Mode & Beauty alle pijlers

Ladyshave zonder stoppel? Bestaat dat?

22-05-2020 13:25 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand me een electrische ladyshave aanbevelen? Laatst heb ik er een jaren geleden gebruikt, toen was het resultaat toch niet erg glad. Ik heb stugge hardnekkige haren, misschien daardoor. Maar is de technologie ondertussen verbeterd?

Ik ben een klungel zonder veel geduld en zelfs mest de beste scheermesjes maak ik ergens toch een lelijk wondje, meestal op de meest prominente plek op mijn been. Daar heb ik nu echt genoeg van. Depileren heb ik ook geprobeerd en de pijn is toch veel te erg, maakt niet uit als ik koeling gel gebruik of wat dan ook. Ik wil niet meer huilen bij het ontharen.

Ontharingscreme laat bij mij toch haartjes over. En het stinkt. En irriteert mijn huid.

Heel de winter heb ik mijn haartjes wild laten groeien, nu is het alweer het seizoen voor een zomerjurkje en ik zie er uit als een kleine grimmige beer. De benen en oksels zou ik ten minste glad willen krijgen, en iets moet ik ook doen aan de bikini lijn voordat ik een badpak aan trek zodat ik kleine kinderen op het strand niet laat schrikken van het harige monster dat uit de zee kruipt.

Hellup.
Alle reacties Link kopieren
captain_hindsight schreef:
22-05-2020 20:07
Ik scheer onder de douche, elke dag, zonder scheerschuim. Nooit wondjes of zo. Heb ik dan zo veel geluk gehad?
nee, als je het elke dag doet schijnt je huid eraan te wennen.
Omdat ik tegenwoordig wax scheer ik eigenlijk niet meer, maar daarvoor gebruikte ik ook nooit scheerschuim. Soms gewoon m’n doucheolie en ik hoor ook dat mensen conditioner gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik de Wilkinson intuition. Elke dag of om de dag gewoon als ik onder de douche sta. Werkt voor mij perfect! Lekker snel en krijg er geen stoppels van.
Nadeel is dat je het dus wel vaak moet doen, al gaat het snel. En onder de douche minder goed licht waardoor ik weleens een strookje over sla.
Ik epileer mijn benen daarom dus wel in lente/zomer.
kerst schreef:
22-05-2020 20:45
nee, als je het elke dag doet schijnt je huid eraan te wennen.
Oh, nou ja, wellicht is dat dan nog een tip?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon elke dag scheren. Je snor en je baard komen toch wel weer door.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
22-05-2020 20:04
Oh, daar ben ik ook heel benieuwd naar! Ik hoop het echt voor jou, laat je het hier weten?
Hier zijn we dan. Ik zie toch al een verschil hoor.
Zeker onder de oksels.
Moet nog steeds scheren, maar is zichtbaar minder.

Ik heb die nu al een aantal weken in gebruik (van een goedkoper merk) en ben net overgegaan van 2x/week naar 1x/week.
Hopelijk over een maand een nog beter resultaat :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven