Mode & Beauty alle pijlers

Japanese straightening

16-09-2020 18:29 30 berichten
Iemand ervaring?

https://caesarsbeauty.nl/japanese-strai ... or-u-haar/
Nooit meer hoge lichten!
Ik draag overigens zelf pruiken wanneer ik stijl of heel krullend wil. Is gezonder.
Hoge lichten wil ik zo en zo voorlopig niet.
Pruiken gaat niet want ik werk vaak buiten.

Maar jij hebt geen ervaring begrijp ik :sarcastic:
Nou in die zin dat ik half Japans ben.
Oh haha, dat wist ik niet!
Doen ze dit veel in Japanja?
Nou mijn Japanse vriendinnen zijn vooral van de pruiken. Is gezonder.
Aha.
Heb jij jouw haar weleens met de stijlstang bewerkt, en vond je het resultaat mooi?
Ja hoor.
Ik kan me daar zo niks bij voorstellen, ben ook geen beelddenker.
Nee! Niet die Japanese doen! Daar zitten chemische stoffen in die het haar omvormen/ kapot maken.
Ze hebben bij Ceasar ook een natuurlijke behandeling, die vult de keratine in het haar aan. Daarvan wordt het haar sterker, gladder en gemakkelijker te stylen.
Nou je hebt krullen die je dan laat straighten. Dan heb je geen krullen meer maar steil haar. Meer smaken zijn er niet.
Cecilie schreef:
16-09-2020 19:36
Nee! Niet die Japanese doen! Daar zitten chemische stoffen in die het haar omvormen/ kapot maken.
Ze hebben bij Ceasar ook een natuurlijke behandeling, die vult de keratine in het haar aan. Daarvan wordt het haar sterker, gladder en gemakkelijker te stylen.
Maar helpt alleen keratine ook bij pluizig kroeshaar?
Alle reacties Link kopieren
Oh als dat werkt wil ik dit ook
where ever you go, go with your heart
BosscheBol1984 schreef:
16-09-2020 19:37
Nou je hebt krullen die je dan laat straighten. Dan heb je geen krullen meer maar steil haar. Meer smaken zijn er niet.
Als het puur daarom te doen is: net zo slecht als een permanent, die japanese. Van de natuurlijke behandeling wordt je haar tijdelijk steiler, je haar wordt zwaarder door de keratine en het steilen. Maar wanneer de keratine in de loop van de tijd afneemt door wassen, kleuren enz. dan krijg je je krullen gewoon weer terug.
Je haar wordt door de keratine overvoed en daardoor zwaarder, zodat het langer steil kan blijven.
BosscheBol1984 schreef:
16-09-2020 19:38
Maar helpt alleen keratine ook bij pluizig kroeshaar?


Absoluut!
Cecilie schreef:
16-09-2020 19:41
Absoluut!
Oh, dat zijn de betere berichten!
Ik wil niet echt van mijn krullen af maar wel van het kroezen/pluizen.
Alle reacties Link kopieren
BosscheBol1984 schreef:
16-09-2020 19:43
Oh, dat zijn de betere berichten!
Ik wil niet echt van mijn krullen af maar wel van het kroezen/pluizen.
Dit heb ik ook. Ik lees mee.

Voor mijn bruiloft heeft de kapper mijn haar ooit gestijld/gekruld en het zag er zo mooi uit; geen pluis. Als ik het zelf doe lukt dat eigenlijk nooit.
minnimouse schreef:
16-09-2020 20:19
Dit heb ik ook. Ik lees mee.

Voor mijn bruiloft heeft de kapper mijn haar ooit gestijld/gekruld en het zag er zo mooi uit; geen pluis. Als ik het zelf doe lukt dat eigenlijk nooit.
Ja, dat en ik vind het ook veel en dan ook echt veel te veel werk omdat zelf te doen! Leuk voor een avondje uit maar door de weeks heb ik daar echt geen zin in.
Alle reacties Link kopieren
BosscheBol1984 schreef:
16-09-2020 20:23
Ja, dat en ik vind het ook veel en dan ook echt veel te veel werk omdat zelf te doen! Leuk voor een avondje uit maar door deweeks heb ik daar echt geen zin in.
Nee dat sowieso ook niet nee.
Ik heb daar helemaal geen tijd voor en zin in en ik kan het toch niet zoals de kapper dat kan.
Bovendien heb ik heel veel haar, dus dat kost me uren :proud:
Wellicht ga ik dan de reguliere keratine behandeling proberen ipv die Japanse.
Ik geef tzt wel even een update.
BosscheBol1984 schreef:
16-09-2020 20:27
Wellicht ga ik dan de reguliere keratine behandeling proberen ipv die Japanse.
Ik geef tzt wel even een update.

Ik hoop dat je er blij mee bent! Ik heb steil pluishaar en na de behandeling minstens vier maanden geen pluis!
Alle reacties Link kopieren
Die voor en na foto's in de link van de openingspost zijn geen reclame, zeg. Wat ontzettend lelijk.
Am Yisrael Chai!
Nou vvvvvv, het gaat sowieso niet door want ik heb henna in mijn haar en blijkbaar gaat dat niet samen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven