Mode & Beauty alle pijlers

Korte broek, vrouw midden 40. Kan dat?

24-02-2021 15:37 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames, wat vinden jullie? Ik ben midden 40, redelijk lang en draag maat 42 / 44.
Heb amper cellulite.
Kom ik weg met bv deze korte broek?

https://www.ladress.com/en/products/nice-20053930.html

Dus een mooie stof, met vrouwelijke details.

Dragen jullie zoiets naar de stad / terras?

En ja, ik weet dat het persoonlijk is maar ik zie er graag leuk uit. En twijfel of ik het durf te dragen zo.
Natuurlijk kan dat :) Ik vind het zo'n onzin dat je dit vanaf een bepaalde leeftijd niet meer zou mogen dragen. Gewoon lekker doen!
Alle reacties Link kopieren
Jahoor

Maar wat duur
Alle reacties Link kopieren
Ja, leuke broek!
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou dat niet kunnen?
Alle reacties Link kopieren
Ja, mooie broek!
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
Ooh ja hoor, ik vind dit een hele leuke korte broek! En voor stad/terras kan het prima.
Naar mijn werk zou ik geen korte broek dragen, maar dat is ook echt wel iets anders dan vrije tijd.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind een korte broek op jouw leeftijd nog best kunnen, maar dit modelletje dan weer niet denk ik.
Ik ben sowieso niet zo’n fan van dit modelletje.
Natuurlijk kan dat.
Waar komt toch het idee vandaan dat een vrouw voorbij de 40 ineens door het leven moet gaan als een uniseks bejaarde? Lang haar eraf, liefst alles bedekken met vormeloze kleding.

Oftewel: leuke broek! Doen!
Waarom niet?
Alle reacties Link kopieren
Ja dit kan prima hoor. Een mini denim broekje is een ander verhaal, maar dit is een keurig broekje.
Alle reacties Link kopieren
Het moet natuurlijk je smaak zijn, ik vind korte broeken meestal niet mooi als je ouder bent dan 25. Maar eigenlijk doet het er niet toe wat een ander er van vindt, als jij het mooi vindt, moet je dat gewoon doen.
Kan prima hoor, leuk!
En zou dat met 60 jaar en cellulitis niet kunnen dan? Je leeftijd op putjes bepalen toch niet wat je aan mag?
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je als je ouder wordt geen korte broeken meer dragen? Als je de benen ervoor hebt, vooral lekker doen. Maar wat een geld voor een korte broek.

Ik begrijp dat sowieso niet, waarom "mag" je vanaf bepaalde leeftijd bepaalde kleding niet meer mag dragen?
Alle reacties Link kopieren
Kleding moet passen bij het type dat je bent.
Hoe oud dat type vervolgens is maakt (terecht in mijn optiek) niet meer uit.
Dahlia74 schreef:
24-02-2021 15:48
Waarom zou je als je ouder wordt geen korte broeken meer dragen? Als je benen hebt, vooral lekker doen. Maar wat een geld voor een korte broek.

Ik begrijp dat sowieso niet, waarom "mag" je vanaf bepaalde leeftijd bepaalde kleding niet meer mag dragen?
Ik heb je post even gecorrigeerd. Stond een foutje in
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, waarom niet? Je moet je er alleen wel fijn bij voelen, anders moet je het niet doen....
Find people who will make you better (M. Obama)
Alle reacties Link kopieren
Overigens heb ik na een gevalletje pech één dik en één dun onderbeen. Daarmee heb ik voor eeuwig genoeg gezeik geïncasseerd om me nooit meer zorgen te hoeven maken over blote benen. Ik vind het echt eeuwig zonde als vrouwen cellulitis een rol laten spelen in hun leven. Zóveel macht naar zo iets futiels.
Ja hoor. Waarom boven de 40 geen korte broeken meer? Kan toch prima!
Alle reacties Link kopieren
Mooie broek! Fijn dat het niet een hotpantsmodel en niet een soort outdoorbroek -> dus een andere kleur dan kaki, beige, legergroen!

En al had je cellulitus van hier tot gunter, als je hem mooi vindt en leuk vindt staan. Gewoon doen.

En als iemand er negatief over denkt, dan is dat hoogsten 5 seconden en zijn ze weer door iets anders afgeleid. :-D
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties!
Ik ga hem maar eens bestellen dan :-)

Meestal weet ik heel goed wat me wel en niet staat en wat ik zelf wil maar op de een of andere manier wordt ik hier ergens onzeker van..

Dit durf ik dan niet goed zonder bevestiging lijkt wel.

Naar het werk is geen optie maar vrije tijd, stukje fietsen, terrasje, zoiets.
Ik word dit jaar 50 en zou niet weten waarom ik géén korte broek zou dragen. Ik heb die memo gemist denk ik.
Dus als jij die broek mooi vindt dan zeg ik; lekker doen.
Alle reacties Link kopieren
Ja natuurlijk kan dat. Al ben je 80, dan kan dat nog. Heerlijk toch met lekker warm weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven