Mode & Beauty alle pijlers

Kousen

24-01-2021 08:58 21 berichten
Hoi,

Ik vroeg me af of er meer vrouwen zijn zoals ik die graag kousen met jarretels dragen onder hun rokje of jurk. Via mijn opvoeding heb ik dit praktisch meegekregen maar nu maak ik mijn vent er vaak ook heel blij mee:-). Laatst vroeg ik dit aan een vriendin en die reageerde verrassend positief. Ik dacht namelijk dat dit ik hier heel ouderwets in was, maar volgens haar was dit nu weer helemaal in, hip en sexy.... Ik vroeg me dus af of ik nog 1 van de weinige ben dit dit (steevast) doet. Ik voel me er iig erg vrouwelijk en sexy door...Wat is jullie ervaring?

Ps: iemand nog een tip waar je het betere materiaal, wat ook nog subliem (sexy: het oog wil ook wat) oogt vandaan haalt? Die van de PABO en de Hunkemöller gaan bij mij in de regel snel kapot met die slappe knopjes...
Alle reacties Link kopieren
Je bent er mee opgegroeid, maar er is je nooit verteld waar je goede koopt?

Ik zelf ga voor goede gordels naar vintage geïnspireerde webshops. Ik vind sowieso het silhouet mooier, omdat hij dan in de taille komt, maar de bandjes breder en de clips zijn metaal. Daardoor gaan ze dus niet snel stuk.

Mijne komt bij onderstaande vandaan. Overigens draag ik meestal gewoon panty's, want dat is makkelijker.

https://www.mioki-lingerie.nl/jarretel.asp
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
En je maakt hier speciaal een account voor aan?
lollypopje schreef:
24-01-2021 09:19
Je bent er mee opgegroeid, maar er is je nooit verteld waar je goede koopt?


Juist vanwege dat en de voorbeeldwinkels die worden genoemd checkte ik even de pijler van dit topic, ik kreeg er andere associaties bij.

Ik draag geen jarretels, ik vind holdups makkelijker. In de winter wel te koud, dus dan liever panty's of leggings (zonder naden).
Alle reacties Link kopieren
ik trek gewoon een hema onderbroek aan met een panty er boven
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
24-01-2021 09:54
Juist vanwege dat en de voorbeeldwinkels die worden genoemd checkte ik even de pijler van dit topic, ik kreeg er andere associaties bij.

Ik draag geen jarretels, ik vind holdups makkelijker. In de winter wel te koud, dus dan liever panty's of leggings (zonder naden).
Het was dat ik de pijler al had gezien, anders had ik ook getwijfeld.

Die heb ik ook, alleen daarbij vaak de pech dat ze op de meest onhandige momenten niet meer plakken :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Iets subtiels in de manier van schrijven, het woord rokje misschien, maakt dat ik tóch even niet inhoudelijk reageer.
Alle reacties Link kopieren
nimue_iparis schreef:
24-01-2021 10:13
Iets subtiels in de manier van schrijven, het woord rokje misschien, maakt dat ik tóch even niet inhoudelijk reageer.
Hahaha, ik had exact hetzelfde.
Wat bedoel je met Iets subtiels? je hoeft niet te reageren, maar ik zou het wel kunnen waarderen.
lollypopje schreef:
24-01-2021 09:59
Het was dat ik de pijler al had gezien, anders had ik ook getwijfeld.

Die heb ik ook, alleen daarbij vaak de pech dat ze op de meest onhandige momenten niet meer plakken :P

Kousen vind ik namelijk ook veel minder handig, omdat ze voor wat betreft het plak gedeelte het snel af laten weten.
lollypopje schreef:
24-01-2021 09:19
Je bent er mee opgegroeid, maar er is je nooit verteld waar je goede koopt?

Ik zelf ga voor goede gordels naar vintage geïnspireerde webshops. Ik vind sowieso het silhouet mooier, omdat hij dan in de taille komt, maar de bandjes breder en de clips zijn metaal. Daardoor gaan ze dus niet snel stuk.

Mijne komt bij onderstaande vandaan. Overigens draag ik meestal gewoon panty's, want dat is makkelijker.

https://www.mioki-lingerie.nl/jarretel.asp

Dank je wel, dit zijn praktische tips waar ik mee verder kan. Ik ben echt super verbaasd over die zure wantrouwige reacties. Zelfs hier lijkt er haast wel een taboe op dit onderwerp te rusten:-( Maar jij reageert gewoon chill, dank!
Alle reacties Link kopieren
Gwennie1980 schreef:
24-01-2021 11:11
Dank je wel, dit zijn praktische tips waar ik mee verder kan. Ik ben echt super verbaasd over die zure wantrouwige reacties. Zelfs hier lijkt er haast wel een taboe op dit onderwerp te rusten:-( Maar jij reageert gewoon chill, dank!
Neehoor geen taboe, maar te vaak mensen/mannen die zoiets posten omdat ze het onderwerp opwindend vinden.

En aangezien jij aangaf dat je er mee bent opgegroeid is het niet gek dat mensen het gek vinden dat je geen idee hebt waar je ze koopt.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Gwennie1980 schreef:
24-01-2021 11:11
Dank je wel, dit zijn praktische tips waar ik mee verder kan. Ik ben echt super verbaasd over die zure wantrouwige reacties. Zelfs hier lijkt er haast wel een taboe op dit onderwerp te rusten:-( Maar jij reageert gewoon chill, dank!
Nee hoor, er zit geen taboe op. Kijk maar even verder dan je neus lang is. Er is gisteren nog een topic over hold ups geopend namelijk alleen dat heeft niet de insteek "sexy, rokje, hihi ik draag kousen wat ben ik lekker spannend". Alsof je een man bent die er op geilt om dit te bespreken. Daarnaast zoals terecht opgemerkt. Je bent ermee opgegroeid (wat ik ook apart vind gezien je leeftijd maar goed dat kan nog), maar je hebt geen idee waar je ze kan kopen. Klopt niet en riekt naar trollen.
lollypopje schreef:
24-01-2021 09:59
Het was dat ik de pijler al had gezien, anders had ik ook getwijfeld.

Die heb ik ook, alleen daarbij vaak de pech dat ze op de meest onhandige momenten niet meer plakken :P
Kousen met plakrand gecombineerd met een gordel werkt voor mij het best, los van elkaar voor geen meter; de plakrand die inderdaad weigert net als het niet uitkomt en zonder plakrand zit het niet fijn ondanks stevige gordels met meer dan 2 clipjes.
Alle reacties Link kopieren
Sugar¹ schreef:
24-01-2021 11:17
Kousen met plakrand gecombineerd met een gordel werkt voor mij het best, los van elkaar voor geen meter; de plakrand die inderdaad weigert net als het niet uitkomt en zonder plakrand zit het niet fijn ondanks stevige gordels met meer dan 2 clipjes.
Zo hergebruik ik de koussen die niet meer plakken :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
meisje22 schreef:
24-01-2021 11:14
Nee hoor, er zit geen taboe op. Kijk maar even verder dan je neus lang is. Er is gisteren nog een topic over hold ups geopend namelijk alleen dat heeft niet de insteek "sexy, rokje, hihi ik draag kousen wat ben ik lekker spannend". Alsof je een man bent die er op geilt om dit te bespreken. Daarnaast zoals terecht opgemerkt. Je bent ermee opgegroeid (wat ik ook apart vind gezien je leeftijd maar goed dat kan nog), maar je hebt geen idee waar je ze kan kopen. Klopt niet en riekt naar trollen.


Dat allemaal en 'mijn vent maak ik er vaak heel blij mee' en een nieuwe TO, eerste post.
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
24-01-2021 11:14
Nee hoor, er zit geen taboe op. Kijk maar even verder dan je neus lang is. Er is gisteren nog een topic over hold ups geopend namelijk alleen dat heeft niet de insteek "sexy, rokje, hihi ik draag kousen wat ben ik lekker spannend". Alsof je een man bent die er op geilt om dit te bespreken. Daarnaast zoals terecht opgemerkt. Je bent ermee opgegroeid (wat ik ook apart vind gezien je leeftijd maar goed dat kan nog), maar je hebt geen idee waar je ze kan kopen. Klopt niet en riekt naar trollen.

100% dit, in combinatie met de naam 'Gwennie' O_o
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
Ennu blijft TO weg. Ook een teken aan de wand. Nou doeg Gwennie, verzin maar iets anders om op te rukken op zondagochtend :bye:
Die komt over een poosje terug met een nieuwe nick en een iets slimmer opgebouwde OP, dankzij onze tips :proud:
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
24-01-2021 11:39
Die komt over een poosje terug met een nieuwe nick en een iets slimmer opgebouwde OP, dankzij onze tips :proud:
Eens kijken of we hem dan nog steeds kunnen ‘filteren’. :proud:
Blijven oefenen vriend! :cheers:
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
24-01-2021 11:39
Die komt over een poosje terug met een nieuwe nick en een iets slimmer opgebouwde OP, dankzij onze tips :proud:
Hahaha, ja inderdaad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven