Mode & Beauty alle pijlers

Hoge cowboylaarzen voor brede kuit

19-09-2020 17:39 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil me helpen zoeken? Ik wil echt heel graag cowboylaarzen tot de knie (dus echt die hoge), maar ben helaas gezegend met dikke kuiten.

Ik kan online bij Omoda wat vinden, maar die zijn meteen 320 euro en dat vind ik net even te duur. Verder helaas alleen maar voor de smalle of normale kuit iets gevonden.

Hebben jullie nog tips? Ben de hele stad ook al afgelopen en de gebruikelijke webwinkels afgestruind, maar helaas.

Fysieke winkel of online, beide is prima en ik wil er nog wel een eind voor rijden ook.

Alvast dank voor jullie hulp.
pejeka schreef:
19-09-2020 18:12
Cowboylaarzen zijn nóóit tot aan de knie, hooguit tot halverwege de kuit.


Wat zie ik dan als ik google op 'cowboylaarzen hoog'?
Alle reacties Link kopieren
iceteapeach schreef:
19-09-2020 18:20
https://www.countryoutfitter.com/womens ... irl-boots/

Ik ben al een tijdje op deze site aan het kijken. Oke, geen NL maar er zitten zulke gave laarzen bij 😍. Mss dat ze ook op kuitbreedte laarzen hebben.
Hele gave laarzen. Helaas geen filter op kuidbreedte. En wel heel veel keus. Bijna geen doen om daar doorheen te gaan :)
Misschien kun je ze laten oprekken bij de schoenmaker?
Alle reacties Link kopieren
Star3 schreef:
19-09-2020 18:24
Ja jij bedoelt toch gewoon dit?

Afbeelding
yes, zoiets bedoel ik. En dan met kuitbreedte meer dan 40cm.
Alle reacties Link kopieren
Star3 schreef:
19-09-2020 18:24
Ja jij bedoelt toch gewoon dit?

Afbeelding
Dat noem ik dan weer geen cowboylaars.
Alle reacties Link kopieren
Georgia19zoveel schreef:
19-09-2020 18:30
Misschien kun je ze laten oprekken bij de schoenmaker?
Daar zat ik ook aan te denken, maar weet niet of ik dat aandurf. Heb mooie gezien in de stad en die kreeg ik bijna helemaal omhoog. Echt een halve cm meer omtrek en ze hadden gepast. Maar ja, ik weet niet of het de schoenmaker lukt ze een halve cm breder te maken. En elastiek ofzo er tussen laten zetten, maakt het er denk ik niet mooier op.
Alle reacties Link kopieren
Dahlia74 schreef:
19-09-2020 18:31
Dat noem ik dan weer geen cowboylaars.
het is ook geen echte cowboy laars natuurlijk. Maar ook geen klassieke lange laars.
dannas schreef:
19-09-2020 18:33
Daar zat ik ook aan te denken, maar weet niet of ik dat aandurf. Heb mooie gezien in de stad en die kreeg ik bijna helemaal omhoog. Echt een halve cm meer omtrek en ze hadden gepast. Maar ja, ik weet niet of het de schoenmaker lukt ze een halve cm breder te maken. En elastiek ofzo er tussen laten zetten, maakt het er denk ik niet mooier op.

Een hálve centimeter????

Dan had ik die al lang gekocht en naar de schoenmaker gegaan.
Hij kan ze toch eerst heel voorzichtig oprekken? Leg hem uit dat ze maar heel ietsjes opgerekt hoeven te worden. Gaat vast lukken.
Alle reacties Link kopieren
Een halve centimeter lijkt mij wel heel weinig, ik denk dat je je daarop verkijkt.
dahlia74 wijzigde dit bericht op 19-09-2020 18:44
10.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Georgia19zoveel schreef:
19-09-2020 18:36
Een hálve centimeter????

Dan had ik die al lang gekocht en naar de schoenmaker gegaan.
Hij kan ze toch eerst heel voorzichtig oprekken? Leg hem uit dat ze maar heel ietsjes opgerekt hoeven te worden. Gaat vast lukken.
Oh echt? Mmm, dan toch maar eens langs de schoenmaker om te vragen of hij ze kan oprekken.
Alle reacties Link kopieren
dannas schreef:
19-09-2020 18:28
Hele gave laarzen. Helaas geen filter op kuidbreedte. En wel heel veel keus. Bijna geen doen om daar doorheen te gaan :)

Ja hè. Zover had ik idd niet gekeken maar juist vanwege de keus mss meer mogelijkheden.
wij slapen nooit.
dannas schreef:
19-09-2020 18:41
Oh echt? Mmm, dan toch maar eens langs de schoenmaker om te vragen of hij ze kan oprekken.
Oprekken gaat over millimeters, een halve centimeter is veel.
Star3 schreef:
19-09-2020 18:42
Oprekken gaat over millimeters, een halve centimeter is veel.


Een halve centimeter is prima op te rekken, dat is heel weinig juist.
Alle reacties Link kopieren
dannas schreef:
19-09-2020 18:30
yes, zoiets bedoel ik. En dan met kuitbreedte meer dan 40cm.
Kuitbreedte méér dan 40 cm? Is dat niet écht erg veel?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
19-09-2020 19:10
Kuitbreedte méér dan 40 cm? Is dat niet écht erg veel?

Lijkt mij ook dat dat bijna niet kan.
De zitting van mijn eetkamerstoel is 40 cm.
Alle reacties Link kopieren
Star3 schreef:
19-09-2020 18:42
Oprekken gaat over millimeters, een halve centimeter is veel.
Dat leek mij ook. Vandaar mijn verbazing.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
19-09-2020 19:16
Lijkt mij ook dat dat bijna niet kan.
De zitting van mijn eetkamerstoel is 40 cm.
Tja sorry, ik heb toch echt zulke brede kuiten op het breedste deel. Kan het ook niet helpen helaas. Is het enige deel van mijn lichaam waar geen vet bijkomt maar helaas ook niks af gaat.

Meeste laarzen zitten tussen de 35 en 39 cm. Ik heb 39-43 cm nodig en die zijn er wel, maar niet veel.
Alle reacties Link kopieren
dannas schreef:
19-09-2020 19:20
Tja sorry, ik heb toch echt zulke brede kuiten op het breedste deel. Kan het ook niet helpen helaas. Is het enige deel van mijn lichaam waar geen vet bijkomt maar helaas ook niks af gaat.

Meeste laarzen zitten tussen de 35 en 39 cm. Ik heb 39-43 cm nodig en die zijn er wel, maar niet veel.
Dus jouw twee kuiten naast elkaar gezet nemen bijna meer dan een meter in beslag?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb normale kuiten, eerder dun dan dik, en ik heb kuitmaat 38.
Dan is 40 cm toch niet zo heel absurd groot?
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
19-09-2020 19:21
Dus jouw twee kuiten naast elkaar gezet nemen bijna meer dan een meter in beslag?

Sommige mensen hebben zo'n kuitomvang. Bijv. smalle knieën, smalle enkels maar wel ballonkuiten, om het eens maar eens zo uit te drukken. Da's echt lastig laarzen kopen, helemaal als je een bepaalde smaak hebt.

TO, mss kun je eens bij een ruiterzaak vragen en die je kunnen doorverwijzen naar wat je zoekt?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
je bedoelt omtrek kuiten? Heb de mijne net gemeten met een meetlint en dat is 35, en ik ben slank/gespierd. Een omtrek van 40 is niet zo veel hoor?
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
19-09-2020 19:21
Dus jouw twee kuiten naast elkaar gezet nemen bijna meer dan een meter in beslag?
Het gaat om de omtrek. Is bij mij ook 40, terwijl ik verder niet breed ben. Iets lagere laarzen kunnen vaak wel.

Ik heb van het merk montana, gemaakt in Mexico volgens het label, cowboylaarzen. Zijn iets korter dan de meeste sendra's (die kreeg ik echt niet aan). Ook loopt de bovenkant en beetje halfrond, waardoor je ook wat meer ruimte hebt. Heb ze alleen al een jaar of 8, dus geen idee meer waar ik ze gekocht heb destijds.
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben inderdaad gelijk!
Ik heb net even een meetlint om het breedste gedeelte van mijn kuit gedaan, en dat is bijna 38 cm.
40 cm is dus helemaal niet extreem want ik heb gewoon slanke benen.
pejeka schreef:
19-09-2020 19:21
Dus jouw twee kuiten naast elkaar gezet nemen bijna meer dan een meter in beslag?
Maximaal 86 centimeter is niet meer dan een meter hoor.

Zo breed is dat niet.
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
19-09-2020 19:21
Dus jouw twee kuiten naast elkaar gezet nemen bijna meer dan een meter in beslag?
Jij vind 80 cm meer dan een meter? En het is de omtrek he, niet de breedte. Je weet wat omtrek is neem ik aan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven