Mode & Beauty alle pijlers

Ik zou wel een Drag Queen willen zijn

14-03-2020 20:12 62 berichten
Lijkt me zo geweldig.
De kleding en pruiken heb ik al, de make up moet ik nog leren.

Wie herkent dit?
Of is het een echte nogo?

nogo?

Totaal aantal stemmen: 33

noga (15%)
ja (24%)
nee (61%)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben geobsedeerd door RuPaul’s dragrace :flirting:

Mijn favorieten zijn: Bendela Crème, Katya, Alexis Matteo, Vanessa Vanij Matteo, Ginger Minj, Jinx Monsoon
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Gewoon doen TO. Ben benieuwd naar het resultaat. Ik heb weleens geprobeerd of ik mijn mond ook zo groot kon maken door eromheen te stiften maar dat zag er niet uit. Haha.
chocolol schreef:
14-03-2020 23:30
Afbeelding
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
En Alyssa Edwards
Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
Pearl vond ik ook echt mooi

Afbeelding
Afbeelding

En als man ook very attractive

Afbeelding
Ik moet een aantal terug gaan zoeken denk, want een keer was er iemand die haar corset ondersteboven droeg. En niemand die er iets van zei of het zag??
Ik kom voor de feauteaus
Ja zolang ze maar niet steeds gequote worden ben ik voor.
Blaire St. Claire en Miz Cracker:
AfbeeldingAfbeelding

Miz Cracker vind ik normaal een beetje vreemd, maar aangekleed en wel zoooo mooi.
En Blaire is lief. Denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Farrah Moan, geweldig!
Als ik jong en jongen was dan wist ik het ook wel.


Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Noga! Lekker!
Je hoeft niet overal iets van te vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het helemaal TO! ik vind het echt fascinerend en zou het graag eens uitproberen. Maar ja, waar start je? Misschien is het leuk om tips hier uit te wisselen :)
Alle reacties Link kopieren
viamia schreef:
15-03-2020 15:30
Ik herken het helemaal TO! ik vind het echt fascinerend en zou het graag eens uitproberen. Maar ja, waar start je? Misschien is het leuk om tips hier uit te wisselen :)
(Avond)opleiding visagie / grimeren volgen?

Ik denk dat je echt richting grimeren moet zoeken.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik ga me eerst meer orienteren op make up producten.
Wat mag er niet ontbreken in de toilettas?

Nou die prittstift i.i.g. Moet alleen nog even nagaan hoe en wat met die paarse.
Hoop dat wit daar niet aan onderdoet, want daar heb ik er genoeg van liggen.
Alle reacties Link kopieren
trouwens, Niq, waar heb jij je kleding/pruiken gehaald? Als ik mag vragen :)
O een opleiding zou ook wel leuk zijn, ik zoek nog een nieuwe bezigheid!
viamia schreef:
15-03-2020 15:47
trouwens, Niq, waar heb jij je kleding/pruiken gehaald? Als ik mag vragen :)
Internet.
Maar ik heb geen lace wigs, dat zijn die met zo'n netje aan de voorkant die je mooi moet afknippen en dan ook goed onder de make up moet verstoppen.
Dan heb je een heel natuurlijke haargrens.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Een beetje ontmoedigend, maar wel leuk geschreven.

https://www.gaysite.nl/actueel/2018/05/ ... ijn-helden

Om niet steeds aan de pijn in je gezicht te hoeven denken, kies je de meest oncomfortabele jurk die je kunt vinden. Als afleiding. Onder die jurk draag je nep heupen en nep borsten die je bijkans de adem benemen. Het voortdurende zuurstoftekort dat daarvan het gevolg is, werkt gelukkig als een lichte pijnstiller.

En dat je die pijnstiller nodig hebt, merk je meteen als je je schoenen aandoet. Dat zijn als mode-objecten vermomde martelinstrumenten.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Snoesje666 schreef:
15-03-2020 16:01


En dat je die pijnstiller nodig hebt, merk je meteen als je je schoenen aandoet. Dat zijn als mode-objecten vermomde martelinstrumenten.[/i]
En als je dan ziet hoe ze daarop kunnen dansen. Absurd!!
...
Alle reacties Link kopieren
Quaintrelle schreef:
15-03-2020 16:05
En als je dan ziet hoe ze daarop kunnen dansen. Absurd!!

Alles is te leren (zeggen ze). Ik weet niet of de drag queen die ik ooit op vakantie ontmoette daar ook zo over dacht. Ze zocht letterlijk steun aan de boomtakken, toen ze terug strompelde naar de camping.

Arme meid, maar opgeven, ho maar. Power!!
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Als vrouw zijnde scheelt het natuurlijk al in heup en borst. Die zijn makkelijker voller te maken.
Een corset zou genoeg kunnen zijn.
Met wat make up kun je ook nog wat extra ronding effect geven aan de borsten.

Ik heb een aantal jurken van stevig elastisch materiaal waar de cups al in voorgevormd zijn dus dan is een bh niet meer nodig.

Afbeelding
One of the best and easy ways as it fakes a cleavage makes your breaks look bigger. Apply some dark eye powder between your breasts to contour it. This effectively creates an illusion of a cleavage. You can also use gold colored makeup in your upper breasts, it can make your boobs look bigger than normal.
Herkenbaar, hoewel ik niet per sé drag zou willen zijn. Maar meer algemeen wel qua verkleden en schminken.
De grime, pruiken, kostuums, heerlijk! Ik zou er ook zó m’n hobby van maken als ik meer mensen kende die dat ook zo leuk vinden. Maar dan beland je al snel in een fanatieke Elf Fantasy Fair achtige omgeving en dat is me te fanatiek. Ik vergaap me maar aan de plaatjes dan.
Rouge__ schreef:
14-03-2020 22:25
Ik ben geobsedeerd door RuPaul’s dragrace :flirting:

Mijn favorieten zijn: Bendela Crème, Katya, Alexis Matteo, Vanessa Vanij Matteo, Ginger Minj, Jinx Monsoon
Rougje mijn zoon is Drag :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven