Mode & Beauty alle pijlers

Kapper/kapster gezocht

01-06-2019 17:54 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had de topic opnieuw geplaatst omdat ik deze niet meer kon vinden. het was dan ook de bedoeling dat iemand van gister weer zou reageren en mij naar de topic zou kunnen verwijzen! Wat zeker gelukt is. Ik snap verder de negatieve reacties niet. Ik snap niet zo goed hoe de website werkt. Dus mijn excuses 😓


Hallo allemaal ik ben een meid van 18. Ik ben al een paar jaar depressief. Dit heeft geleid naar dat ik niet goed voor mijzelf gezorgd heb voor een lange tijd. Ik zoek al een lange tijd een kapper/kapster die mij zou willen helpen enorme klitten uit mijn haar te halen. Ik heb het al een aantal keer geprobeerd maar mensen trekken heel snel een oordeel. Het is voor mij te moeilijk om zelf de klitten uit mijn haar te krijgen.

Ik zoek een kapper/kapster die bereid is mij echt te helpen hiermee. Iemand die niet gelijk een oordeel trekt op een negatieve manier. Ik weet zelf zeker dat het niet goed is en daarom zoek ik ook hulp hiermee.

Ik ben al eens eerder weggestuurd uit een haarsalon en er werden vervolgens hele negatieve dingen gezegd.

Ik hoop dat iemand mij alsjeblieft kan helpen hiermee! Ik hoor het graag als iemand kent of een salon die mij zou kunnen helpen!
anoniem_386662 wijzigde dit bericht op 02-06-2019 14:44
19.72% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Met een speciale borstel voor klitten, verkrijgbaar bij de drogist, gaat het meestal ook sneller en pijnlozer dan met een gewone kam of borstel.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Heerlijk dat er zo veel hulp aangeboden wordt.
Zou leuk zijn om hier een (onherkenbare) voor en na foto te plaatsen. Erg benieuwd naar het resultaat!
Alle reacties Link kopieren
Hadewychh schreef:
02-06-2019 13:21
Heerlijk dat er zo veel hulp aangeboden wordt.
Zou leuk zijn om hier een (onherkenbare) voor en na foto te plaatsen. Erg benieuwd naar het resultaat!

Jazeker weten! Ik had niet verwacht zoveel lieve berichtjes te krijgen. Ohh is het mogelijk ook foto's te plaatsen hier ? Ik wil namelijk best een foto van mijn haar plaatsen.

Edit: Ik heb gevonden hoe ik foto's moet plaatsen!
anoniem_386662 wijzigde dit bericht op 02-06-2019 14:42
6.06% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Belle73 schreef:
02-06-2019 08:35
Met een speciale borstel voor klitten, verkrijgbaar bij de drogist, gaat het meestal ook sneller en pijnlozer dan met een gewone kam of borstel.

Dat heb ik eigenlijk al een lange tijd niet geprobeerd. Het is voor mij ook best moeilijk om te zeggen wat voor borstel het beste werkt bij mij.
Wat lief hoe hier gereageerd word. 4 vrouwen aan je haar bezig lijkt me wat veel, maar als er een tweede dag nodig is, wil ik best helpen.

En lieverd ntjezx, de eerste stappen heb je gezet. Door te zien wat er niet zo lekker gaat, en op zoek te gaan naar een oplossing. Ik ben echt heel trots op je!
Alle reacties Link kopieren
hoi hier nog iemand die in de randstad woont, bergen geduld heeft (al zou je dat op basis van mijn posts niet altijd zeggen :-$ ) en in de avond of het weekend kan helpen, is er al iets geregeld?
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
anybody? ik hoop zo dat het gelukt is
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
ik ben heel benieuwd wat nu de status is van dit topic ?
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Ja! Ik ook! Zou wel mooi zijn als er al iets gepland was! Mooie mensen hier :flirting:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven