Mode & Beauty alle pijlers

Inlegkruisje voor string wat blijft zitten

24-04-2019 10:57 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal ,
Wie van jullie weet een merk inlegkruisjes dat blijft plakken?

Heb ze van libresse maar die plakken echt niet goed !

Heb de strings van MAGIC Bodyfashion die zitten heerlijk !

Maar viind een inlegkruisje toch wel Hygiënische .

Alvast bedankt

Groetjes.
Chyta🌸
Alle reacties Link kopieren
Als je altijd een inlegkruisje draagt gaat dat toch hartstikke broeien? Volgens mij is dat het recept voor een schimmelinfectie.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik gewone, soepele inlegkruisjes waarvan ik de randen omvouw onder de string.

Trouwens alleen als ik ongesteld ben, niet dagelijks.
Life is short. Eat dessert first.
een inlegkruisje is niet hygiënisch
Alle reacties Link kopieren
Gatver. Inlegkruisjes zijn helemaal niet hygienisch. Er zit plastic in. Broeit, stinkt, zorgt voor meer afscheiding, vergroot de kans op schimmelinfecties en verdeelt lekker alles over je hele kruis, waardoor je de kans op een blaasontsteking ook nog eens vergroot. (Dat laatste is een persoonlijk verzinsel, gebaseerd op maandverband-ervaring).
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Dus TO: inlegkruisjes de deur uit. Is je hele probleem opgelost en het scheelt nog geld ook :)
Alle reacties Link kopieren
Eens met de rest: niet nodig en onhygiënisch.
Sowieso snap ik de combinatie string en inlegkruisjes niet, onlogisch om met zo een klein reepje stof iets op te willen vangen. Trek dan lekker een oma onderbroek aan als er van alles uit je doos loopt.
Alle reacties Link kopieren
inlegkruisje dragen is echt niet zo gezond.

hoe zo frisser dan een schone onderbroek/string?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Als je een inlegkruisje hygiënisch vindt wordt het tijd dat je vaker van onderbroek gaat wisselen.
Alle reacties Link kopieren
ik snap je wel hoor, er zijn ook stoffen inlegkruisjes te koop die met drukknoopjes werken en die je kunt wassen... geen idee of ide er ook voor strings zijn alleen. zoek even op aliexpress daar is het aanbod groot.
je kunt natuurlijk ook twee strings over elkaar dragen... alles beter dan plastic spul met regelmaat zeker in dit warmere seizoen
Lorem Ipsum
turquasi schreef:
24-04-2019 12:10
ik snap je wel hoor, er zijn ook stoffen inlegkruisjes te koop die met drukknoopjes werken en die je kunt wassen... geen idee of ide er ook voor strings zijn alleen. zoek even op aliexpress daar is het aanbod groot.
je kunt natuurlijk ook twee strings over elkaar dragen... alles beter dan plastic spul met regelmaat zeker in dit warmere seizoen
Of gewoon elke dag een schone aan doen.
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
24-04-2019 12:10
je kunt natuurlijk ook twee strings over elkaar dragen...
o_o :-?
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Moire schreef:
24-04-2019 12:12
Of gewoon elke dag een schone aan doen.

Of 2x per dag. Want dat je soms niet een hele dag met dezelfde slip kan doen zonder dat er wat in zit, snap ik wel.
Alle reacties Link kopieren
ja van dat elke dag een schone leek mij wel een gegeven...

maar ik vind dat dubbele laagje dat fabrikanten plaatsen meer iets dat ze voor de vorm doen want het zit bij mij zelden waar het bruikbaar zou kunnen zijn en als ik een eindje ga fietsen kan ik wel een extra laagje stof gebruiken... ik draag vaker twee onderbroeken over elkaar dus misschien is dat vreemd maar soms wel praktisch (panty's kun je daar namelijk ook mee op hun plek houden).
Lorem Ipsum
turquasi schreef:
24-04-2019 12:36
ja van dat elke dag een schone leek mij wel een gegeven...

maar ik vind dat dubbele laagje dat fabrikanten plaatsen meer iets dat ze voor de vorm doen want het zit bij mij zelden waar het bruikbaar zou kunnen zijn en als ik een eindje ga fietsen kan ik wel een extra laagje stof gebruiken... ik draag vaker twee onderbroeken over elkaar dus misschien is dat vreemd maar soms wel praktisch (panty's kun je daar namelijk ook mee op hun plek houden).
Lekker voor het broeien. Beter passende onderbroeken kopen lijkt me logischer.
Een string is sowieso niet hygiënisch, omdat ie bij elke beweging langs je aars aait.
Ik draag altijd een string inlegkruisje in m'n string, nooit problemen mee dat ze niet blijven zitten. Ik ben zo weinig ongesteld dat ik echt geen tampons ga gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Dank allemaal voor de antwoorden !

Ondergoed verschoon ik in de ochtend en in de avond .
Oude wijven boxers heb ik ook.

Maar soms staat bij een bepaald kledingstuk een goed string die goed blijft zitten omdat het een licht corrigerende is mooi .( ieder zijn / haar mening ) .

Maar die van libresse plakken zo slecht vandaar mijn vraag .

Bedankt allemaal en nog een fijne dag.

Chyta 🌸
Alle reacties Link kopieren
Een corrigerende string?! Hoe werkt dat in vredesnaam?! Dan wordt je bilspleet wat strakker gedrukt?!
Pergamon schreef:
24-04-2019 15:25
Een corrigerende string?! Hoe werkt dat in vredesnaam?! Dan wordt je bilspleet wat strakker gedrukt?!
En je lippen gemaximised.
Alle reacties Link kopieren
Moire schreef:
24-04-2019 12:41
Een string is sowieso niet hygiënisch, omdat ie bij elke beweging langs je aars aait.

Nou en, je wast dat ding toch?
.
Anoniem262821034 schreef:
24-04-2019 15:40
Nou en, je wast dat ding toch?
Duh. Dus heb je zo’n kruisje ook niet nodig :idee:
Alle reacties Link kopieren
Moire schreef:
24-04-2019 15:47
Duh. Dus heb je zo’n kruisje ook niet nodig :idee:

Mijn idee, maar wat merk je er dan van dat een string onhygiënischer zou zijn dan een gewone slip/ boxer/ ...?
.
Anoniem262821034 schreef:
24-04-2019 15:51
Mijn idee, maar wat merk je er dan van dat een string onhygiënischer zou zijn dan een gewone slip/ boxer/ ...?
Die trekt niet hij elke beweging langs je aarsje.
Alle reacties Link kopieren
Moire schreef:
24-04-2019 15:52
Die trekt niet hij elke beweging langs je aarsje.

Jaha, maar wat merk je er in de praktijk van?
Beetje zelfde als ‘is de wc bril hygiënischer, of de deurklink?’. Boeiend.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven