik zou zeggen dat ik 20 paar heb ? Maar nu door dit topic heb ik besloten om ze uit te gaan zoeken. Zit ook heel veel nep bij.

Weg ermee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven