Mode & Beauty alle pijlers

ik kan wel huilen...

05-09-2008 08:56 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren ging ik ondegoed passen bij de V&D.... en ik kon echt wel huilen... dingen die ik bij normaal licht nooit eerder had gezien..

29 jaar en heel erg slank maar zo veel kleine putjes en iig geen strakke huid meer op mijn benen.... daarnaast heb ik op mijn onderbenen veel aders die dicht op de huid liggen, lijken allemaal blauwe plekken. is dat het begin van spataderen?

ik was altijd best tevreden over mijn lichaam maar was er gisteren echt chagerijnig en wanhopig van.... kan ik er niet iets aan doen?

Herkenbaar? graag zou ik antwoord willen op mijn vraag over spataderen maar ook over de niet-strakke, bobbelige huid...

zelfs hele slanke mensen kunnen kennelijk cellulitus ontwikkelen..
rider schreef op 05 september 2008 @ 13:27:

[...]

helaas zijn veel vrouwen er onder allerlei omstandigheden erg goed in zichzelf lelijk te vinden. En het lulligste van alles is: als je jezelf lelijk vindt, ben je het ook al snel. Weinig is zo lelijk als een vrouw die gaat lopen janken omdat ze celudinges heeft.

Oh rider! Heerlijk dat laatste "celudinges',!! :rolling:

(wel weer even met beide benen op de grond gezet door je laatste opmerking, je hebt zo gelijk!)
Mijn vriend vroeg onlangs of een cellulites net zoiets was als een sinaasappel :)

Verder pas ik ook altijd alles thuis, van pashokjes met gordijnen die niet goed sluiten en fel licht word ik depressief!
Daarom pas ik zelden meer in pashokjes. Ik pas het thuis en ruil het als het niet past of ik bestel gewoon online. Geen shocking views meer voor mij in de pashokjes
Bunzing,herkenbaar,maar het ligt niet aan jou hoor maar aan het licht van de pashokjes.Het licht is in ieder pashokje anders.Maar voor mij ook herkenbaar.Dat was niet in een pashokje maar in de cabine van een boot en ik had maar een lamp aangezet en schrok me rot.Mijn benen leken dikker,veel putjes en ik leek maar overal dikker terwijl het niet kloppte.Heb ik ook in een andere paskamker meegemaakt.Het beste is dan gewoon tegen jezelf te blijven zeggen dat dit niet de werkelijkheid weergeeft en dat dit gewoon aan het licht ligt want ik ben wel zeker dat er niets mis met jou is en dat je mooi bent zoals je bent.Denk daar gewoon eens aan als je de volgende keer weer in een pashokje gaat staan.
ik schrok me ook een keer dood omdat ik in het pashokje allemaal adertjes zag die je normaal niet of nauwelijks ziet. En pukkels, dan zit ik weer te knijpen in zo'n hokje en kom je er met rode vlekken uit.

Het is net als bij de kapper, daar voel ik me ook altijd zo @#$ met dat natte haar en #@#% belichting.
Phoehee, om die reden ga ik ook altijd met wat zwaardere make=up naar de kapper. Sindsdien zie ik er veel beter uit in die spiegel van d'r! X-D
Misschien heeft iemand hier wat aan. Ik neem sinds een paar maanden lijnzaadolie omdat er omega-3 in zit wat verder voornamelijk in visolie voorkomt. Aangezien ik geen vis eet, neem ik lijnzaadolie als alternatief voor een betere huid, haar en nagels. Het is ongelofelijk smerig, maar mijn huid is minder droog en steviger. En het lijkt of mijn cellulites minder wordt. Ik ben ook slank en heb ook cellulitus wat me verder niks kan schelen, maar toen ik onlangs eens in mijn bovenbeen kneep waren er aanmerkelijk minder bobbels. Misschien zie ik spoken, maar het is allicht het proberen waard.

Dit kwam ik op een Amerikaanse site tegen: synthetic oils are almost indigestible and show up on the body as cellulite. Taking fresh flax seed oil will drive cellulite out of the body and restore high energy levels.

ps: ik heb geen aandelen lijnzaadolie, het is gewoon bij de natuurvoedingswinkel te koop voor een paar euro.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven