Mode & Beauty alle pijlers

Kaaklijn strakker dmv fillers

18-11-2017 20:05 17 berichten
Wie heeft hier ervaring mee?

Ik ben 45+ en begin nu al duidelijk een slappe kaaklijn te krijgen. Vanaf de zijkant gezien zie je al kwabjes en ik vind mijzelf daar nog veel te jong voor. Ik wil deze door fillers weer strakker krijgen, op internet zie ik wel veel voor en na foto’s maar ik wil graag ervaringen lezen.

Of het natuurlijk resultaat geeft,
Hoelang het blijft zitten,
En of het bevalt

Hopelijk zijn er hier damens met ervaring.

Accepteren wil ik nog niet, ik zie er buiten de slappe kaaklijn nog prima uit, alleen die gedeukte kaaklijn irriteert mij mateloos.
Plexr! Ik ga dat ook laten doen als de boel zakt.
Een vriendin van mij heeft drie behandelingen gehad (ook kaaklijn) en de verzakkingen zijn niet zichtbaar meer. De resultaten zijn blijvend, het hoeft dus niet steeds herhaald te worden. Omdat de huid veroudert kan het misschien over tien jaar weer nodig zijn, maar dat heb je met bijvoorbeeld een facelift ook. Zelf ben ik met haar mee geweest om te kijken en ik heb gevraagd of mijn beginnende kalkoenlel (onder de kin) ook aangepakt kan worden, maar ik moet daar nog mee wachten, de arts zag nog niet zoveel.

Ik ben erg enthousiast over de resultaten bij mijn vriendin (ook de oogleden!) en omdat het een relatief milde en goedkope ingreep is denk ik dat ik er in de toekomst ook gebruik van ga maken.
Google maar eens!
Wauw op je 45ste pas, ik ben 10 jaar jonger en heb al zo'n stomme kaaklijn :(

't Is alleen pokkeduur telkens fillers, je hebt al snel veel ml nodig.
Nou Strik, doe dan ook plexr! Ik maak geen reclame, ik ben een terecht heel enthousiaste toekomstige consument! Het is zo mooi geworden bij mijn vriendin!
Ja ben wel benieuwd francieneke, heb al wel een diepe laser gedaan. Vond het beetje tegen vallen, pokkeduur. Ik heb echt zo veel geld in mijn smoel gestoken en 't is in feite nog niks. Hoe lang is het geleden dat ze het deed?
strikjemetstippels schreef:
18-11-2017 20:35
Ja ben wel benieuwd francieneke, heb al wel een diepe laser gedaan. Vond het beetje tegen vallen, pokkeduur. Ik heb echt zo veel geld in mijn smoel gestoken en 't is in feite nog niks. Hoe lang is het geleden dat ze het deed?

Ongeveer een half jaar. En dan drie keer, met ik geloof 6 weken tussen elke behandeling.
francieneke schreef:
18-11-2017 20:37
Ongeveer een half jaar. En dan drie keer, met ik geloof 6 weken tussen elke behandeling.
Ja ik kijk het wel nog even aan want het is nog niet zo lang in gebruik. Wat de langere termijn gevolgen zijn en zo. Kun je hinten waar ze het heeft gedaan?
Overigens: laser blijkt helemaal niet goed te werken. Plexr wel: er worden stukjes huid verdampt en omdat je minder huid hebt na afloop trekt het strakker. Je ziet dat ook meteen. En omdat je huid daarna geneest wordt er onderhuids extra collageen gevormd. Het resultaat is echt een vernieuwde, stevige huid.
strikjemetstippels schreef:
18-11-2017 20:39
Ja ik kijk het wel nog even aan want het is nog niet zo lang in gebruik. Wat de langere termijn gevolgen zijn en zo. Kun je hinten waar ze het heeft gedaan?
Ik heb je een pb gestuurd!
Laser werkt het zelfde hoor, ik heb echt alle studies gelezen lol. Zelfde reactie ook waar bij CO2 het meest verstrakkend werkt. Ik heb Erbium gehad maar wel gefractioneerd ablatief. Zonder filter (wat gefractioneerd eigenlijk is) zou het best zijn maar is super heftig. Net als zeer sterk zuur super heftig is maar wel echt alle rimpels op lost (letterlijk). Ook gevaarlijk overigens (zorgt voor hartritme stoornis tijdens de operatie).

Bij een studie die ik las hadden ze een reepje huid verwijderd overigens na CO2 en na Erbium (bij het oog) om te meten hoe veel het kromp.

Het is alleen zo extreem heftig zo'n full face behandeling. Zo veel pijn niet te doen!

Maar enkel kaak wil ik nog wel eens.
strikjemetstippels schreef:
18-11-2017 20:46
Laser werkt het zelfde hoor, ik heb echt alle studies gelezen lol. Zelfde reactie ook waar bij CO2 het meest verstrakkend werkt. Ik heb Erbium gehad maar wel gefractioneerd ablatief. Zonder filter (wat gefractioneerd eigenlijk is) zou het best zijn maar is super heftig. Net als zeer sterk zuur super heftig is maar wel echt alle rimpels op lost (letterlijk). Ook gevaarlijk overigens (zorgt voor hartritme stoornis tijdens de operatie).

Bij een studie die ik las hadden ze een reepje huid verwijderd overigens na CO2 en na Erbium (bij het oog) om te meten hoe veel het kromp.

Het is alleen zo extreem heftig zo'n full face behandeling. Zo veel pijn niet te doen!

Maar enkel kaak wil ik nog wel eens.


Wat was de uitkomst van het onderzoek? Bij niet gefractioneerd was de huidverslapping opgelost? Had jij helemaal geen resultaat, of te weinig?
Bij de plexr wordt er van te voren een verdovende creme gesmeerd (bij laser ook?). Het helpt wel, maar helemaal pijnloos is het niet. Het is echter goed te doen volgens mijn vriendin.
francieneke schreef:
18-11-2017 20:52
Wat was de uitkomst van het onderzoek? Bij niet gefractioneerd was de huidverslapping opgelost? Had jij helemaal geen resultaat, of te weinig?
Bij de plexr wordt er van te voren een verdovende creme gesmeerd (bij laser ook?). Het helpt wel, maar helemaal pijnloos is het niet. Het is echter goed te doen volgens mijn vriendin.
Jep er was verstrakking, horizontaal, verticaal, het was echt wetenschappelijk onderzoek. Ik kijk altijd voor ik iets doe of iets werkt.

Ja ik had wel resultaat maar had meer verwacht. En ja ik kreeg creme en injecties, maar dan nog verging ik van de pijn. Duurde ook uren.
strikjemetstippels schreef:
18-11-2017 20:55
Jep er was verstrakking, horizontaal, verticaal, het was echt wetenschappelijk onderzoek. Ik kijk altijd voor ik iets doe of iets werkt.

Ja ik had wel resultaat maar had meer verwacht. En ja ik kreeg creme en injecties, maar dan nog verging ik van de pijn. Duurde ook uren.


Afschuwelijk! Veel pijn, veel geld kwijt.
Ik kan natuurlijk niet beloven dat plexr bij iedereen werkt, maar wat ik aan resultaat heb gezien is toch wel heel mooi! Het is volgens mij ook een stuk goedkoper dan laser. Voor de kaak heb je wel wat meer behandelingen nodig omdat de huid daar dikker is dan bijvoorbeeld rond de ogen. Dan is 1 behandeling vaak genoeg. Bij de kliniek die ik je gepb't heb zijn de vervolgbehandelingen voor de helft van de prijs trouwens.
mijn vriendin had eerder al fillers gehad, maar daar was ze bij elkaar veel meer voor kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Mijn moedertje, 64 jaar en ziet eruit als 34, zweert bij de scalpel. Ze was een van de eerste dames die zo'n liquid facelift onderging met Botox en fillers, jaren terug. Wat al geschreven is: effect is 6 maanden en je hebt steeds meer nodig voor behoud. Positieve: als het resultaat tegenvalt herhaal je het niet meer en je bent er vanaf.

Ik zou gewoon naar een gerennomeerde kliniek gaan waar ze diverse behandelingen aanbieden, fillers, laser en scalpel. En daar advies inwinnen over behandeling en te verwachten resultaat.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Hoe lang heeft het geduurd eer ze weer toonbaar was voor de buitenwereld francieneke? Want ik lees dat sommigen wel 2 weken met een verbrande huid liepen. Dat wil ik dus niet.

Strikjemetstippels ik heb al jaren last van een kwabbige kaaklijn, maar nu ga je het ook van voren zien. Eerst zag ik het alleen aan de zijkant. Die onregelmatige kaaklijn. Nu begin ik kwabjes te zien onderaan de mondhoeken. Echt vreselijk. Ik zie soms damens van 50+ die nog een strakke kaaklijn hebben en dan baal ik dat die van mij nu al kwabbig is, hoe is dat over 10 jaar dan?

Ik gebruik ook de duurste crèmes, heb oefeningen gedaan, zo’n spierapparaat gebruikt etc maar niks geholpen. Dus vandaar dat ik nu fillers wil gaan doen. Is een hoop geld,maar als ik er een jaar plezier van heb vind ik het de moeite.
Ongeveer een week duurde het voor ze weer toonbaar was. Eigenlijk was ze minder dagen kwijt omdat je het al snel goed kunt camoufleren met een sterke foundation, zeker de kaaklijn. Er ontstaan eerst korstjes, die laten los en daarna is het nog lang roze/rood. Maar dat is heel goed te camoufleren.
Als je bang bent dat je een dag na de behandeling niet toonbaar bent kan ik je wel geruststellen. De kaaklijn is meteen goed te camoufleren. Je ziet wel iets als je het weet, maar het is niet opzienbarend. Bij de ogen is het anders, de huid kan hier wat opzetten en dan ben je niet echt toonbaar de eerste dagen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven