Mode & Beauty alle pijlers

Latex jurkje shoppen in Amsterdam

22-12-2009 15:11 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil binnenkort een latex jurkje gaan kopen in Amsterdam. Nou ken ik Absolute Danny, Demask en Diabolo en wil daar ook zeker een kijkje gaan nemen. Zijn er nog meer aanraders om te gaan winkelen?



Ik zoek een 'simpel' jurkje zonder teveel naden, cups etc.. Waarschijnlijk gewoon zwart. Ik heb geen onbeperkt budget, maar ben ook niet op zoek naar een cheapy jurkje uit een kartonnen doosje van de seksshop dat na 1 keer dragen kapot is.



Ik ben trouwens helemaal groen op latexgebied, dus tips waar ik op moet lettem qua kwaliteit zijn ook van harte welkom!



Alvast bedankt.



Byrd
Ik vind Demask zelf de beste winkel hiervoor. Een latex jurkje zonder wat naden dat toch mooi zit is een illusie. Een jurkje zonder snit is juist erg cheap en niet flatterend, en dat kun je bij Demask dan ook niet vinden.



Als je bij Demask cash betaalt dan krijg je trouwens 10% korting.



Verder is Weeber op de Nieuwmarkt ook leuk om eens een kijkje te nemen al hebben ze daar nooit veel latex.



De andere winkels waar latex wordt verkocht richten zich meer op de homo scene, en dat is voor jurkjes shoppen niet echt de place to be.
Alle reacties Link kopieren
ik weet niet hoe die zaak heet, maar hij zit naast mister b(die overigens wel veel latex heeft, maar weinig voor vrouwen). Maar goed, een of twee deuren verderop een zaak, best groot die aardig wat latex hebben. Ook een ander materiaal, dat qua look net latex is, maar meer ademt. draagt erg fijn.



Qua tips. talkpoeder bij het aantrekken helpt! als je je er eenmaal ingewurmt hebt, insmeren met glijmiddel op silicone basis, mooi voor de glim en om het goed te houden.

Na het dragen, uitrekken (met hulp, lukt zeer waarschijnlijk niet in je eentje) en gelijk in een lauw sopje mikken, nachtje laten inleggen, uitschudden en weghangen.





qua kwaliteit, je wilt een beetje dikke latex, dunne scheurt snel. Pak een stukje tussen je vingers en trek het een beetje uit, zie je gelijk barstjes, of strepen verschijnen, dan wil je hem niet. dan gaat het ook niet mooi zitten.

Wat dikkere strekt minder, dus meer zoeken naar goede pasvorm, maar blijft langer mooi, en gaan geen gekke strepen ect op komen.



Diabolo trouwens niet zoveel kans voor latex jurkjes, AD en demask wel, mar erg duur. Mischien dat astrid op Waterlooplein wat heeft(niet altijd, maar soms heb je net geluk)
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips!



Krijg al helemaal zin in de zoektocht naar 'het' jurkje
Alle reacties Link kopieren
Nog een praktisch vraagje... zie je 'alles' door latex heen, of kleedt het eerder af? Zal waarschijnlijk ook aan de materiaaldikte liggen..
Of je kunt ook wat laten maken, is ook nog een stuk goedkoper dan Absolute Danny of Demask. Bibatex bijvoorbeeld. Heb ik zelf ooit eens een lakjurk laten maken, maar ze doen ook latex.
Je ziet er geen bobbels of kuiltjes doorheen, niet door goede kwaliteit latex. Bij strakke pakjes loop je natuurlijk wel de kans dat er spekrandjes ontstaan op de plekken waar de latex weer in de huid overgaat.
Alle reacties Link kopieren
hele dunne latex is een ramp, ieder putje...

mooie wat stevigere latex trekt de hele boel juist glad.

Pas wel op, als je geen hele grote borsten hebt worden ook die keurig glad getrokken. Dan is het misschien een optie wat vulling oid toe te voegen.
Alle reacties Link kopieren
Goed, stevige latex it will be



Ik heb wel een idee in mn hoofd wat ik wil, maar je zult zien dat ik mezelf straks verras met een heel ander modelletje, moet het gewoon eens 'echt zien' aan mn eigen lijf denk ik..



Ken een meid die veel latex draagt, maar die heeft siliconen borsten, dus geen 'indeukgevaar'. Heb wel redelijk wat boezem, maar wel jammer als je daar dan weinig van ziet, dus misschien toch iets met cups..
Alle reacties Link kopieren
Cups zijn idd wel mooie voor de boezem, heb zelf E, maar met latex aan is het een soort van b geworden.

heb toen zelf een V hals erin geknipt (goede latex kan je gewoon in knippen) en daardoor heeft het een soort push-up effect.
Alle reacties Link kopieren
Je moet het aantrekken met eros...siliconen glijmiddel..geen geneuzel met talk.

Dan ook insmeren met eros voor de prachtige glans, of met latex glansmiddel....gewoon ff halen bij MrB in de Warmoestraat..is goedkoper.



Diabolo heeft wel degelijk rubber jurkjes.

Na het dragen idd even uitspoelen met lauw water...sommige mensen gooien het in de wasmachine..lage temperatuur...

Op laten drogen en weer insmeren met latex glansmiddel of eros voor lange glans. In een donkere kast ophangen...
Alle reacties Link kopieren
Handig om even te vertellen voor mensen zeggen: waar zwetst die vrouw over. Heb lange tijd met een fetishist samengewoond en we ontwierpen zelf ook onze latex kleding, vandaar mijn kennis
Alle reacties Link kopieren
Dubbel...gaat weer lekker vandaag...
Alle reacties Link kopieren
Ben geslaagd! Eerste winkel waar we binnen

liepen was diabolo, en toevallig was daar alle latex in de uitverkoop, 50% korting! Heb daar dus als een gek jurken staan passen, zoveel leuks:)



1 knielange strakke zwarte jurk met cups en kleine mouwtjes gekocht. Beetje burlesque model met lichtroze bies van het merk Atsuko Kudo. En een heel kort jurkje met gerend minirokje en van die vampirella- cups van Inner Sanctum. Ben ee helemaal happy mee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven