Mode & Beauty alle pijlers

Je Beauty ‘Holy Grails’

10-12-2019 09:14 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn jullie echte Holy Grails op gebied van beauty & make up? Dus, wat is echt essentieel & het beste in zijn soort, waar kun je echt niet zonder? Ik trap af!

Foundation: L’Oreal Infallible 24H Foundation
Concealer: Catrice Liquid Camouflage Concealer
Bronzer: Nars Laguna
Lipstick: MAC velvet teddy
Wenkbrauw: Essence Eyebrow designer
Setting spray: Pixi milky mist

Nog op zoek naar een HG highlighter en eyeliner, nog nooit een echt goede gevonden dus tot die tijd probeer ik allerlei verschillende uit. Met oogschaduw ben ik niet zo kritisch en vind ik dat veel goed werkt.
Max Factor 2000 Calorie Curl Addict Mascara
Max Factor Smokey Eye Drama Kit Alluring Nudes
SUIT Matters Anti-Aging Drops
Nivea make-up remover sensitive
Nature Box shampoo met avocado-olie
Hask Arganolie
Odorex extra dry deo
Kokosolie om te smeren
Verder vooral water en groenten (om te drinken en te eten :) )
Alle reacties Link kopieren
*TanteSjaan* schreef:
18-12-2019 21:18
Oeh, leuk topic!

Mijn holy grails:

- Benefit They're Real mascara. Geen enkele mascara is zo fijn voor mijn wimpers en laat ze er zo goed uit zien!
Ik heb lang getwijfeld of ik deze zou kopen. Ik heb een mini ergens bij gekregen en de eerste keer dragen was ik er dol op. De enige mascara tot dusver waar ik maar één laag van nodig had! Maar de twijfel kwam bij het verwijderen. Zelfs met mijn normale routine van eerst olie en dan cleanser kreeg ik hem er veel moeilijker af dan andere mascara's. Dat vond ik een serieus nadeel, maar verder, naarmate ik het vaker gebruikte, vond ik dat ik het er soms perfect op kreeg, maar soms ook helemaal niet. Dan was het heel rommelig. Toen zelfs de mini na korte tijd al droog begon te worden, besloot ik om het niet te kopen.
Heel raar, echt een product dat de ene dag prachtig zat en de volgende dag niet.

Huidige Holy Grail is Pupa ultra flex.
Ik heb mezelf wel op de mascara primer van Dior getrakteerd, morgen eens kijken hoe dat bevalt.
Alle reacties Link kopieren
Bunnybunny schreef:
10-12-2019 09:14

Lipstick: MAC velvet teddy

Nog op zoek naar een HG highlighter
Zo zie je maar hoe verschillend smaken en meningen kunnen zijn. Ik heb de velvet Teddy ook. Niet slecht, maar ik ben er niet gek op. Vrij droog, en draagt toch niet heel lang. Cosmo van Mac vind ik mooier, (kleur lijkt er wel op) fijner dragen en langer houdbaar.

Highlighter...ik heb er verschillende. Maar ik stop ermee. Ik draag het elke dag, maar nu ik er enkele verschillende heb, merk ik hooguit dat het er op mijn huid eigenlijk allemaal nagenoeg hetzelfde eruit ziet. De twee die ik het meest gebruik: jouer in de kleur citrine (licht champagne goud) en ofra pillow talk ( geloof ik dat hij heet, is heel zacht roze). Echt twee verschillende ondertonen, maar op de huid zie je nauwelijks verschil.

Oogschaduw ben ik dan wel weer erg kritisch op.
Alle reacties Link kopieren
MarvelousMrsMaisel schreef:
10-12-2019 09:52
Deo en Andrélon perfecte krul.

Meer heb ik goddank niet nodig. Scheelt een hoop geld, ook.
Alsof de andere dames het hier wel ‘nodig’ hebben :sarcastic:
Alle reacties Link kopieren
tvp
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik nu ongeveer een maand of 5 Paula's Choice producten en ik merk nu echt wel een verschil. Uit de Resist lijn de cleanser, moisturizer met SPF 50, toner, AHA, nachtcreme met retinol en de BHA 2%. Huid voelt gladder, kleine bultjes en oneffenheden zijn grotendeels verdwenen.

Ik ga binnenkort de retinol opvoeren.

Verder qua make-up ben ik niet zo specifiek. Ik vind wel de bareMinerals poeder foundation heel fijn en de MAC paintpot in soft ochre een aanrader.
Gezichtsverzorging:
Wash en dagcreme (die ik ook voor de avond gebruik) van Olaz
Gezichtsreiniger: dokter van der Hoog

Primer: porefessional - Benefit
Oogprimer: primer potion - Urban Decay
Wallen: undereye brightning corrector - Becca
Foundation: Clinique
Oogschaduw: wisselt heel erg, heb meerdere favorieten. Urban Decay, Anastasia, maar gebruik nu weer een tijdje van Natasha Denona een mooi palletje.
Mascara: Perversion - Urban Decay
Lippenstift: Lipgloss van Dior
Oogpotlood: help mij, ik krijg het niet voor elkaar een goede te vinden, heb al heel veel geprobeerd, van goedkoop naar duur.

Eyeliner: nu een van KIKO

Als makeup langer moet blijven zitten gebruik ik de allnighter van Urban Decay
Alle reacties Link kopieren
Babette2017 schreef:
18-12-2019 22:21
Alsof de andere dames het hier wel ‘nodig’ hebben :sarcastic:
Euhm.... ze schrijven toch dat ze het kopen? Er zijn mensen die geen make-up kopen en dus alleen shampoo. Zij hebben het niet nodig.

Afijn :
Pot blauwe Nivea
Collistar magic drops ( wanneer nodig)
Mascara Dark Magic Max Factor
Crème puff blush Max Factor
Labello BlackBerry shine
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Die van mij:
Youngblood mineral poeder foundation
Mascara van Max Factor in de paarse tube. Heb nu Clarins, maar MF vind ik stiekem een stuk fijner.
La Mer creme, wat veel te duur, maar wat mij betreft het geld echt waard is
Urban Decay Naked palette

Ik zoek nog een goeie SPF voor over mijn dagcreme, thanks voor de tips in dit topic :)
Blystex lippenbalsem ;)
Mascara:
Essence Get Big! Lashes Volume Curl Black Mascara

Ik heb er zoveel geprobeerd, tot Chanel aan toe en 'voor een dramatische blik' en 'hypnotic' en 'doll eyes' en weet ik allemaal wat nog meer en hoe het ook allemaal precies heten mag. Maar het was het altijd net niet. Heb ook hele korte wimpers. Maar deze is als eerste echt geheel naar wens. Is een rode verpakking en ben er iedere dag nog dolgelukkig mee. Eindelijk ook die wow-factor in een mascara gevonden!

Foundation:
Essence 04 Matt Ivory Soft Touch Mousse Make-Up

Hele fijne luchtige foundation. Net zo fijn als de dream matte mousse van Maybelline, alleen aanzienlijk goedkoper.

Nagels:
Essence Ultra Quick Dry Top Coat

Nagels drogen supersnel met dit spul, echt geniaal.

Essence Studio Nails Ultra Strong Nail Hardener

Hele fijne nagelverharder!

Catrice ico-nails all roads lead to the ocean
Supermooie donkerblauwe kleur nagellak. Zie hem alleen niet meer in het assortiment in de winkels. Erg jammer, echt de perfecte kleur donkerblauw.

Oogpotlood:
Essence 01 Black Kajal Pencil

Lekker simpel basic oogpotlood. Ideaal. Oogschaduw geen doosjes en kwastjes en paletten meer maar gebruik tegenwoordig oogschaduwpotloden. Zo handig. Meestal Hema, of Cien als ze het bij de Lidl hebben.

Bodylotion:
Eau de Lancaster. Die geur
:heart:
Is echt mijn vaste bodylotion.
Lipstick vergeten:

Catrice ultimate colour 240 hey nude
Maar is al een oudere collectie, in het nieuwe assortiment vind ik vast wel een vervanger.
Ik heb net ontdekt dat afpoederen en setting spray erg fijn is! :cheer:
Ik gebruikte jaren alleen Chanel foundation en kon paar uur later weer gaan bijwerken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven