Mode & Beauty alle pijlers

Kleding tips voor een kleine volle vrouw.

26-01-2021 09:52 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik merk dat in het lastig vind in mijzelf flaterent te kleden. Ik ben niet zo heel erg groot en draag aan de bovenkant een M en bij mijn heupen heb ik een maat 42 / 44
Mijn kledingkast kan een update gebruiken. Maar weet niet zo goed waar te beginnen. Straks als de winkels open zijn kan ik natuurlijk uitgebreid winkelen. Maar heb niet altijd het idee dat ik een eerlijk advies krijg.
Wie wil er met mij meedenken zodat ik online nog het één en ander kan bestellen.
Alle reacties Link kopieren
Vertel eens meer over je figuur: de verhouding been romp? Borsten? Kont? Je benen?
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud ben je? Hoe lang ben je? Kan je een paar plaatjes plakken van wat je leuk vindt? Wat voor kleuren staan je goed?
Alle reacties Link kopieren
Voorbeeld: 170 cm, 70 kg. 43 jaar
d70, kont: heb ik....
Mijn onderbenen zijn ok: slanke enkels.
Knieën en bovenbenen: daar moet kleding overheen.
Ik heb een goede taille en ben een herfsttype. Warme kleuren staan het beste en daar voel ik me goed bij.
Alle reacties Link kopieren
Nou hier komt die.

Ik hou niet van uitgesproken kleuren alles wat te veel print is vind ik niet mooi.
Leeftijd 42 jaar en 1,64 lang
Heb een goede taille, flinke onderbenen, heupen en billen
buikje en smalle schouders.
Alle reacties Link kopieren
En wat vind je wel leuk? Welke kleuren staan je goed?
Bij jouw figuur staan rokken en jurken mooi! Zeker als je je taille benadrukken.
Alle reacties Link kopieren
Pepernoek schreef:
26-01-2021 10:28
En wat vind je wel leuk? Welke kleuren staan je goed?
Bij jouw figuur staan rokken en jurken mooi! Zeker als je je taille benadrukken.
Ik hou van warme tinten, maar dat vind ik vaak lastig met panty's en schoenen. Daarom koop ik vaak zwart.
A-lijn jurken.

Google eens op 'peerfiguur' en kledingstijl.
Alle reacties Link kopieren
A-lijn staat je denk ik mooi. Bij warme tinten staan cognackleurige laarzen mooi of bordeauxrood!
Alle reacties Link kopieren
Pepernoek schreef:
26-01-2021 13:51
A-lijn staat je denk ik mooi. Bij warme tinten staan cognackleurige laarzen mooi of bordeauxrood!
Ik denk dat, dat een beetje het punt is. Ik weet geloof ik niet zo goed welke stijl ik mooi vind en hoe je dat met elkaar combineert.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven