Mode & Beauty alle pijlers

Katoenen leggings.

26-01-2020 19:45 38 berichten
Hallo dames, ik ben op zoek naar goede sterke katoenen leggings voor een redelijke prijs.
De leggings die ik nu heb van MSmode en een zaak die ik even niet kan noemen zijn butt. In de eerste trek ik met gemak gaten en in de tweede krijg ik hangknieën als ik er even mee gezeten heb.

Nou heb ik katoenen leggings van de Action gehad die goed zaten en niet kapot te krijgen, helaas heb ik ze weggedaan toen ik deze buttleggings kocht. Ik ben in twee Actions geweest en kan ze niet meer vinden.

Wie maakt mij wijs in leggingland?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een keer een grijze katoenen legging gekocht bij de Zeeman, die had ik om te sporten, dus die was sowieso best stevig.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Dankje Susan! Hoelang heb je ermee gedaan? En nog eentje: Kon hij in de wasdroger?
Ik lees ook even mee. Je moet in ieder geval geen leggings van Only hebben. Die gaan snel kapot.
https://www.bonprix.nl/product/geribde- ... rt-943401/
leolux schreef:
26-01-2020 20:00
Ik lees ook even mee. Je moet in ieder geval geen leggings van Only hebben. Die gaan snel kapot.
Dankje goed om te weten. :)
H&m?
Zien er goed uit, maar een beetje erg kort. :)
gizzmo-returns schreef:
26-01-2020 20:05
H&m?
Weet ik niet. :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik heb altijd leggings van H&M, zwarte. Zitten heerlijk en gaan al jaren mee.
Zijn ook goed lang.
Emma95 schreef:
26-01-2020 20:09
Ik heb altijd leggings van H&M, zwarte. Zitten heerlijk en gaan al jaren mee.
Zijn ook goed lang.
Dank, dan moet ik daar maar eens gaan kijken. :)
Niet miss Etam; hang knieeen en veel te wijd bij de onderbenen en enkels.

Verder lees / speur ik ook mee.
Hobbelster schreef:
26-01-2020 20:12
Niet miss Etam; hang knieeen en veel te wijd bij de onderbenen en enkels.

Verder lees / speur ik ook mee.
Dat was de zaak die ik geblocked had. :-D
Ik vraag me dus af of die van Zeeman normaal of klein vallen en of ze in de wasdroger kunnen. Is er alsjeblieft iemand die dat kan beantwoorden?
Cateautje schreef:
26-01-2020 20:12
Dat was de zaak die ik geblocked had. :-D
I snap you.
Cateautje schreef:
26-01-2020 20:24
Ik vraag me dus af of die van Zeeman normaal of klein vallen en of ze in de wasdroger kunnen. Is er alsjeblieft iemand die dat kan beantwoorden?
Ik heb een grote van de zeeman en die hangt ook in de knieeen , draag m alleen thuis. Ik gooi die wel gewoon in de droger trouwens. Heb m bewust een maat groter gekocht, geen idee hoe de maat valt als je de juiste koopt. Maar in droger kan gewoon. In de zomer draag ik de korte leggings van zeeman onder m’n jurkjes tegen schurende bovenbenen. Zijn super fijn.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
26-01-2020 20:24
Ik vraag me dus af of die van Zeeman normaal of klein vallen en of ze in de wasdroger kunnen. Is er alsjeblieft iemand die dat kan beantwoorden?
Ik haal altijd een maat of 2 groter daar, ik vind ze nog wel eens krimpen na het wassen.
Voor iedereen een groene tuin
Hobbelster schreef:
26-01-2020 20:26
Ik heb een grote van de zeeman en die hangt ook in de knieeen , draag m alleen thuis. Ik gooi die wel gewoon in de droger trouwens. Heb m bewust een maat groter gekocht, geen idee hoe de maat valt als je de juiste koopt. Maar in droger kan gewoon. In de zomer draag ik de korte leggings van zeeman onder m’n jurkjes tegen schurende bovenbenen. Zijn super fijn.
Het risico op hangknieën wil ik uitsluiten, dus die neem ik dan maar niet. :|
Ik zie er van Kunert in de uitverkoop, maar die zijn wollig, dus seizoengebonden. Wel mooie.
Esprit en Shoby Fashion gaan jarenlang mee. Ze zitten ook heerlijk en ik
combineer ze met een lange trui of een lange tuniek b.v.
Alle reacties Link kopieren
Komen die hangknieen niet gewoon omdat je een te grote maat koopt?
sugarmiss schreef:
26-01-2020 20:47
Komen die hangknieen niet gewoon omdat je een te grote maat koopt?
Nopie. :D
Alle reacties Link kopieren
Emma95 schreef:
26-01-2020 20:09
Ik heb altijd leggings van H&M, zwarte. Zitten heerlijk en gaan al jaren mee.
Zijn ook goed lang.
Vind je? Ik heb er ook zoeen. Gebruik hem om mee te sporten. Heb hem nu een keer of 13 gedragen en de rek gaat er nu al langzaam uit helaas.

Edit: met sport bedoel ik een soort langzame dans
kit_kat wijzigde dit bericht op 26-01-2020 21:48
7.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik sport in een sportlegging van H&M. Die zijn heel anders.
Gewone leggings zijn niet echt om in te sporten.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
26-01-2020 20:24
Ik vraag me dus af of die van Zeeman normaal of klein vallen en of ze in de wasdroger kunnen. Is er alsjeblieft iemand die dat kan beantwoorden?
Ik koop de leggings van zeeman in maat 42, bij kledingmaat 42/44. Geen last van lubberende knieën en ze kunnen gewoon in de droger. Ze gaan best lang mee. Probeer anders gewoon eentje, om de prijs hoef je het niet te laten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven